The Best Trails in Behshahr, Māzandarān Province (Iran)

275 trails

(5)
Photo of Behshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر Photo of ۱/۵/۲۱باغشاه به شاهد.نرگس تپه.کلبه دامغانیها. کلبه خرمندی.ازاد چشمه.کلبه فرهنگیان.سرچشمه عباس اباد.برگشت تااردوگاه باگروه چپلار Photo of میاندوک به تلیسره و شاهد
    44.18mi
    7162f
    63| Rating 5.0
    Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر

از بهشهر به گلوگاه و ادامه مسیر به سمت هزارجریب بعد از نیالا ادامه مسیر تا پل فلزی بزرگ معروف به پل اخوندی . از روی پل میگذریم ادامه جاده اسفالته تا به دوراهی میرسیم سمت راست پل کوچک و‌جاده خاکی حدود ده متر میره به روستا...

بسیار عالی
    amirhasan hosseini
    17.14mi
    4902f

شروع از سوپر هراز قنبرآباد و عبور از میاندوک و چپلار ( از راه جاده رومانی که در زمان رضا شاه برای بهره برداری از جنگلها توسط رومانیایی ها ایجاد شده بود) در ادامه تلیسره و صرف نهار و همچنین آبتنی در گت قارزم سرد. برگشت ا...

88.22mi
    9665f
    Photo of۱/۶/۲۲ قله لنده کوه از بهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلارMountaintop ĺendeh kooh Photo of۱/۶/۲۲ قله لنده کوه از بهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلارMountaintop ĺendeh kooh Photo of۱/۶/۲۲ قله لنده کوه از بهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلارMountaintop ĺendeh kooh

دوشنبه ساعت ۴ از بهشهر حرکت کردیم به سمت گرگان ۴ ماشین سواری ۱۲ نفر روستای زیارت مهمان برادر خانوم حاج حسین بودیم . صبح ساعت ۵ونیم با مزدا اقای کفشی تا نزدیک ترین راه به قله رفتیم شروع پیمایش حدود ساعت ۶ونیم بعد از طی حد...

• Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast
    91.26mi
    11631f
    Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh

ساعت ۳ صبح از بهشهر حرکت کردیم بلد راه و مربی و مسول هیات کوهنوردی کردکوی را سوار کردیم بعد از گرگان و شهر جلین سمت راست به سمت توسکستان حرکت کردیم تا روستای چهارباغ البته چون برف قبلی وجود داشت و‌جاده کمی یخ زده بود ران...

44.58mi
    7208f
    Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار

حرکت ساعت ۶ صبح دوشنبه مصادف با عید غدیر از باغشاه بهشهر تعداد۲۱ نفر ۵ ماشین سواری به سمت شرق بهشهر . گلوگاه . به سمت هزارجریب . بعد از نیالا از روی پل فلزی اخوندی رد میشیم به دوراهی که رسیدیم سمت راست یه کوچولو خاکی دار...

10.96mi
    2254f
    Photo ofباغشاه به فکستل و کلبه ها با گروه چپلار۰۰/۴/۱۸ fak,estal behshahr Photo ofباغشاه به فکستل و کلبه ها با گروه چپلار۰۰/۴/۱۸ fak,estal behshahr Photo ofباغشاه به فکستل و کلبه ها با گروه چپلار۰۰/۴/۱۸ fak,estal behshahr

تجمع گروه کوهنوردی چپلار در باغشاه بهشهر . حرکت ساعت ۵ صبح جمعه. ادامه مسیربه سمت میدان قدس و خیابان شاهد به سمت جاده جنگلی . پس از طی ۶ کیلومتر به فک استل رسیدیم از کناره سمت چپ دوباره به سمت مسیر پاخور جنگلی ۲ کیلومتر ...

• میاندوک به شاهد

Hiking
    Save to a List
    11.05mi
    3005f

پیمایش امروز با همراهی سروران عزیز آقایان آقاجانی و متقی و همراهی رفقای همیشگی آقا سعید، رضا، احمد، صابر، حمید و خودم روز دلچسبی رو برای همه فراهم کرد. مبدا سوپر هراز قنبرآباد کوچه جباری مقصد شاهد از ابتدا تا میاندوک و ...

20.70mi
    3671f
    Photo ofNargesi cave asiabsar. Behshahrدوم مهر۱۴۰۰ غارنرگسی Photo ofNargesi cave asiabsar. Behshahrدوم مهر۱۴۰۰ غارنرگسی Photo ofNargesi cave asiabsar. Behshahrدوم مهر۱۴۰۰ غارنرگسی

حرکت ساعت ۶ صبح یکشنبه ولادت حضرت رسول از چهارراه فراشمحله ۴۴ نفر دومینی بوس و‌چند سواری تا روستای اسیابسر با گروه ونوشه .پارکینگ سرچشمه . شروع پیاده روی بطرف سرچشمه حدود۱۰۰متر اولین پاکوب سمت راست وارد شدیم مسیر سربالای...

30.75mi
    6332f
    Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا

حرکت ساعت ۶ونیم صبح جمعه هفتم آبان ۱۴۰۰ از باغشاه بهشهر با گروه سپنتا ۴۲ نفر. از طریق جاده پاسند رز میریم به سمت هزار جریب به دوراهی میرسیم حدود۲۵ کیلومتر... سمت چپ میره یخکش و سمت راست میره سمت سد گلورد. بعد ازعبور از ر...

7.35mi
    1614f
    Photo ofچشمه همند گو سره بهشهر behshahr .Hemen de go sere Fountain Photo ofچشمه همند گو سره بهشهر behshahr .Hemen de go sere Fountain Photo ofچشمه همند گو سره بهشهر behshahr .Hemen de go sere Fountain

همند گو سره اصطلاحی مازندرانی هست به معنی زمین مسطح که خانه گاو هست یعنی زمینی در داخل جنگل که گاو نگهداری میکردن. تقریبا ۵ کیلومتر از فراشمحله فاصله داره یعنی قلعه بندی راه تاتقاطع جاده ای که از زیروان. کنار حاج حسین به...

25.04mi
    5180f
    Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر

حرکت ساعت ۸ صبح از بهشهر به سمت سد گلورد از جاده پاسند رز دوراهی سمت چپ میره یخکش . سمت راست میره به سمت ولم . شیرداری و روستای بعدی چالکده. ماشین رو کنار مدرسه پارک کردیم . از یک نفر بومی روستا مسیر ابشار رو پرسیدیم و ح...

5.95mi
    1171f
    Photo ofBehshahr. Sang e no waterflall آبشارسنگ نو بهشهر Photo ofBehshahr. Sang e no waterflall آبشارسنگ نو بهشهر Photo ofBehshahr. Sang e no waterflall آبشارسنگ نو بهشهر

ساعت ۵ونیم حرکت از فراش محله . مسیر قلعه بندی راه. کوچه علی حاج اقایی رو تا اخر مسیر میریم به مسیر پاکوب میرسیم . بعد از گذشت مسیر حدود ۵ کیلومتر باید به سمت دره برویم که میرسیم به بالای ابشار سنگ نو . بعد از صرف چای و ص...

8.60mi
    2759f

ساعت ۵ صبح جمعه ۸مرداد ۱۴۰۰ از باغشاه حرکت کردیم از مسیر فراش محله به پنج راه و ادامه جاده چاخانی تا کمی جلوتر از چهارراه چاخانی از بهشهر حدود۸ کیلومتر تقریبا ۳ونیم ساعت. با توجه به سالگرد مرحوم محمد گلزار موسس گروه کوهن...

85.09mi
    4252f
    Photo ofJenkelo waterfallآبشار های جنکلو . فاضل اباد گرگان با دوستان سپنتا Photo ofJenkelo waterfallآبشار های جنکلو . فاضل اباد گرگان با دوستان سپنتا Photo ofJenkelo waterfallآبشار های جنکلو . فاضل اباد گرگان با دوستان سپنتا

حرکت از بهشهر ساعت ۱۰ صبح به طرف گرگان. شهر فاضل اباد .بلد راه اقای امین ظریف رو گرفتیم . وسط شهر سمت راست بطرف روستای محمد اباد. بعد از حدود ۲۰ کیلومتر به دوراهی میرسیم سمت راست جاده تابلو روستای خلیندره و ماهیان داره. ...

196.87mi
    18904f

مسیر اصلی از شهرکردکوی هست ولی بدلیل نامعلوم مسیر توسط نیروی انتظامی مسدود شده بود و مجبور شدیم از مسیر گلوگاه-سفیدچاه-آغوزدره بریم تا آ؛وز دره جاده خوب و اسفالت بود ولی بقیه مسیر خاکیه خیلی بدی بود طوری که اگه زمین یه ...

71.25mi
    8399f
    Photo of۱/۳/۳۱ قله مازوکشMazoo kesh ارتفاع ۲۳۰۰ ازبهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلار بهشهر Photo of۱/۳/۳۱ قله مازوکشMazoo kesh ارتفاع ۲۳۰۰ ازبهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلار بهشهر Photo of۱/۳/۳۱ قله مازوکشMazoo kesh ارتفاع ۲۳۰۰ ازبهشهر به روستای زیارت گرگان با گروه چپلار بهشهر

ساعت ۴ونیم از بهشهر حرکت کردیم به سمت گرگان. روستای زیارت از کنار دکه عمو رجب به طرف سمت راست کمی با ماشین رفتیم چون جاده ناجور بودم ماشین رو پارک کردیم و پیمایش ۵ نفره ما شروع شد. بعد از حدود ۴ونیم کیلومتر به چشمه سوته ...

35.10mi
    23f
    Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله

صبح ساعت ۵و نیم با دو ماشین ۸نفر از دوستان گروه چپلار بهشهر از کنار کارخانه کمپوست شهرداری رفتیم به سمت میانکاله .قابل ذکر اینکه این مناطق قبلا زیر آب بود که متاسفانه در سالهای اخیر خشک شدند. رسیدیم به اسکله قدیمی که برا...

88.87mi
    11752f
    Photo ofPir kooh summit. Gorgan۰۰/۷/۲۳ قله پیر گرد کوه گرگان با گروه سپنتا بهشهر Photo ofPir kooh summit. Gorgan۰۰/۷/۲۳ قله پیر گرد کوه گرگان با گروه سپنتا بهشهر Photo ofPir kooh summit. Gorgan۰۰/۷/۲۳ قله پیر گرد کوه گرگان با گروه سپنتا بهشهر

صعود به قله پیر گرد کوه گرگان . ساعت ۴بامداد ۳ مینی بوس از باغشاه بهشهر حرکت کردیم بعد از گرگان و جلین به جاده پر پبچ و خم و شیبدار توسکستان رسیدیم .مسیری زیبا با مناظر عالی حدود ساعت ۷ به پای کوه رسیدیم. یک گروه از بندر...

• همند گوسره

Hiking
    Save to a List
    6.58mi
    1558f

پیمایش دوستانه ۴ نفره از کوخیل به همند گوسره از مسیر قلعه بند راه. دوستان حاضر : آقا رضا جمشیدی، سعید ساداتی، صابر منوچهری و خودم😁 شروع از ابتدای جاده خاکی ۱:۱۰ بعدازظهر چشمه همند گوسره ۲:۴۰ پایان برنامه در نقطه شروع ۴:...

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.