Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر Photo ofDom domi waterfall .mazandaran.behshahr.chalek dehآبشار دمدمی .روستای چالکده هزارجریب بهسهر

September 12, 2021
September 2021

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

حرکت ساعت ۸ صبح از بهشهر به سمت سد گلورد از جاده پاسند رز دوراهی سمت چپ میره یخکش . سمت راست میره به سمت ولم . شیرداری و روستای بعدی چالکده. ماشین رو کنار مدرسه پارک کردیم . از یک نفر بومی روستا مسیر ابشار رو پرسیدیم و حرکت کردیم از جاده اسفالت به سمت پایین روستا سمت چپ پاکوب رو گرفتیم و رفتیم تا به رودخونه رسیدیم یک پل کاملا ساخته شده از چوبهای نازک جنگلی بسیار زیبا .عکس گرفتیم و ادامه به بالای کوه حرکت کردیم . به راهنمای محلی زنگ زدیم گفت اشتباه رفتید . از کنار رودخانه باید به سمت پایین رودخونه برید . حدود ۵۰۰ متر رفتیم و به ابشار رسیدیم. از کنار ابشار بواسطه دو تنه بزرگ درخت که جای پا درست کرده بودند به پایین رفتیم .کل مسیر رفت حدود ۲ کیلومتر میشه . ابشار بسیار زیبا . اب افتادیم . چای اتشی و غذا خوردیم . و برای برگشت به مسیر رودخونه ادامه دادیم وحدود ۴۰۰ متر خروجی سمت راست به سمت روستا رفتیم تقاطع این مسیر با جاده اسفالته روستا یک مجتمع بومگردی درست کردن خیلی زیبا بود میگفتن شبی ۸۰ هزار تومان هر اتاق اجاره میدن. بعدهم سوار ماشین شدیم و برگشتیم خونه. خیلی خوب بود

Photo ofپل چوبی بسیار زیبا با شاخه های نازک وبلند و قوی جنگلی Photo ofپل چوبی بسیار زیبا با شاخه های نازک وبلند و قوی جنگلی Photo ofپل چوبی بسیار زیبا با شاخه های نازک وبلند و قوی جنگلی

پل چوبی بسیار زیبا با شاخه های نازک وبلند و قوی جنگلی

Waterfall dom domi آبشار دمدمی

مجتمع بومگردی روستای چالکدهecotourism

اقای سید ابوالقاسم حسینی مسوول مجتمع بومگردی ۰۹۱۱۱۵۴۶۸۴۲ و اقای صادقی ۰۹۱۱۲۵۱۸۱۳۵