Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh Photo of۱/۱۰/۱۶ از بهشهر به قله تلنبار گرگان ازروستای چهار باغ با باشگاه سپنتاBehshahr - Chahār Bāgh

6 hours
January 6, 2023
January 2023

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

ساعت ۳ صبح از بهشهر حرکت کردیم بلد راه و مربی و مسول هیات کوهنوردی کردکوی را سوار کردیم بعد از گرگان و شهر جلین سمت راست به سمت توسکستان حرکت کردیم تا روستای چهارباغ البته چون برف قبلی وجود داشت و‌جاده کمی یخ زده بود راننده مینی بوس زنجیر چرخ وصل کرد. مسجد روستای چهارباغ توقف کردیم برای سرویس .حدود ۲ کیلومتر جلوتر از روستای چهارباغ پیاده شدیم. ساعت حدود ۸ونیم صبح سمت راست جاده بعد از گذر از تعدادی مزارع به پاکوب میرسیم که از مسیر جنگلی پاکوب را ادامه دادیم با شیب ملایم وبرف کم .نزدیکی های تابلو‌قله برف بیشتری بود که زیبایی خاصی به منطقه داده بود .حدود ساعت ۱ به قله رسیدیم حدود ۶ کیلومتر .البته قبل از قله یک کلبه خرابه گوسفند سرا کنارچشمه اب کمر سر قرار دارد کمی استراحت و خوردن غذا. چند گروه دیگه هم از گرگان و تهران در مسیر دیدیم یک گروه هم از روستای زیارت رسیده بودن به قله که ظاهرا حدود ۷ ۸ ساعت تو راه بودن .
قله بسیار زیبا با ارتفاع ۳۰۳۰

PictographTree Altitude 182 ft
Photo ofمسجد وردوی شهر گرگان جهت توقف کوتاه و سرویس ... Photo ofمسجد وردوی شهر گرگان جهت توقف کوتاه و سرویس ... Photo ofمسجد وردوی شهر گرگان جهت توقف کوتاه و سرویس ...

مسجد وردوی شهر گرگان جهت توقف کوتاه و سرویس ...

Tree

Photo ofروبرو قله پیرگرده کوه و ارتفاعات شاهوار که شامل قله گاوکشان و کهکشان هست دیده میشن Photo ofروبرو قله پیرگرده کوه و ارتفاعات شاهوار که شامل قله گاوکشان و کهکشان هست دیده میشن

Photo ofکلبه گوسفند سرای مخروبه و چشمه آب کمر سر Photo ofکلبه گوسفند سرای مخروبه و چشمه آب کمر سر Photo ofکلبه گوسفند سرای مخروبه و چشمه آب کمر سر