Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر Photo ofBehshahr - Band-e Sar. Sher sheri waterfallآبشار شرشری روستای بندسر هزارجریب بهشهر

August 24, 2021
August 2021

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

از بهشهر به گلوگاه و ادامه مسیر به سمت هزارجریب بعد از نیالا ادامه مسیر تا پل فلزی بزرگ معروف به پل اخوندی . از روی پل میگذریم ادامه جاده اسفالته تا به دوراهی میرسیم سمت راست پل کوچک و‌جاده خاکی حدود ده متر میره به روستای بیشه بنه و سمت چپ ادامه همون اسفالت کنی که رفتیم اولین خروجی سمت راست ورودی روستای بندسر البته تابلو نداره. داخل روستا شدیم . ماشین رو کنار مدرسه گذاشتیم . شروع پیاده روی.. بطرف خروجی روستا حدود ۲۰۰ ۳۰۰ متر بریم دوراهی هست که باید دست راست بریم کنار رودخونه. ادامه مسیر از داخل اب و یا کناره ها . بنظرم بهتره کتونی بپوشید که اگر لازم شد از داخل اب برید. مسیر بسیار زیبا با کوههای صخره ای وچشم نواز . بعد از حدود ۴ونیم کیلومتر میرسیم به ابشار بسیار زیبا و مرتفع شرشری. اتیش درست کردیم . چای هیزمی و صبحانه . بعدرفتیم برای شنا . فکر کنم عمق اب بیش از ده متر باشه . اب سرد و تمیز و...... شیرجه و‌پرش و شنا یه روز به یاد ماندنی با دوستان گروه طبیعت گردی سپنتا 🌺🌺🌺. در مسیر برگشت چند تا چوپان بودند که گفتند بالای این ابشار یک ابشار دیگه هست ارتفاعش کمتره ولی عمق اب برای شنا بیشتر از اینجاست از روستای ونشید حدود یک ربع راهه. انشاا... دفعه بعد🙏😃🖐🌺

Photo ofWaterfall sher sheri . Bande sar hezar jarib behshahr mazandaran Photo ofWaterfall sher sheri . Bande sar hezar jarib behshahr mazandaran Photo ofWaterfall sher sheri . Bande sar hezar jarib behshahr mazandaran