Behshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله

Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله Photo ofBehshahr - mian kaleh بهشهر میانکاله

August 3, 2021
August 2021

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

صبح ساعت ۵و نیم با دو ماشین ۸نفر از دوستان گروه چپلار بهشهر از کنار کارخانه کمپوست شهرداری رفتیم به سمت میانکاله .قابل ذکر اینکه این مناطق قبلا زیر آب بود که متاسفانه در سالهای اخیر خشک شدند. رسیدیم به اسکله قدیمی که برای حلوگیری از ورود مردم کانالهایی کنده بودند و نگهبان در چادر هم اونحا بود با مذاکره بالاخره یه مسیر تقریبا مناسب گیر اوردیم و یواش از اونجا گذشتیم تا رسیدیم به منطقه . جنگلی از انارهای ترش و تمشک و .... متاسفانه با توجه به گرمای هوای امسال نتونستیم تمشک زیادی بکنیم .بعد از پر کردن یک ظرف دوکیلویی رفتیم ساحل دریا زیر سایه درختان توسکا . چای هیزمی و صبحانه خوردیم و بعد رفتیم شنا در دریا. بسیار عالی ..... برگشت از شنا دوباره چای خوردیم و حدود ساعت یک برگشتیم تعدادی از دوستان خواستند تمشک بچینند ولی ما ۴ نفر با ماشین من برگشتیم بهشهر . خیلی خوش گذشت...