Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار Photo ofBehshahr - Band-e Sar۱/۴/۲۷از بهشهر به آبشار شرشری روستای بندسر کیاسر هزارجریب بهشهر با گروه عاشقان چپلار

July 18, 2022
July 2022

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

حرکت ساعت ۶ صبح دوشنبه مصادف با عید غدیر از باغشاه بهشهر تعداد۲۱ نفر ۵ ماشین سواری
به سمت شرق بهشهر . گلوگاه . به سمت هزارجریب . بعد از نیالا از روی پل فلزی اخوندی رد میشیم به دوراهی که رسیدیم سمت راست یه کوچولو خاکی داره میره به روستای بیشه بنه اونطرف نمیریم ادامه اسفالت سمت چپ ادامه میدیم اولین روستای دست راست که تازه اسفالت شده روستای بندسر هست .
کنار مدرسه ماشین هامونو پارک کردیم. شروع پیمایش. بعد حدود ۲۰۰ ۳۰۰ متر دوراهی سمت راست میریم سمت رودخونه
از کنار رودخونه گهگاهی از داخل اب ادامه میدیم تنگه های بسیار عظیم از صخره های سنگی و بسیار زیبا . در نهایت میرسیم به آبشار بسیار زیبای شرشری
عمقش زیاده . اگر شنا بلد نیستین شنا نکنید.
نکته جالب پیمایش امروز فرود ۴ نفر از ابشار نوردها از بالای ابشار به پایین بود که ظاهرا از روستای ونشید امذه بودن به رودخانه وادامه رسیدن به ابشار شرشری البته به گفته خودشون سه چهر ابشار بزرگ و کوچک دیگه هم تو مسیر داشتن