Mohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا

Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا Photo ofMohsen abad. Neka.mazandaranچشمه شمر سنگ روستای محسن آباد نکا

October 29, 2021
October 2021

near Behshahr, Māzandarān (Iran)

حرکت ساعت ۶ونیم صبح جمعه هفتم آبان ۱۴۰۰ از باغشاه بهشهر با گروه سپنتا ۴۲ نفر. از طریق جاده پاسند رز میریم به سمت هزار جریب به دوراهی میرسیم حدود۲۵ کیلومتر... سمت چپ میره یخکش و سمت راست میره سمت سد گلورد. بعد ازعبور از روستای روبار و پل و روستای چالکده . روستای چالکده مجتمع بومگردی زیبایی داره .... ادامه مسیر اسفالت سمت راست تابلو زده به سمت محسن آباد حدود ۴ کیلومتر تا روستا . داخل روستا توقف کردیم . چای اتشی که یکی از دوستان از قبل اماده کرده بو همراه با صبحانه شخصی بعدش شروع کردیم به راهپیمایی به سمت انتهای روستا واز داخل زمین کشاورزی وبعد پاکوب جنگلی مجدد رسیدیم به جاده روستایی کمی جلوتر کنار زمین فوتبال رفتیم داخل جنگل چشمه شمر سنگ بود البته پیرمرد۸۵ ساله چوپان اونجا بود گفت این چشمه دیکون کنار هست و چشمه شمر سنگ اونورتره . بالاخره همون اطراف کنار جاده اتراق کردیم. چای اتشی و کباب جوجه بسیار عالی خوردیم و همونجا سوار مینی بوس شدیم و حرکت کردیم به سمت بهشهر. از ۶و نیم صبح تا ۶ونیم عصر. با گروه سپنتا . بسیار عالی

PictographWaterfall Altitude 2,249 ft

Waterfall

PictographWaterfall Altitude 2,215 ft

Gelevard dam . سد گلورد

PictographWaterfall Altitude 2,291 ft
Photo ofبومگردی روستای چالکده  chalek.deh  . Ecotourism Resort Photo ofبومگردی روستای چالکده  chalek.deh  . Ecotourism Resort Photo ofبومگردی روستای چالکده  chalek.deh  . Ecotourism Resort