The Best Mountain Bike Trails in Girona, Catalonia (Spain)

Photo of Girona xc trail w ST and Mountain Hills Photo of Galligants - Sant Miquel - Galligants Photo of Girona - Quart - Llambilles - Sant Cristofol del Bosc - Sant Mateu de Montnegre - Return on Asphalt - Carrilet
  • Girona xc trail w ST and Mountain Hills

Photo ofGirona xc trail w ST and Mountain Hills Photo ofGirona xc trail w ST and Mountain Hills Photo ofGirona xc trail w ST and Mountain Hills

Beautiful and wonderfull XC or Enduro ride. 20 pct single track, 70 pct gravel and last tarmac on small non traffic roads through Beautiful cities

Bonita ruta. Gracias!
    CarlosMontseny
  • Galligants - Sant Miquel - Galligants

Photo ofGalligants - Sant Miquel - Galligants Photo ofGalligants - Sant Miquel - Galligants Photo ofGalligants - Sant Miquel - Galligants

[EN] Short mountain bike ride in the mountains near Girona. The highest point is the castle of Sant Miquel where you can climb up to the tower (there's a safe iron ladder) and enjoy nice views of the surroundings from th...

Easy most of the way except last few meters near Castle. Good for mtb
    Ariel Valenzuela 1
    1942f
    Photo ofGirona - Els Angels - combi offroad (up) and road MTB Photo ofGirona - Els Angels - combi offroad (up) and road MTB Photo ofGirona - Els Angels - combi offroad (up) and road MTB

Recorded on rainy muddy evening. No roundtrip because my phone/gps died during the way ;) Total distance would be about 30km, and the time a bit shorter if the track is dry and not so slippery as when recorded! Uphill r...

Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Sant Grau - Bonmati - Bescano - Girona

Serie de rutas dedicadas a descubrir, visitar y documentar las Ermitas Medievales catalogadas de la Provincia de Girona, distribuidas y seguidas por sus correspondientes comarcas. La Ermita de Sant Grau no aparece en ...

Que valoración le pondrías a esta ruta. Es para que Rodri1951, se esmere más la próxima vez que suba una ruta.
    garrigacom
    Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, RIUDELLOTS DE LA CREU, PALOL DE REVARDIT, SORDS, LES SERRES I CAMÍ DEL CONGOST. Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, RIUDELLOTS DE LA CREU, PALOL DE REVARDIT, SORDS, LES SERRES I CAMÍ DEL CONGOST. Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, RIUDELLOTS DE LA CREU, PALOL DE REVARDIT, SORDS, LES SERRES I CAMÍ DEL CONGOST.

Sortim de Girona pel polígon d'en Xuncla, passem per Sarrià de Dalt i enllacem amb la Via Verda que s'ha condicionat en direcció Banyoles, a la carretera que puja cap al Castell de Montagut, girant a la dreta només passa...

Molt bona ruta i molt ben explicada. De gran ajuda, pels que ens barallem amb els mapes...😉😉
    Pere Planella P.
    Bona ruta familiar amb nens: fàcil i ben indicada.
    Oscar_Girona
    Molt bona!
    jmg73
  • Girona singletracks

Perhaps the best singletrack area departing from Girona downtown/cathedral area. We did it mountain biking but are perfectly suitable for trail running as well. Enjoy!

Photo ofMuntanya de Sant Julià: Castellum Fractum, fortí de Sant Julià, ermita dels Sants Metges Photo ofMuntanya de Sant Julià: Castellum Fractum, fortí de Sant Julià, ermita dels Sants Metges Photo ofMuntanya de Sant Julià: Castellum Fractum, fortí de Sant Julià, ermita dels Sants Metges

Comencem al centre de Girona i ens dirigim cap al nord pel carrer Ciutadans, travessem l'Onyar, anem cap al carrer Major de Sarrià de Ter, i anem seguint les marques del camí de Sant Jaume, fins arribar a Sant Julià de R...

Com a ruta ciclista BTT és més Gravel que BTT i hi ha força asfalt(sobretot pujada). El que val la pena de la ruta és qu...
    Jordi Prat Puig
    Un molt bona ruta per fer una es capda curta però molt interessant, fas esport, cultura i coneixement del territori. Mol...
  • (GI) Els Angels

Quizás sea una de las rutas menos difíciles para subir a Els Angels. Es una subida que va aumentando suavemente a medida que nos acercamos al destino, hasta llegar a la altura de la carretera de Montnegre donde los últim...

Ruta sin complicaciones para subir a el santuario dels Angels combinando algun sendero, pistas y carretera. Gracias por ...
    Jordi
    Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri Photo of(GI) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (10).- Les gorgues de la Font de la Torre de Canet D'Adri

Esta ruta ha sido copiada del usuario de Wikiloc Alfons_Hosta. Denominada Girona - Cartellà - Adri -St. Gregori - Girona Ruta cuyo destino más importante era visitar las gorgues de la Font de la Torre de Canet D’Adri...

Una ruta excel·lent
    Shaagar
    Muy buena ruta y bien explicada, la hemos hecho el domingo 21 de enero del 2018 y todo súper bien! Decir que pasado Sant...
    william bg
    Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, LA BANYETA, ERMADÀS, CORTS, PUJALS DELS CAVALLERS I PUJALS DELS PAGESOS. Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, LA BANYETA, ERMADÀS, CORTS, PUJALS DELS CAVALLERS I PUJALS DELS PAGESOS. Photo ofVIA VERDA GIRONA-BANYOLES, LA BANYETA, ERMADÀS, CORTS, PUJALS DELS CAVALLERS I PUJALS DELS PAGESOS.

Molt bé
    lluis.junca
    Ruta molt ben especificada i que permet passar per diferents petis nuclis rurals poc coneguts pro molt interessants, prà...
    raroma
  • Sant Miquel Castle and Puig Estela

This is one of my favourite short route within Girona. Despite its short length, it has an elevation gain of about 400 meters, with a mean incline of 13% in the first rise and a maximum incline of 18%. Thus, it is not an...

Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona Photo ofGAVARRES - Girona-Castell de Sant Miquel-Celra-Castell de Palagret-Girona

Aparquem al Pavello de Fontajau per descongestionar la Vall de Sant Daniel, en un moment arribem a San Pere de Galligants, el Monestir de Sant Daniel i seguim amunt per la riera de Sant Miquel, arribats al pont de Sant M...

Bona ruta, amb una pujada progressiva.
    jordifpesport
    Ruta distreta i sense complicacions tècniques. La repetiré.
    Marcus
    Una bona ruta per les Gavarres, amb bones panoràmiques tant cap a la costa com cap a les cadenes muntanyenques interiors...
    Avi Jordi
  • Girona-Sant Dalmai

Pedalada sortint de Girona pel carril bici fins l'alçada de Vilanna i llavors direcció a l'ermita de Sant Pere Sestronques, continuant fins a Sant Dalmai (per la zona del Volcà de la Crosa) i tornada direcció Aiguaviva f...

Ruta sorprendente. Va por una zona que no suelo ir y me ha gustado al descubrir espacios curiosos y bonitos. Recomendabl...
    jmvidal60
    Molt recomanable
    Ana Ozalla
    Molt maca la ruta, com sempre. Gràcies!
    JosepMariaGomezBoada
    Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ DE PALOL A QUART, EL REMEI, CAMÍ RIERA SECA I FORNELLS. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ DE PALOL A QUART, EL REMEI, CAMÍ RIERA SECA I FORNELLS. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ DE PALOL A QUART, EL REMEI, CAMÍ RIERA SECA I FORNELLS.

Sortim de Girona per la Via Verda del Carrilet en direcció a Sant Feliu i la deixem a l'arribar als pisos de la Creueta baixant cap a l'esquerra fins trobar la carretera on girem a la dreta i seguim per asfalt per pujar ...

Gràcies per la proposta!
    Arnaugir
    M'ha encantat la ruta i força fàcil de seguir, bé dic "força" perquè he tingut alguns problemes a l'inici de la ruta alh...
    frankwap14
    Una mica de muntanya a la primera part de la ruta i camps i sembrats a la segona. Ruta bonica i fàcil de seguir. Si la v...
    Shaagar
    Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: FORNELLS, L'ONYAR, CAMÍ DE LA RIERA SECA I CAMPLLONG. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: FORNELLS, L'ONYAR, CAMÍ DE LA RIERA SECA I CAMPLLONG. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: FORNELLS, L'ONYAR, CAMÍ DE LA RIERA SECA I CAMPLLONG.

Sortim de Girona per la Via Verda del Carrilet en direcció a Sant Feliu, quan arribem al davant del Mas Moliner, girem cap a la dreta i seguint les pistes arribem a tocar de la variant de Quart, hi passem per sota i la p...

Una molt bona ruta pels voltants de Girona.Moltes gràcies!! Comentar que si ha plogut ( cosa que tots voldríem, donades...
    Mercè Espunya
    Bona ruta planera, sobretot interessant la primera meitat fins Riudellots. Creua unes quantes rieres que si porten aigua...
    albert valls
    Una ruta molt bonica travessant camps i fruiters i pel costat de rius i rieres. A més, es molt planera -en general- i no...
  • Girona - Santa Anna de Montfullà - Sant Roc

Photo ofGirona - Santa Anna de Montfullà - Sant Roc Photo ofGirona - Santa Anna de Montfullà - Sant Roc Photo ofGirona - Santa Anna de Montfullà - Sant Roc

Prop de les ciutats hi ha boscos sorprenents i camins per descobrir que duen a petites joies arquitectòniques. Aquesta ruta proposa tots aquests ítems: prop de Girona, camins entre boscos i ermites. Se surt de la ciut...

Estupenda!
    guillemsalo
    Molt bona ruta. Ens agradat molt. No té dificultats destacables però si alguna pujadeta per bufar i és fàcil de seguir p...
    Nisso
    Recorregut molt maco i recomanable. L'hem disfrutat.
    jberingues
    Photo ofDE GIRONA A SANT PERE SESTRONQUES, per pistes de Vilanna, CAMÍ DE L'ONYAR FINS A SANT DALMAI I CAMÍ DE MASROCS. Photo ofDE GIRONA A SANT PERE SESTRONQUES, per pistes de Vilanna, CAMÍ DE L'ONYAR FINS A SANT DALMAI I CAMÍ DE MASROCS. Photo ofDE GIRONA A SANT PERE SESTRONQUES, per pistes de Vilanna, CAMÍ DE L'ONYAR FINS A SANT DALMAI I CAMÍ DE MASROCS.

NOTA: Abans de res, agrair al company de wikiloc Alfons_Hosta que hagi penjat aquesta ruta que ens ha permès conèixer pistes i algun corriol que fins ara no havíem fet mai, gaudint d'una molt bona sortida en bici. Gràcie...

Bones, he gaudit avui d’aquesta ruta i ha sigut fantàstica! Moltes gràcies per penjar-la! 🔝🔝🔝 Ruta sencilla en gener...
    xaviur
    Pedalada amb molt bona traçada, còmode i lleugera de fer. Merci per penjar bons tracks!
    PicAcamins
    Photo ofGIRONA-ESTANYOL-VOLCÀ DE LA CROSA-MAS LLUNÉS-GIRONA Photo ofGIRONA-ESTANYOL-VOLCÀ DE LA CROSA-MAS LLUNÉS-GIRONA Photo ofGIRONA-ESTANYOL-VOLCÀ DE LA CROSA-MAS LLUNÉS-GIRONA

Sortim de Girona per la Via Verda direcció Bescanó. Després de l'autopista ens dirigim cap a Salt agafant la carretera vella i sortint a la rotonda on hi ha una benzinera, travessem la rotonda i girem pel carril bici a l...

He seguit aquesta ruta si bé a la tornada no he sabut trobar el pont de creuar el riu i he tornar pel carril bici en sen...
    en joui
    Fácil
    Angel prat
    Photo ofDE GIRONA A BANYOLES, VOLTA A L'ESTANY I TORNAR Photo ofDE GIRONA A BANYOLES, VOLTA A L'ESTANY I TORNAR Photo ofDE GIRONA A BANYOLES, VOLTA A L'ESTANY I TORNAR

Sortim de Girona pel camí de Sant Gregori fins que trobem un trencant a la dreta amb un rètol que indica "Canet d'Adri". Travessem la carretera de Sant Gregori i passem per davant d'unes naus fins la rotonda. A la dreta ...

De les diferents opcions que hi ha per anar a donar la volta a l'estany aquesta és la que hi ha més asfalt. A l'anada e...
    PicAcamins
    Photo ofGirona - Llambilles - St. Cristòfol del Bosc . Sta. Pellaia - St. Mateu de Montnegre - Els Àngels - St. Miquel - Girona Photo ofGirona - Llambilles - St. Cristòfol del Bosc . Sta. Pellaia - St. Mateu de Montnegre - Els Àngels - St. Miquel - Girona Photo ofGirona - Llambilles - St. Cristòfol del Bosc . Sta. Pellaia - St. Mateu de Montnegre - Els Àngels - St. Miquel - Girona

Hem fet tota la ruta per pista, apta fins i tot per una gravel. La ruta és bastant fàcil tot i acumular un quilometratge i un desnivell gens despreciables. Ànims i bona ruta. Als Àngels el pgs s'ha tornat boig i ha enreg...

Esta ruta me gustó mucho. Gracias.
    Bryony Izzard
    Molt bona ruta. La vaig seguir per baixar dels Angels i em va agradar molt.
    Nisso
    Bona ruta pistera que carena la meitat de les Gavarres!!! Sta Pellaia - Sant Mateu del Montnegre - Els Àngels - Sant Miq...
    Cercavores Grimpador
    Photo ofCASTELL DE CARTELLÀ - LA VILETA - CAMÍ DE JONQUEROL- GINESTAR Photo ofCASTELL DE CARTELLÀ - LA VILETA - CAMÍ DE JONQUEROL- GINESTAR Photo ofCASTELL DE CARTELLÀ - LA VILETA - CAMÍ DE JONQUEROL- GINESTAR

Amb aquesta ruta feta amb inici i fi a Girona, hem connectat la Vall d'Adri amb la Vall de Llémena acabant en el riu Ter, seguint el qual hem tornat a Girona. Qualifiquem aquesta ruta com a "Moderada" perquè conté trams...

L'he valorat amb 5 estrelles per les excel·lents explicacions sobre la realització de la ruta. Moltes gracies!