Gravel Bike

The Best Gravel Bike Trails in Girona, Catalonia (Spain)

Photo of ORBEA GRAVEL RIDE TOUR GIRONA 2022 Photo of GRAVEL TOP GIRONA: Aiguaviva-Sant Dalmai-Neixement riu Onyar-Brunyola-St.Climent d'Amer-La Barroca-Les Serres-Vall de Llémena Photo of Font del Ferro - Gravel Expert

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• ORBEA GRAVEL RIDE TOUR GIRONA 2022

Gravel Bike

The 78km circular route in the heart of Les Gavarres presents no technical difficulty and runs entirely along forest tracks that are in very good condition with little incline. Leaving in a north-easterly direction foll...

La baixada des dels Àngels en fora pista no m'agrada amb gravel xD Pero poder es perquè sóc novato... Ruta molt entretin...
    Carlcarlcarl
    RUTA FANTASTICA, ALGUNOS PUNTOS DEL TRACK-RUTA “ CONFLICTIVOS” ASISTENCIAS PUNTOS DE AVITUALLAMIENTO OK. NOTA *** PARA...
    Juan Villa 2
    La 2ª mitad del recorrido es la parte más dura. Ojo con el calor!
    gypspme
    Photo ofGRAVEL TOP GIRONA: Aiguaviva-Sant Dalmai-Neixement riu Onyar-Brunyola-St.Climent d'Amer-La Barroca-Les Serres-Vall de Llémena Photo ofGRAVEL TOP GIRONA: Aiguaviva-Sant Dalmai-Neixement riu Onyar-Brunyola-St.Climent d'Amer-La Barroca-Les Serres-Vall de Llémena Photo ofGRAVEL TOP GIRONA: Aiguaviva-Sant Dalmai-Neixement riu Onyar-Brunyola-St.Climent d'Amer-La Barroca-Les Serres-Vall de Llémena

Desnivell acumulat + real: 1050m. Fantàstic i variat recorregut per a bicicleta gravel entre el Gironès i La Selva. Girona-Aiguaviva-volcà de la Crosa-Sant Dalmai-neixement riu Onyar-ermita Sant Romà-Brunyola-ermit...

Really great route!!!
    Seth Eidemiller
    I doubted a little bit, but the trail was almost faultless. Never too technical for a gravel bike and almost never neede...
    Martin Karing
    Ruta, tranquila, bonita y facil de navegar. Un exito, gracias por compartir.
    stelvio2
  • Font del Ferro - Gravel Expert

Gravel Bike

There are technical pure mtb sections up and down. Fat tires required and good gravrl bike handling skills. Definitely not a leisure ride but totally rewarding route!

Photo ofMAS LLUNÉS 210 (Gi.-Salt-Montfullà-'La prenyada'-Mas Llunés-La Crosa-Fornells-Gi.) 10.23 Photo ofMAS LLUNÉS 210 (Gi.-Salt-Montfullà-'La prenyada'-Mas Llunés-La Crosa-Fornells-Gi.) 10.23 Photo ofMAS LLUNÉS 210 (Gi.-Salt-Montfullà-'La prenyada'-Mas Llunés-La Crosa-Fornells-Gi.) 10.23

Des de Girona, passem per Salt, Montfullà, La Miquela de Bescanó, on agafem la pista de La Prenyada fins a Can Tet Sureda. Travessem la carretera de Bescanó a Estanyol. i per pista baixem a la carretera asfaltada que ens...

Avui he fet aquest track sortint de Sant Gregori. Ruta sense cap complicació técnica, molt variada amb un xic massa car...
    Vont Juntz
    Ruta molt variada i amb trams preciosos, encara que em fet varis trams diferents. El Gravel molt interessant i a la dona...
    Sven Hedin

1929f
    Photo ofBanyoles Café🟰 (Gi.-S.Martí Mota-Palol Revardit-Camós-Banyoles-Borgonyà-Sords-S.Andreu Terri-Ruta del Ter-Gi.) Photo ofBanyoles Café🟰 (Gi.-S.Martí Mota-Palol Revardit-Camós-Banyoles-Borgonyà-Sords-S.Andreu Terri-Ruta del Ter-Gi.) Photo ofBanyoles Café🟰 (Gi.-S.Martí Mota-Palol Revardit-Camós-Banyoles-Borgonyà-Sords-S.Andreu Terri-Ruta del Ter-Gi.)

00 GIRONA 08 METALQUIMIA 11 CTRA. MOTA 14 SANT MARTÍ DE LA MOTA 18 PALOL DE REVARDIT 24 POLIGON INDUSTRIAL 24 CORTS 27 CAMOS 31 BANYOLES 36 BORGONYÀ 39 CORNELLÀ DEL TERRI 40 SORDS 43 SANT ANDREU DEL TERRI 48...

Ruta muy bonita. Después de las últimas lluvias estaban los campos bien verdes. He aprovechado al final algún carril bic...
    famgraciano
    Excel·lent ruta. Gràcies per compartir.
    Oscar Hernandez
    Una ruta espectacular, crec que és la més maca que he fet des de que tinc GRAVEL, ahí lo dejo...moltes gràcies
    FrancescOteo
  • Salt - Fontajau - Bonmatí - Salt

Gravel Bike

Pedalada per resseguir les dues ribes del Ter entre pont i pont, els més propers a Salt que el temporal Glòria ha deixat sencers aquest gener: els de Fontajau i Bonmatí. He fet la ruta en el sentit contrari al de les ...

Photo ofSEA OTTER 2021 - Club Gravel Girona (Girona - Ruta del Ter - Empordanet - Gavarres - Girona ) 09.21 Photo ofSEA OTTER 2021 - Club Gravel Girona (Girona - Ruta del Ter - Empordanet - Gavarres - Girona ) 09.21 Photo ofSEA OTTER 2021 - Club Gravel Girona (Girona - Ruta del Ter - Empordanet - Gavarres - Girona ) 09.21

Sortida circular des de Girona amb el Club Gravel Girona : https://www.facebook.com/groups/186553254875898/ La ruta transcorre per pistes, camins i algun tram d’asfalt, sense senders ni corriols. Sortim de Girona per...

Ruta xula i variada. Llàstima que tota la pujada es concentra al final😉
    pantagb
    Photo ofCALDES DE MALAVELLA (Girona, Fornells, Riudellots, Franciac, Caldes de Malavella, S.Andreu S., Campllong, Quart, Gi.) 10.21 Photo ofCALDES DE MALAVELLA (Girona, Fornells, Riudellots, Franciac, Caldes de Malavella, S.Andreu S., Campllong, Quart, Gi.) 10.21 Photo ofCALDES DE MALAVELLA (Girona, Fornells, Riudellots, Franciac, Caldes de Malavella, S.Andreu S., Campllong, Quart, Gi.) 10.21

Ruta per pistes i camins, i algún tram d'asfalt. Cap sender ni corriol. Carril bici de Quart a Girona. 00 Girona 06 Fornells 12 Riudellots 15 Via de servei NII 17 Franciac 22 Caldes 30 Sant Andreu Salou 31 "Buhon...

Ruta molt guapa, de molt bon fer. Gracies per compartir-la!!
    laoliveras
  • Salt - Cervià de Ter - Salt

Gravel Bike

Pedalada fins a Cervià amb l’excusa de travessar el Ter per una passera que no coneixia: la que hi ha entre Cervià i Bordils. Cada vegada que vaig a aquesta zona hi trobo més coses interessants: refugis antiaeris a l'ant...

Photo ofSalt - St Gregori - St Grau - Vilanna - Salt Photo ofSalt - St Gregori - St Grau - Vilanna - Salt Photo ofSalt - St Gregori - St Grau - Vilanna - Salt

Repte superat! St Grau en bici; feia temps que hi pensava i avui m’hi he decidit. Confesso que m’hi he acostat per la via més fàcil i tranquil·la tot reservant forces per la pujada, que temia: via verda fins al pont d...

• Circumval·lació Gavarres nord

Gravel Bike

Surto de Salt i vaig a buscar la via del Carrilet fins a Quart. Només de sortir de Quart (PI02) deixo la via verda, travesso la carretera de la costa i començo a pujar fort cap a Montnegre. Gairebé a dalt, passo de ll...

• Ruta dels Masos de Fornells

Gravel Bike

Ruta dels masos del Pla d´Onyar o-Ruta dels Masos de Fornells, al Pla de l´Onyar. Sortim de l´estació, poasem al costat del rellotge a terra i encara que més enllà hi ha un aparcament. Anem a buscar el carrer de Mercè Ro...

Photo ofSalt - Ctra dels Àngels - Llambilles - Salt Photo ofSalt - Ctra dels Àngels - Llambilles - Salt Photo ofSalt - Ctra dels Àngels - Llambilles - Salt

Pujada gairebé fins als Àngels per la carretera i després baixada entretinguda per pistes i corriols, primer per una pista fins a St Mateu de Montnegre i després per pistes més dolentotes i corriols fins a Llambilles. Ba...

Photo ofROCACORBA 326 (Gi.-S.Gregori-Cartellà-Adri-Biert-Rocacorba-Pujarnol-Camos-Palol R.-S.Martí Mota-S.Medir-Girona) 06.21 Photo ofROCACORBA 326 (Gi.-S.Gregori-Cartellà-Adri-Biert-Rocacorba-Pujarnol-Camos-Palol R.-S.Martí Mota-S.Medir-Girona) 06.21 Photo ofROCACORBA 326 (Gi.-S.Gregori-Cartellà-Adri-Biert-Rocacorba-Pujarnol-Camos-Palol R.-S.Martí Mota-S.Medir-Girona) 06.21

L’emblemàtica muntanya de Rocacorba al municipi de Canet d’Adri, amb 970m. d’altitud, és lloc de peregrinació de molts ciclistes gironins. Hem pujat des de Adri fins a les primeres antenes (Pla de Martí 840m.), i baixat...

Una ruta maquíssima. Gràcies per posar-la.
    Cerveciclando
  • Arran d'aigua (Vilanna - Fontajau)

Gravel Bike

Ribes del Ter entre Fontajau i Vilanna ben a prop de la llera tot buscant els corriols i pistes més propers a l'aigua. N'hi ha molts i van canviant per efecte de l'aigua a resultes d'aiguats i riuades, de manera que el q...

Photo ofRibes del Ter entre el Pas d'en Prats i Fontajau Photo ofRibes del Ter entre el Pas d'en Prats i Fontajau Photo ofRibes del Ter entre el Pas d'en Prats i Fontajau

Ruta sense gaires complicacions excepte quan toca travessar el Ter pel Pas d'en Prats. Compte de no relliscar i caure. Que l'aigua no se t'emporti; cal procurar que la bici no toqui l'aigua perquè si ho fa ofereix resist...

• A la Gola del Ter des de Girona

Gravel Bike

Anada seguint la 'ruta del Ter' i tornada seguint el Daró i creuant la muntanya per 'caure' a Girona, itinerari pla del tot tret del creuament de la serra de Gavarres (es la meva opció que si es fa a l'inrevés ens traiem...

• Ermites Girona - sortida capvespre gravel

Gravel Bike
    Photo ofErmites Girona - sortida capvespre gravel Photo ofErmites Girona - sortida capvespre gravel Photo ofErmites Girona - sortida capvespre gravel

Sortida senzilla de tarda-vespre pels entorns de Girona, amb una primera part més muntanyera al Massís del Montnegre i una segona part molt més rodadora des de Cassà. Recorregut: Girona-Sant Mateu de Montnegre-Santa P...

Ruta muy divertida por los alrededores de Girona, bonitos paisajes y caminos. Terreno muy asequible de pistas con algún ...
    Mgp91
  • De Girona a la Gola del Ter

Gravel Bike

Anada seguint la Ruta del Ter i tornada "remuntant" el Daró i pels Àngels a Girona, la ruta te alguna petita pífia que estan suprimides a https://www.wikiloc.com/gravel-bike-trails/a-la-gola-del-ter-des-de-girona-916829...