Road Bike

The Best Road Bike Trails in Girona, Catalonia (Spain)

Photo of Els Àngels - Santa Pellaia IBP 55 Photo of Girona - Aiguaviva - Brunyola - Angles - Bonmati - Les Serres - Sant Gregori - Girona Photo of Girona-Els Àngels-Madremanya-Monells-St. Sadurní-Sta. Pellaia-Cassà-Poligon-El Remei-Campllong-Fornells-Girona.
  • Els Àngels - Santa Pellaia IBP 55

Road Bike

I post this route not because it is specially hard (it isn't) or specially beautiful (it is), but because this is my first road biking route ever!

Fijne bergen met prima wegen. Beide bergen stijgen tot circa 7% max. Goed te doen. Erg leuke dorpjes na de eerste berg. ...
    Gun Lutz
    One of the best road cycling loops in Girona. A classic in the area.
    Jordi

Photo ofGirona-Els Àngels-Madremanya-Monells-St. Sadurní-Sta. Pellaia-Cassà-Poligon-El Remei-Campllong-Fornells-Girona. Photo ofGirona-Els Àngels-Madremanya-Monells-St. Sadurní-Sta. Pellaia-Cassà-Poligon-El Remei-Campllong-Fornells-Girona. Photo ofGirona-Els Àngels-Madremanya-Monells-St. Sadurní-Sta. Pellaia-Cassà-Poligon-El Remei-Campllong-Fornells-Girona.

Girona-Els Àngels-Madremanya-Monells-St. Sadurní-Sta. Pellaia-Cassà-Poligon-El Remei-Campllong-Fornells-Girona. https://www.relive.cc/view/p62358866 https://www.youtube.com/watch?v=IUPnUcKTzVA

Fantàstica ruta.
    Pinopoulus
    Molt maca i poc trànsit
    gregori vizcaino
    Molt bona ruta, 100% recomenable. Sense cotxes Gracies Jordi per compartir
    pereba66
  • Girona (Sea Otter)

Road Bike

Una bona ruta Per les comarques de Girona, en concret el Gironès i el Baix Empordà. Com podeu veure és circular malgrat Wiki digui que no. Ruta que no té cap dificultat i de les tres pujades, només la darrera , el Ca...

• Medieval Towns

Road Bike

CAT - Jornada d’exigència moderada, ideal per guanyar fons i per treballar la cadència i la tècnica de circular per carreteres estretes i petites zones urbanes, a l’estil d’una clàssica. ESP - Jornada de exigencia mod...

Mil gràcies!!!!
    Estel·la Broto
    Buena ruta gracias por subirla
    Reforest4Climate.org
    Brutal!!!! Molt recomanable
    bikelarry
  • Camí de Banyoles a Girona

Road Bike

Antic camí de Banyoles a Girona De Banyoles camí de Cruanyes passat el pont de Sant Dalmau, hi ha una mica de pista i a Camós per Cruanyes .on un fort pendent de pujada i després de baixada, sols podia indicar que hi ha...

• Volta per Adri

Road Bike

1 hora 50 minuts Podem anar per la carretera de Bescanó, i allà travessem el riu, el pont i un tram total 200 metres de pista o bé de Girona a Sant Gregori. En la imatges ICC, Bescanó, es veu el tram- Sant Gregori, en ...

Ruta muy tranquila con buenas vista y pocos coches.Salida de Girona dirección a Taialà, cogemos la ctra que va a la población de Sant Gregori, pasamos el pueblo y después de unos 10 km cogemos el desvío a la izquierda (L...

Clàssica pels voltants de Girona. Molt bona ruta.
    Cercavores Grimpador
    Photo ofGirona-Madremanya-La Pera-Foixa -Bordils-Girona Photo ofGirona-Madremanya-La Pera-Foixa -Bordils-Girona Photo ofGirona-Madremanya-La Pera-Foixa -Bordils-Girona

La ruta es per gaudir dels poblets que vas passant i a mes a mes de fer exercici. No te dificultat. Surts de Girona passes per Juia, i direccio a Sant Marti Vell. Despres fins a Madremanya on veus una plana magnifica. A ...

Ruta perfecta... Y pueblos magníficos...
    Juan Manuel Rodríguez Hidalgo
    Es una ruta molt maca. Per carretera. El trajecte es molt maco, nomes la carretera de Palamós passant per celra es fa un...
    Susana .
    Perfecta !!
    Oscar_Girona
    Photo ofGirona: 'Els Àngels' i els pobles medievals del Baix Empordà i la Costa Brava Photo ofGirona: 'Els Àngels' i els pobles medievals del Baix Empordà i la Costa Brava Photo ofGirona: 'Els Àngels' i els pobles medievals del Baix Empordà i la Costa Brava

Girona: "Els Àngels" i els pobles medievals del Baix Empordà i la Costa Brava És una de les sortides en bicicleta de carretera més famoses de Girona amb l'ascenció al santuari dels Àngels La ruta passa per un recorregut...

Bona ruta per conèixer l'entorn de Girona!
    Oriolazo
    Buena ruta, pueblos con historia muy fotogénicos. Estaría bien un poco más de información en la descripción y, tal vez, ...
    Sergio679
    Óptimo para treinar sem stress
    cpyoga
  • Girona i el Baix Empordà

Road Bike

75km a roda del Primos Yats amb la llengua fora Girona Sarrià Medinyà Cervià Raset de tal Viladasens Sant Jordi Desvalls Sobranigues Foixà Parlavà Matajudaica Casavells Corçà Monells Casot enganxat a una església molta ...

Bona ruta!! Només s’ha de tenir en compte que a la tornada hi ha un camí de 2kms aprox de terra/pedra però es fa bé!
    Robert.mh
  • Camí de l'Estanyol

Road Bike

Fem el camí de d'Aiguaviva a l'Estanyol, prou desconegut. Per damunt d'Aiguaviva, fent el camí ral, i una estona per fer les fotos, ja a dalt, girem a la dereta, dins del bosc i baixem a travessar el torrent de Masrocs,...

Photo ofGirona-Vall del Llémena-Estanyol-Girona Photo ofGirona-Vall del Llémena-Estanyol-Girona Photo ofGirona-Vall del Llémena-Estanyol-Girona

Una ruta molt interessant pel paisatge i els seus contrastos. Surts de Girona en direcció a Sant Gregori, passes per la Vall del Llémena en direcció a Bonmatí. Després vas en direcció a Anglès i trenques cap a Estanyol. ...

Precioso recorrido.
    Macagu
    molt trànquil i maco
    dfparadas
    Photo ofBàscara (Girona-Àngels-Flaçà-Camallera-Bàscara-Vilademuls-Galliners-Vilavenut-Banyoles-Camós-Riudellots Creu-Montbó-Girona) Photo ofBàscara (Girona-Àngels-Flaçà-Camallera-Bàscara-Vilademuls-Galliners-Vilavenut-Banyoles-Camós-Riudellots Creu-Montbó-Girona) Photo ofBàscara (Girona-Àngels-Flaçà-Camallera-Bàscara-Vilademuls-Galliners-Vilavenut-Banyoles-Camós-Riudellots Creu-Montbó-Girona)

95k - 3'46h. - 25,2 vm (13.08.19 s.) Girona - Els Àngels - Madremanya - Riuràs - Flaçà - Sobrànigues - Sant Jordi Desvalls - Gaüses - Camallera - Vilaür - Calabuig - Bàscara - Vilademuls - Galliners - Vilavenut - Bany...

Ruta muy muy chula! Gracias
    Vinoko
    Moltes gràcies, molt bona ruta. Amb el meu gps em va sortir 1650 m de desnivell positiu.
    fran dg

Girona - Els Àngels - Madremanya - Monells - Sant Sadurní de l'Heura - Santa Pellaia - Cassà de la Selva - Sant Andreu de Salou - Fornells de la Selva - Girona.

Tot un clàssic a Girona que, per molts cops que el repeteixi, sempre tinc a dalt de tot de la llista. Gràcies per compar...
  • Hincapie Loop

Road Bike

Hincapie Loop. Girona - Els Àngels - Madremanya - Monells - Cruïlles - Sant Sadurní de l'Heura - Santa Pellaia - Cassà de la Selva - Llambilles - Quart - Girona.

Ruta preciosa sobretot ara a la primavera. Una clàssica imprescindible de Girona. Un 10 👍
  • Girona-La Bisbal-Les Olives-Girona

Road Bike

La Ruta d’avui és surt de Girona en direcció a Celrà, passes del Gironès al Baix Empordà arribant a La Bisbal. Després en direcció a Ullastret passant per un entorn fantàstic. D’aquí cap a Parlavà(on la carretera és estr...

Photo ofGirona - Els Angels - Sta.Pellaia - Girona Photo ofGirona - Els Angels - Sta.Pellaia - Girona Photo ofGirona - Els Angels - Sta.Pellaia - Girona

Ruta clásica por el entorno natural y paisajístico de Les Gavarres (Girona). La ruta comienza en Girona ciudad, saliendo por el barrio de La Polvora e iniciando inmediatamente la subida al Santuario dels Angels. De allí ...