Bicycle Touring

The Best Bicycle Touring Trails in Girona, Catalonia (Spain)

Photo of Girona Gravel 70 km - Riu Ter, Empordà, Montnegre i Els Angels Photo of Fontajau (Girona), Sarrià de Ter, Medinyà, Ravós, la Banyeta, Sarrià de Ter i Fontajau Photo of Via verda de Banyoles a Girona
    Photo ofGirona Gravel 70 km - Riu Ter, Empordà, Montnegre i Els Angels Photo ofGirona Gravel 70 km - Riu Ter, Empordà, Montnegre i Els Angels Photo ofGirona Gravel 70 km - Riu Ter, Empordà, Montnegre i Els Angels

CAT Girona Gravel 70 km - Riu Ter, Empordà, Montnegre i Els Angels Aquesta ruta de gravel de distància mitjana segueix diverses pistes i camins al llarg del riu Ter, deixant Girona des del nord i seguint el riu fins al...

Ruta molt guapa i pràcticament per tots els nivells. He conegut una mica mes el entorn que tenim a Girona. Gràcies per c...
    rubencampa91
    Una ruta bonita en las cercanías de Girona
    Angel Puchol
  • Girona - Corçà /2

Bicycle Touring

Cycling 8/23/17 10:50 am A Monells es pot canviar a https://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=18618064

Photo ofFontajau (Girona), Sarrià de Ter, Medinyà, Ravós, la Banyeta, Sarrià de Ter i Fontajau Photo ofFontajau (Girona), Sarrià de Ter, Medinyà, Ravós, la Banyeta, Sarrià de Ter i Fontajau Photo ofFontajau (Girona), Sarrià de Ter, Medinyà, Ravós, la Banyeta, Sarrià de Ter i Fontajau

Bicicletada amb la Colla dels Dimarts amb el següent Recorregut: Pavelló de Fontajau, Ribes del Ter, Carril-bici a Sarrià de Ter, Carrer de la Paperera, Carrer Major de Sarrià, Passeig del riu, corriol a la resclosa de C...

Ruta molt xula per sortir de passeig amb bici, agraïm sempre les circulars.
    Gabainta
  • Via verda de Banyoles a Girona

Bicycle Touring

Via verda de Girona a Banyoles. Via verda del Pla de l'Estany. Aquesta via, aprofita alguns recorreguts d'altres. Però encara podem dir que es troba a les antípodes. De fa més de 2 anys que es va inaugurar el tram de G...

• Santa Eugènia de Ter - Monart 2021

Bicycle Touring

Ruta per fer en bicicleta i gaudir de totes les pintures de la 3a edició del festival monart. Santa Eugènia de Ter / Can Gibert del Pla. Del 20 al 26 de setembre de 2021. Es pot fer en bici i en patinet.

Ruta per veure els treballs dels i les artistes participants en el monar't 21.
    natxo bosch
  • Sta Eugènia de Ter - Colomers i tornada

Bicycle Touring
    Photo ofSta Eugènia de Ter - Colomers i tornada Photo ofSta Eugènia de Ter - Colomers i tornada Photo ofSta Eugènia de Ter - Colomers i tornada

Hem mirat de seguir la Ruta del Ter fins a Colomers. Hem fet l'anada pel marge esquerre i la tornada pel marge dret del riu. La ruta té moltes coses interessants; nosaltres ens hem fixat només en cinc punts i hem fet ...

Tal i com està descrita, molt fàcil i entorns molts bonics, amb n plus molt engrescador la descoberta del poblat Sidillà...
    Eléctrijubi
  • CT: ST.NARCÍS-ROCACORBA-ST.NARCÍS 20140424

Bicycle Touring
    Photo ofCT: ST.NARCÍS-ROCACORBA-ST.NARCÍS 20140424 Photo ofCT: ST.NARCÍS-ROCACORBA-ST.NARCÍS 20140424 Photo ofCT: ST.NARCÍS-ROCACORBA-ST.NARCÍS 20140424

Fins a Camós no hi ha cap dificultat, a la pujada de 14 km fins a Rocacorba hi ha rampes del 10%, els ciclistes consideren que és una ascensió dura, per això li dono el grau de dificultat técnica "difícil". El descens d...

• Salt - Cervià - Sobrànigues - Juià - Salt

Bicycle Touring
    Photo ofSalt - Cervià - Sobrànigues - Juià - Salt Photo ofSalt - Cervià - Sobrànigues - Juià - Salt Photo ofSalt - Cervià - Sobrànigues - Juià - Salt

Pedalada agredolça, mal preparada, per terreny enfangat, amb massa carretera i núvols negrots. Caldrà que la prepari més bé i hi torni per redimir-me (*). Vaig de Salt cap a Girona i en surto per Pedret, a prop de l’a...

• Girona i Castell de Montjuïc en Monty F19

Bicycle Touring
    Photo ofGirona i Castell de Montjuïc en Monty F19 Photo ofGirona i Castell de Montjuïc en Monty F19 Photo ofGirona i Castell de Montjuïc en Monty F19

Feta el 04-11-18 amb bon sol. Pujada al Castell de Montjuïc de Girona des de Santa Eugènia/Riu Güell, barri de Sant Narcís. L'hem fet amb bicicletes urbanes plegables. Hem hagut de fer algunes pujades curtes a peu....

• 20 racons de Salt, Girona i Sarrià de Ter

Bicycle Touring
    Photo of20 racons de Salt, Girona i Sarrià de Ter Photo of20 racons de Salt, Girona i Sarrià de Ter Photo of20 racons de Salt, Girona i Sarrià de Ter

25 anys mou-te en bici, ruta circular de 20 km, passant per 20 punts de Salt, Girona i Sarrià de Ter. Sortim de Can Ninetes del barri de Santa Eugènia i anem seguint la ruta passant pels punts: 1. Camí del Pla dels Socs...

Bona ruta per una causa més que justa.
    natxo bosch
  • La Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta

Bicycle Touring
    Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta Photo ofLa Creueta - Madremanya - Cassà - La Creueta

Gairebé tot carretera excepte un tall des de poc després de Madremanya fins a Can Mateu de la Creu. Surto de casa a Salt, com sempre, però poso el comptador a partir de la Creueta. Carretera dels Àngels amunt fins al sa...

Photo ofGirona - S. Gregori - Vora Ter Bescanó - Sta. Afra Photo ofGirona - S. Gregori - Vora Ter Bescanó - Sta. Afra Photo ofGirona - S. Gregori - Vora Ter Bescanó - Sta. Afra

Per fer una mica de cames, avui ens hem arribat fins a Santa Afra. Hem sortit de Girona direcció a Sant Gregori, tot passant pel parc de Domenys, sector de la Nestlé, Veïnat de les Cases Noves. Un cop arribem a Sant Gr...

• Girona Capital i els seus Voltants

Bicycle Touring

Cicloturisme amb bici elèctrica. Sortim de la via verda per arribar a Girona. Fem el barri vell passant per la Catedral, hi ha alguna rampa molt dura a la zona de la Catedral, la resta es fa bé. Baixem i anem cap a Font...

• BONMATI-PLAÇA TOROS-ST GREGORI- BONMATI

Bicycle Touring
    Photo ofBONMATI-PLAÇA TOROS-ST GREGORI- BONMATI Photo ofBONMATI-PLAÇA TOROS-ST GREGORI- BONMATI Photo ofBONMATI-PLAÇA TOROS-ST GREGORI- BONMATI

Bona ruta per fer amb amics, tiran cap el tart que no fa tanta calor. Comencem a Bonmati agafem carril bici fins a la plaça toros, travessem el pont i girem a ma esquerra i tot passan per la font de la teula anem a para...

Soc el més petit peró vaig aguantar el ritme perfecta fins i tot vaig posar contra les cordes amb algú jeje
    nukllampec
    Va estar bé! Bons quilòmetres per treure'ns l'enrovellat de sobre! jaja A per la pròxima
    Adorca
  • Girona- Caldes de Malavella

Bicycle Touring

Girona- Caldes de Malavella. Aquesta ruta circular inclou la via verda de l'Onyar, de Riudellots de la Selva, i la Ruta Termal de Caldes de Malavella (molt ben indicada). És un camí fàcil de seguir i en bon estat, amb t...

Una ruta molt maca i revomanable, però cal tenir en compte dos punts; - Després de Fransiac es pot agafar una pista a l'...
    jsibill
    Photo ofFontajau (Girona), Bescanó, Sant Gregori, Cartellà, Sant Medir, Taialà, Girona. Photo ofFontajau (Girona), Bescanó, Sant Gregori, Cartellà, Sant Medir, Taialà, Girona. Photo ofFontajau (Girona), Bescanó, Sant Gregori, Cartellà, Sant Medir, Taialà, Girona.

Pedalada dins el cicle de les sortides informals de primavera, estiu i tardor del 2017 amb el seguen recorregut: Pavelló de Fontajau (Girona), V.V. d’Olot fins a l’entrada de Bescanó, Passera de Bescanó, Argelaguet, Sant...

Molt bona ruta i per uns indrets magnífics.
    Xavier Viñas
  • Girona, ruta de sis Fonts en Monty F19

Bicycle Touring
    Photo ofGirona, ruta de sis Fonts en Monty F19 Photo ofGirona, ruta de sis Fonts en Monty F19 Photo ofGirona, ruta de sis Fonts en Monty F19

Feta el 11/11/18 amb bon sol. Bonica ruta pels voltants de Girona visitant sis fonts, ara que totes tenen força aigua després de les abundoses pluges d'enguany. L'hem fet amb bicicletes urbanes plegables. Hem hagut...

Se encuentran unas subidas que requieren un esfuerzo y no asequibles para alguien que simplemente de un paseo en bici de...
    José Morales Montaño
  • Girona - Mieres - Girona /2

Bicycle Touring

Anem per Banyoles i tornem per Biert, per pistes en bon estat i carreteres, en general, molt tranquil.les. Al turó de st. Dalmau i des de dalt de la fita tenim bones vistes, entre altres es veu la badia de Roses, poc ...

Molt i molt bé, encara que no estic tant fort per fer-la tota, a Pujarnol hem retallat