eBike

The Best eBike Trails in Girona, Catalonia (Spain)

Photo of Girona - Sant Daniel - Campdorà - Sant Julià de Ramis - Montaspre - Sarrià - Girona Photo of Girona - Germans Sàbat - Taialà (Costa Bruta) - Sant Gregori - Girona Photo of Girona - S. Daniel - Puig Estela - Cal Dinaret - Celrà - Bosc escultures de Joan Carolà - Sant Miquel - Girona

Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar Photo ofGirona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar

Girona - Sant Gregori - Santa Afra i tornar —————————————————————- Petita volta per la Vall de la riera Llémena, afluent del riu Ter.

Hem variat una mica la ruta per arribar a Santa Afra, el trac que seguíem algunes vegades es perdia per dins del bosc, p...
    Gabainta
    Una ruta fàcil i molt bonica, tan el paisatge com l’entorn.
    Pilar Bolós
    Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona

Girona - Sant Gregori - Bonmati - Bescanó - Girona ——————————————————— Ruta fàcil, tranquila, un passeig d’una matinal de diumenge a la tardor. Temperatura ideal. Ruta seguint la llera esquerra del riu Ter fins a Bo...

Ruta molt fàcil i senzilla pels voltants de Girona.
    Mercè Espunya
    Ruta sense cap dificultat
    leomallorqui
    Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc.

Feta el 27/01/22 amb bon sol. Ruta que es pot iniciar des de la Creuta o des de Quart molt més curta, però començant ja en pujada si comences a Quart. Sortim pel Carrilet fins a Quart escalfant les cames per començ...

Es bo tenir un bon repertori de rutes per l'entorn de Girona per no avorrir les habituals. Gràcies per compartir-la.
    Gabainta
    Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà

La volta en bici d'avui la comencem sortint de Girona pel carril bici del C/Emili Grahit per arribar a la Ctra. dels Àngels. Un cop arribem al Bicentury, agafem la pista del mig que va a creuar la Riera de la Teula i de...

Photo ofCelrà - Puig Estela - Girona - Sant Miquel - Celrà Photo ofCelrà - Puig Estela - Girona - Sant Miquel - Celrà Photo ofCelrà - Puig Estela - Girona - Sant Miquel - Celrà

Celrà - Puig Estela - La casa de les figues - Girona - Sant Daniel - Sant Miquel - Celrà ————————————————— Avui, aquesta és la meva ruta 100 a wikiloc !!! Hem anat a Girona per les Gavarres , d’anada pel cal Dineret i ...

Photo ofGirona - Les Gavarres - Olivet d'en Salgueda Photo ofGirona - Les Gavarres - Olivet d'en Salgueda Photo ofGirona - Les Gavarres - Olivet d'en Salgueda

Sortint del parc de Vista Alegre i pujant pels carrers de Disseminat Caputxins, arribem al Mirador del Pirulí, continuem pel barri de les Pedreres i passem pel costat de la Torre Alfons XII i ens aturem per veure les vis...

Photo ofGirona - S. Daniel - Campdorà - S. Julià de Ramis Photo ofGirona - S. Daniel - Campdorà - S. Julià de Ramis Photo ofGirona - S. Daniel - Campdorà - S. Julià de Ramis

Aquesta ruta 100 % ciclable, la comencem per la Vall de Sant Daniel, passant per la Plaça de les Sardanes, voregem la Font del Ferro i anem direcció a Sant Miquel que just abans de creuar el Pont de Sant Miquel del riu G...

Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà. Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà. Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà.

Feta el 17/12/21 amb bon sol. Ruta fàcil i turística per les rodalies de Celrà. Hi ha algún corriol no gaire difícil i el més difícil es l'arribada i la sortida a la Ermita de Sant Joan de l'Erm o de Salerm. Si no ...

Photo ofCelrà-Sant Julià de Ramis-Sarrià de Ter-Girona-Celrà Photo ofCelrà-Sant Julià de Ramis-Sarrià de Ter-Girona-Celrà Photo ofCelrà-Sant Julià de Ramis-Sarrià de Ter-Girona-Celrà

Celrà-Sant Julià de Ramis-Volcà de Can Guilana-Ex-Golf Girona-Sarrià de Ter-Girona-Sant Daniel-Sant Miquel-Celrà ———————————————————— Sortim de Celrá i anem a Sant Julià de Ramis per la passera sobre el riu Ter entre...

Photo ofCelrà - Palol d’Onyar - Girona - Celrà Photo ofCelrà - Palol d’Onyar - Girona - Celrà Photo ofCelrà - Palol d’Onyar - Girona - Celrà

Celrà - Palol d’Onyar - Girona - Celrà ——————///————-///————— Sortim del poble de Celrà, cap a la Font de les Escales, el cami fins arribar-hi i sortint així com la mateixa no està gens conservat, molt i molt deixat!...

• Olives i St. Mer

2 musculars i 5 elèctriques. Ruta llarga sense dificultats tècnicas. Ideal per fer a l’hivern. Paissatges del Pla de l’Estany i vistes del Pirineu nevat fantàstics. Hem baixat dels Sants Metges per un camí que no coneixí...

Ruta molt agradable i sense dificultat
    Jordi Valverde
  • CANYON E-MTB EXPERIENCE 2022

2024f

Un recorrido ideal para disfrutar de los senderos de la región de Girona con tu bicicleta eléctrica. Flow y velocidad durante todo el recorrido para divertirse.

Coincido. Un paisaje muy bonito… Pero difícil de seguir. Mayoritariamente para todos los niveles… menos 4/5 puntos dond...
    juan750
    Paisage guapo.track un poco dificil de seguir