Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Sant Medir - Montcal - Cartellà - Canet d'Adri - Sant Gregori Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Sant Medir - Montcal - Cartellà - Canet d'Adri - Sant Gregori Photo ofGirona - Sarrià de Ter - Sant Medir - Montcal - Cartellà - Canet d'Adri - Sant Gregori

January 17, 2021
January 2021

near Girona, Catalunya (España)

Avui continuem amb el període de confinament municipal per la pandèmia de la Covid-19 i dintre de les limitacions que això ens comporta a tots plegats, em esmunyit la imaginació per empescar-nos una ruta cicloturista per l'entorn del municipi de Girona.
En primer lloc hem anat direcció a Pont Major fins arribar al Pont de l'Aigua, el creuem per anar cap a Sarrià de Dalt per agafar la carretera de Sant Medir, i un cop passades les escoles de Sarrià de Dalt ens trobem l'església de Sant Pau.
Ara si que ja estem a la Ctra de Sant Medir i aproximadament després d'uns 4 km, arribem a Sant Medir, amb vistes al pla de Montcal i el d'Adri, tot seguit reprenem la ruta cap a Cartellà que després de donar-hi una volta, reculem un trosset i ens arribem fins al Pla de Montcal, que aquí deixem la carretera tot agafant una pista que ens portarà fins a Canet d'Adri. Quantes vegades no hi haurem anat a fer uns bons àpats en el conjunt de restaurant que hi ha? però ara tots tancats per culpa de la maleïda pandèmia !!!
I a partir d'aquí el camí de tornada que fa baixada, ;-), direcció a Sant Gregori, però quasi a punt d'arribar al trencat sense arribar a la Ctra. de Llémana, ens hem desviat cap al barri de la Bruguera i les Cases del Corder, fins arribar a un sender que ens ha portat fins al mateix poble de Sant Gregori.
Després de creuar la carretera, i un cop arribats a l'església de Sant Gregori, ja ens trobem el carril bici que ens porta al veïnat de les Cases Noves, tot seguint fins a la Nestlé i podem dir que quan arribem al parc de Domeny ja estem a Girona.
Una ruta senzilleta per passar un matí en bicicleta.