Girona, Adri i salt del Rocacorba fins al Llèmena, a Granollers, Sant Martí...

Photo ofGirona, Adri i salt del Rocacorba fins al Llèmena, a Granollers, Sant Martí... Photo ofGirona, Adri i salt del Rocacorba fins al Llèmena, a Granollers, Sant Martí... Photo ofGirona, Adri i salt del Rocacorba fins al Llèmena, a Granollers, Sant Martí...

May 9, 2021
May 2021

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Feta el 09/05/21 amb bon temps

Ruta tècnicament moderada però físicament exigent per la forta pujade de Bier fins al Pla de Martí on farem el salt de la montanya de Rocacorba de la Vall d'Adri a la Vall del Llémena.

Fins al diposit d'aigua de Biert on comença la pujada forta ja es tot asfaltat. Ho deuen haber fet l'abril.

En la primera vaixada m'he nequivocat i he agafat el camí vell que passa per Can Vives i que trams molt dolents, trencats i amb molta pedra.

Al tornar al Pla de Martí he trobat un parell de ciclistes que conexien la zona i m'han portat pel camí bo.

Al començar a baixar, en un revolt, ja es veu un camí nou i més bó que es el que s'ha de fer. Es molt més fàcil i com es nou està en força bon estat, inclós es podria fer en cotxe 4x4.

Després de tota la baixada fins a trobar el camí vell però a l'altre costat del riu ve una pujada forta en alguns revolts fins arribar al Portell.

A partir d'aquí ja tot es baixada amb més o menys pedres pel camí peró molt maco i tot sobre la bici.

Repetiré sense l'error i amb més punts de visita.