Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc.

January 27, 2022
January 2022

•   4.3 1 review

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Feta el 27/01/22 amb bon sol.

Ruta que es pot iniciar des de la Creuta o des de Quart molt més curta, però començant ja en pujada si comences a Quart.

Sortim pel Carrilet fins a Quart escalfant les cames per començar bé la pujada cap a Sant Mateu de Montnegre.

Bona ruta per el bosc mediterrani de les Gavarres, amb alguna pujada forta però tota es pot fer sobre la bici.

Després de reposar a Sant Mateu iniciem una baixada i després un altre pujada forta fins al Coll de Bou.

Hem trobat la pista arreglada però en algún tram encara faltava acabar-la i hi havia força terra solta.

Després ja comencem una bona baixada fins arribar a Sant Cristòfol del Bosc. Bonica ermita i bonic paratge.

Per acabar baixem fins a Llambilles i visitem la seva església de Sant Cristòfol.

Per tornar a Girona continuem pel Carrilet però parem a fer un bon dinar al bonic restaurant les Arrels de Quart qué está al costat del Carrilet.

Salut i bones rutes.

PictographReligious site Altitude 905 ft

PictographReligious site Altitude 655 ft

PictographReligious site Altitude 677 ft

PictographProvisioning Altitude 608 ft

• Photo of Gabainta
    Gabainta Sep 26, 2023

Es bo tenir un bon repertori de rutes per l'entorn de Girona per no avorrir les habituals.
    Gràcies per compartir-la.

• Photo of JuliSG
    JuliSG Sep 26, 2023

Hola Gabainta, gràcies per la teva valoració.
    En el meu perfil trobaràs moltes rutes pels voltants de Girona, soritnt de Girona o de pobles propers, ja que no m'agrada gaire repetir sino descubrir, encara que ara començo a repetir algunes antigues perquè vaig amb elèctrica degut a l'edat.
    Salut i bones rutes.

• Photo of Gabainta
    Gabainta Sep 29, 2023

Moltes gràcies per compartir-les, li donaré un cop d'ull per anar ampliant el nostre repertori.