Photo ofGirona - S. Daniel - Puig Estela - Cal Dinaret - Celrà - Bosc escultures de Joan Carolà - Sant Miquel - Girona Photo ofGirona - S. Daniel - Puig Estela - Cal Dinaret - Celrà - Bosc escultures de Joan Carolà - Sant Miquel - Girona Photo ofGirona - S. Daniel - Puig Estela - Cal Dinaret - Celrà - Bosc escultures de Joan Carolà - Sant Miquel - Girona

June 12, 2021
June 2021

near Girona, Catalunya (España)

Aprofitat dissabte matí, hem sortit de Girona passant per Sant Daniel i passant per davant de la Plaça de les Sardanes, El Turó d'en Garcia, voltem la Font del Ferro, agafem la pista de Sant Miquel i ens arribem fins al trencant del Collet d'en Figueres, tot girant a la dreta pel camí de Cala Ferriola.
Poc després d' 1'5 km., a l'esquerra agafem el camí de Cal Dinaret, i mentre anem baixant gaudim de les vistes de la plana de l'Empordà, que així arribem a la part alta de Celrà.
Ens aturem per conèixer l'entorn de la Torre Desvern - d'origen Romana del Segle XII - i visitem el Parc de les Olors de Celrà, veritablement interesant.
I pujant pel darrera del Castell de Celrà, agafem el camí que ens porta al bosc de les Escultures d'en Joan Carolà, que mentre el passegem, hem tingut el plaer de conèixer mentre fa més gran el seu treball.
I de pujada una mica empinada, reprenem el camí per arribar-nos al Castell de Sant Miquel, que després de donar-hi la volta, ja ve camí de tornada.
Respectem-nos el medi i fem Salut. !!!