Girona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà

Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà Photo ofGirona - Els Àngels - Sant Miquel - Campdorà

October 9, 2021
October 2021

near Girona, Catalunya (España)

La volta en bici d'avui la comencem sortint de Girona pel carril bici del C/Emili Grahit per arribar a la Ctra. dels Àngels.
Un cop arribem al Bicentury, agafem la pista del mig que va a creuar la Riera de la Teula i després d'un quilòmetre passem pel corriol que ens porta a mig camí de la pista que ve de Quart i va fins al Restaurant Can Mascort.
Un cop a Can Mascort, sense continuar per la carretera, agafem pista camí Cal Morató i seguim fins a Can Marcó del Clot i arribem a Can Soldat.
Enfilan-nos pel costat dret de la casa, trobem el sender, que poc a poc, cada vegada és més pedregós quasi fins arribar a la pista del camí de Can Bancells, que poc després anem a l'esquerra pel camí de la Colonia Vinyoles que va directament a la Ctra famosa per l'accident mortal d'un ciclista. Giv-6703, que arriba fins al santuari, que entre corriols i carretera, arribem al Santuari dels Àngels.
Després de gaudir de les vistes i un petit refrigeri, baixem per la mateixa carretera fins a La Casa de les Figues que a partir d'aquí tornem a agafar pistes tot passant per Puig Estela i Arribant al Castell de Sant Miquel.
Con no i cada vegada que hi anem, pugem la Torra del Castell, baixem fins al mirador i tot seguit reprenem la ruta pel vesant de Celrà, però alerta, que poc després de 400 m. a l'esquerre baixem per la pista amb força pendent que ens dur a la Ctra. que ens porta a Campdorà on fem una petita paradeta a l'espai de l'església de Sant Jaume.
I ara si que tot és camí de tornada acabant de baixar fins a la Ctra. de Palamós, passem per l'interior del Pla de Campdorà, fins arribar a Pont Major, que per evitar carreteres, passem pel passeig del costat del Ter, passeig de Pedret i Girona.
Excepte el tram passat Cal Soldat, que es un seder pedregós, la resta del camí es ciclable.