eBike

The Best eBike Trails in Setcases, Catalonia (Spain)

Photo of El Roc Colom és més alt que el Costabona i sender Carboneres Photo of Vallter - Nou Creus - Núria - Queralbs Photo of Setcases - Collada Fonda - Setcases
  • Author
    jbs
    with Jaume FS
    Photo ofVallter - Nou Creus - Núria - Queralbs Photo ofVallter - Nou Creus - Núria - Queralbs Photo ofVallter - Nou Creus - Núria - Queralbs

Català - Francaise Bona ruta d’alta muntanya amb e-bike amb una ciclabilitat pràcticament del 100%, exceptuant algun graó o pas es tot ciclable fins a Núria. Recomano baixar de Núria per Fontalba i no pas per el camí ve...

Photo ofSetcases - Collada Fonda - Setcases Photo ofSetcases - Collada Fonda - Setcases Photo ofSetcases - Collada Fonda - Setcases

Setcases - Collada Fonda - Setcases ——————————————————— Ruta circular. Sortida i arribada a Setcases. 1270 metres sobre el nivell del mar. Seguim la pista que va a Espinavell per la Collada Fonda (és un coll a 1.906 m. ...

• Travessa Vallter-Núria-Queralbs

Clàssica travessa d'alta muntanya entre Vallter i Queralbs passant per Núria. Aquesta ruta feta amb una e-bike és preciosa i molt ciclable (entre Vallter i Núria quasi un 100%). Sortim de l'aparcament de l'estació d'es...

molt bona ruta, espectacular. Molts trossos a peu (jo vaig amb BTT normal, però els companys amb e-bike també han hagut...
    Ivan Beà_
    Gran ruta !!!
    Erik MAYOL GANDOU

Photo ofVallter-Coll de la Marrana - Pic Superior de la Vaca - Puig de Tirapits - Vallter Photo ofVallter-Coll de la Marrana - Pic Superior de la Vaca - Puig de Tirapits - Vallter Photo ofVallter-Coll de la Marrana - Pic Superior de la Vaca - Puig de Tirapits - Vallter

Sortim de la Estació d´esqui de Vallter pre-nem el Telecadira que ens deixa a les Marmotes. baixem fins el Naixement del Ter, d´aqui anem al Coll de la Marrana ( fem u-na crono escalada -E-BIKE ) som a dalt , i...

Jo l'he posat com a molt difícil, per les condicions meteorològiques que em vaig trobar.....
    wendy1944
    Photo ofVallter-El Roc Colom-Costabona-Setcases Photo ofVallter-El Roc Colom-Costabona-Setcases Photo ofVallter-El Roc Colom-Costabona-Setcases

Curta però intensa ruta d'alta muntanya per la carena fronterera del Ripollès. Iniciem la ruta a l'aparcament de l'estació d'esquí de Vallter 2000. Per darrera les edificacions trobem un molt ben marcat sender que s'enc...

Genial sortida d'alta muntanya, només cicable amb e bike. Tan la pujada al Costabona com la baixada son espectaculars.Gr...
    Dolitlejb
  • El Bastiments pel Pic de la Dona

Gran ruta d'alta muntanya al voltant del cercle d'Ulldeter. Al tractar-se d'una ruta curta i amb un desnivell no massa elevat pot donar la sensació de que és força accesible. No us ho penseu. Es tracta d'una ruta molt e...

Photo ofSetcases-Vallter-Coll de Pal-Collada Fonda-Setcases Photo ofSetcases-Vallter-Coll de Pal-Collada Fonda-Setcases Photo ofSetcases-Vallter-Coll de Pal-Collada Fonda-Setcases

En aquests dies de canícula el millor és de fer sortides Btt dels 1.500m cap a dalt. Vam escollir Vallter 2000, ja que és una zona que conec bé. Mes que una sortida Btt va ser una travessa d'alta muntanya a on s'ha d'ana...

Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu

Iniciem la ruta s l'estació d'esquí de Vallter 2000. Llarga baixada per carretera fins a Camprodón. Per pistes, camins i via verda, seguim cap a Sant Pau de Segúries, Sant Joan de les Abadesses fins arribar a Ripoll, o...

Photo ofSET CASES -COSTABONA-ROC COLOM -VALLTER-LA MARMOTA Photo ofSET CASES -COSTABONA-ROC COLOM -VALLTER-LA MARMOTA Photo ofSET CASES -COSTABONA-ROC COLOM -VALLTER-LA MARMOTA

Sortim a prop del Pla de la Molina. agafem pista que puja a la Collada verda,( Espinavell ) al cap de uns 2 km + - prenem el sender dels Carboners , que ens porta a la Collada de la Balmeta continuem de forta pujada ...

Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr

Sortida per pista, des de Setcases fins al refugi de Jaume Farré. En aquest punt comença una forta pujada (musculars ho passareu molt malament...) fins al Coll de Pal. Avui amb la boira espessa encara s'ha complicat m...

• Llança Girona

Llança, Port de la Selva, Sant Pere de Rodes, Vilaguiga, Castelló, Riumors, Sant Miquel de Fluvià, Sant Mori, Saus, Camallera, Cervià, Sant Julià, Sarrià i Girona. La única dificultat són els Km. Ruta gens tècnica i molt...

• PASTUIRA

Sortim de Setcases . ( parking ) i anem cap a la Esglesia de Sant Miquel Agafem el cami de les cabanes que surt de darrera, Senyalitzat i marcat de color blau desde el principi , ja comença a ser dur, A-n...

• Vallter 2000-Mantet i tornar

Arriba'n al pàrquing de Vallter 2000, no sabia si estava en un centre comercial de l'área metropolitana de Barcelona.... per al que aconsello que si feu aquesta sortida btt : evitar Diumenge i mes d'Agost. La pujada a...

Photo ofPla de la Molina - Roc Colom - Pla de la Molina Photo ofPla de la Molina - Roc Colom - Pla de la Molina Photo ofPla de la Molina - Roc Colom - Pla de la Molina

Sortim del Pla de la Molina Agafem el cami Vell ( Ressegueix , el Riu Ter ) Arribem al Parking de les Eugues Continuem a Vallter Prenem el GR , que ens porta de Forta pujada Al Pla de Coma Armada. Pro-segu...

• COSTABONA-CAMI DELS CARBONERS

Sortim del pla de la molina .pugem per el cami vell Arribem a Vallter .prenem el GR de pujada . ( algun tram apretant )que ens porta al pla de Coma Ermada. Continuem .pasem per el Roca Colom . anem fent .baixem a m...

Photo ofEl Costabona i la Roca Colom. Senders d'alçada Photo ofEl Costabona i la Roca Colom. Senders d'alçada Photo ofEl Costabona i la Roca Colom. Senders d'alçada

Es tracta d'una ruta circular que recorre els senders de les parts més altes de l'entorn d'aquests cims. El punt de sortida és al costat de la pista que comunica Espinavell amb Setcases, concretament al Clot de la Font ...

• Puig de les agudes

Ruta circular des de Setcases passant per: - Collada Fonda (5.2 km) - Puig de les Agudes (5.8 km) - Cabana de Socarrats (7.9 km)

Photo ofSetcases-Refugi Jaume Ferrér-Coll de Pal-Gr Photo ofSetcases-Refugi Jaume Ferrér-Coll de Pal-Gr Photo ofSetcases-Refugi Jaume Ferrér-Coll de Pal-Gr

Sortida que incorpora la pujada del refugi de Jaume Farré fins al refugi del Costabona. La pujada amb una ebike te trossos forts i un corriol d'uns 250m abans d'arribar a Coll de Pal, molt destrossat. El tram de baixada...

Sortim de Set Cases ,enfilem un sender i nari nan fins arribar al Drac, baixem a Vilallonga ,travesem la carretera i començem la pujada que ens porta al Port. en-creuament de camins .nos girem a la dreta , primer cami ...

• GRA DE FAJOL

Sortida del Pla de la Molina -enfilem elcami vell- arribem al parking. i agafem la pista de SKY Enric Planella , passem per el Refugi i Arribem al Coll de la Marrana. anem a trobar la coma de L´orri i enfilem al Gr...