Photo ofVallter 2000-Coll de la Marrana- Coll de Tirapits-Coll de Nou Creus-Vallter 2000 Photo ofVallter 2000-Coll de la Marrana- Coll de Tirapits-Coll de Nou Creus-Vallter 2000 Photo ofVallter 2000-Coll de la Marrana- Coll de Tirapits-Coll de Nou Creus-Vallter 2000

Very difficult
July 24, 2023
July 2023

near Setcases, Catalunya (España)

Tip de la calor en l'Empordà, decideixo fer una sortida per inspeccionar la zona de Valter-Nuria, per una possible sortida amb uns companys. Però vista la dificultat em costarà decidir qui té el nivell per fer-la....

Volia arribar al Coll de Nou Creus, però el fort vent m'ha fet desistir a tan sols 650m. del coll. Calculo que bufava a 70 km/h, el que feia que el ciclar per la carena (frontera amb França), es feia perillós!. L'alta muntanya te aquests imprevistos.

La ruta és dura, sobretot les pujades al Coll de Tirapits (que es tindria que dir el Coll de Tira-Walk...) i el Coll de la Marrana. Baixar-les de tornada no representa cap problema, un parell o tres de desmuntades i cap avall...

La poso de molt difícil pels imprevistos de l'alta montanya!! en el meu cas, el fortissim vent

Puntuant de 0 a 6 :

Vallter

• Photo of xbisbe
    xbisbe Aug 19, 2023

Hola, Tinc pensat pujar al Noucreus el 8 d'octubre per fer l'assistència al meu nebot que corre l'Olla de Núria (a peu).
    Si vols venir...
    Soc de Torroella de Montgrí, he vist que has fet alguna ruta per aquí. Jo en tinc moltes.

• Photo of wendy1944
    wendy1944 Aug 19, 2023

No et dic que no.... esperem quin temps es preveu i decideixo, ja que el últim Noucreus vaig haver d'abandonar per un fortíssim vent.
    Jo estic a pocs quilometres de Figueres.

• Photo of wendy1944
    wendy1944 Aug 19, 2023

Em vaig quedar amb les ganes d'arribar a Noucreus !