Vallter 2000-Mantet i tornar

Very difficult
August 6, 2018
August 2018

near Setcases, Catalunya (España)

Arriba'n al pàrquing de Vallter 2000, no sabia si estava en un centre comercial de l'área metropolitana de Barcelona.... per al que aconsello que si feu aquesta sortida btt : evitar Diumenge i mes d'Agost.

La pujada a la Portella de Mantet s'ha de fer pràcticament tota a peu (200m.25 mints. aprox), un cop a dalt comença una suau baixada fins el Caps dels Rocs, en aquest punt s'agafa un corriol que es va complicant fins arribar a Mantet. Atenció que al arribar a Mantet ens vam assabentar que circular amb btt per la Reserva està prohibit, ens ho var fer saber el mateix alcalde

De Matet al Coll de Mantet vem fer.ho per asfalt (2,8Km), un cop al coll comença una llarga trialera de pujada, que mes que la meitat la vam fer a peu per culpa de la poca bateria que ens quedava i la destrossa d'arbres caiguts. Arribats als prats de Pla Segala vam haver de continuar patejan a troços !! La bateria quasi era morta!! i arriba'n al Pla de Coma Armada allí va morir del tot (500W)
Per descomptat recomano portar bateria de més de 500W per poder gaudir més de la trialera de pujada!! i no anar patint miran les barres de batería!!

* Video : Ferran Oliva (Art Director)

Classificació de la ruta puntuant cada apartat del 1 al 6:

Dificultat Física: 5,4 (eBike 500w i provan trialera de pujada)
Pedala'n amb Eco : 28% de la pujada
Dificultat Tècnica: 5
Lúdica: 4,8
Paisatges: 5,5
Desnivell acumulat Gps: Positius 1.300 m.