Ruta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu

Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu Photo ofRuta del Ter - Etapa 1 de 3 - Vallter - Manlleu

May 14, 2021
May 2021

near Setcases, Catalunya (España)

Iniciem la ruta s l'estació d'esquí de Vallter 2000.
Llarga baixada per carretera fins a Camprodón.
Per pistes, camins i via verda, seguim cap a Sant Pau de Segúries, Sant Joan de les Abadesses fins arribar a Ripoll, on ens aturem a dinar.
Sortim de Ripoll, i per un carril bici paral·lel a la carretera N-152, anem cap a la Colonia Santa María. Si bé el perfil general es de baixada, hi ha alguns trams de pujades curtes però intenses. En algun cas, amb terra pedregós i trencat que ens obliga a empènyer les bicicletes de cara amunt. Passem per La Farga de Bebié, El castell de Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Torelló i acabem a Manlleu.
Etapa llarga. Molt variada en paisatges. En general no té una dificultat excessiva, però hi ha alguns trams una mica tècnics deguts al pendent i al tipus de terra.