Setcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr

Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr Photo ofSetcases-Coll de Pal-Costabona-Baixada per Gr

July 2, 2023
July 2023

near Setcases, Catalunya (España)

Sortida per pista, des de Setcases fins al refugi de Jaume Farré. En aquest punt comença una forta pujada (musculars ho passareu molt malament...) fins al Coll de Pal.

Avui amb la boira espessa encara s'ha complicat més, ja que has d'estar més pendent del Gps.

Des de coll de Pal, fins al cim del Costabona és una mica més suau el pendent, però he hagut de tirar de Walk en dues ocasions...

La visibilitat era nul·la a causa de la boira, per la qual cosa he decidit que he de tornar amb un dia clar!!

La baixada amb la boira espessa ha estat més complicada, ja que perds la visibilitat del conjunt del traçat i has d'anar molt pendent del Gps. A 8m.. no es veia res.

En trobar el Gr de baixada a Setcases, ha desaparegut la boira, per la qual cosa el Gr ha estat un gaudi !!