Setcases-Vallter-Portella de Morens-Pista del Costabona-Setcases

Photo ofSetcases-Vallter-Portella de Morens-Pista del Costabona-Setcases Photo ofSetcases-Vallter-Portella de Morens-Pista del Costabona-Setcases Photo ofSetcases-Vallter-Portella de Morens-Pista del Costabona-Setcases

19690
April 29, 2023
April 2023

near Setcases, Catalunya (España)

Espectacular ruta d´alta muntanya de 52 km i 1940 mts de desnivell. Hem sortit des de Setcases per pujar per carretera fins a l'estació de Vallter 2000 per agafar el sender que surt per la dreta de l'estació que porta fins a Portella de Mantet (aqui s'ha de portejar la bici durant uns quinze minuts més o menys). Quan creuem el rierol agafem un corriol a la dreta que ens porta fins a la Portella de Morens. Ja des d'aquí gairebé tot cicable rodant per un corriol autentic a 2300 mts fins arribar per sota el Pic del Costabona, baixar fins a la pista i corriol espectacular fins a Setcasas. Des d'aquí tornem en direcció a Vallter i als 3 km agafem un trencall a la dreta per pujar una altra vegada per pista fins al Costabona i baixar ja pel GR11 a tota llet un altre cop a Setcases per no mullar-nos.