The Best Walking Trails in Solsona, Catalonia (Spain)

Photo of Solsona - Barranc de Ribalta, Riu Negre, Riera d'Olmeda i tornar al punt d'inici Photo of Ermita Santa Coloma, Font Salada, Cementiri de la Pesta, Creu del Calvari i pel camí de ronda del Castellvell a Solsona Photo of Solsona - CAMINADA PER COMMEMORAR EL DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA
    Photo ofSolsona - Barranc de Ribalta, Riu Negre, Riera d'Olmeda i tornar al punt d'inici Photo ofSolsona - Barranc de Ribalta, Riu Negre, Riera d'Olmeda i tornar al punt d'inici Photo ofSolsona - Barranc de Ribalta, Riu Negre, Riera d'Olmeda i tornar al punt d'inici

Ruta circular des de Solsona passant per: - Barranc de Ribalta (0,7 km) - Riu Negre (2,4 km) - Riera d'Olmeda (4,2 km) - Portal del Castell (4,8 km) Avinguda de Sant Jordi, inici de la caminada anant pel costat de...

Bonica caminada als voltants de Solsona tot gaudint del bon temps i d'entorn. Avuí amb tornat a fer la caminada a l'inv...
    dofepe
    Ruta molt propera, ideal per a dies amb poc temps per fer senderisme. Boniques fotos! Salut i cames
    Kodul67
    Ruta dinàmica, gratifican i relaxant
    salvamikmik
    Photo ofErmita Santa Coloma, Font Salada, Cementiri de la Pesta, Creu del Calvari i pel camí de ronda del Castellvell a Solsona Photo ofErmita Santa Coloma, Font Salada, Cementiri de la Pesta, Creu del Calvari i pel camí de ronda del Castellvell a Solsona Photo ofErmita Santa Coloma, Font Salada, Cementiri de la Pesta, Creu del Calvari i pel camí de ronda del Castellvell a Solsona

Ruta circular des de Solsona passant per: - Ermita Santa Coloma (2,1 km) - Font Salada (3,1 km) - Cementiri de la Pesta (3,9 km) - Creu del Calvari (4,8 km) NOTA: Al final de l'escrit - HISTÒRIA de la balma de ...

Tiene que ser una ruta muy chula,salut
    Richy1956
    Ruta muy asequible por las afueras de la poblacion.
    Bonita ruta companys endababan🫣
    Jenri 53
    Photo ofSolsona - CAMINADA PER COMMEMORAR EL DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA Photo ofSolsona - CAMINADA PER COMMEMORAR EL DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA Photo ofSolsona - CAMINADA PER COMMEMORAR EL DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA

Ruta circular des de Solsona passant per: - La Creu Blanca ( 0,9 km) - Cal Pallargues ( 2,2 km) - Font del Corb (3.7 km) - Pont de Cal Boté ( 4,5 km) _____________________________ NOTES d'interès als WayPoint. ...

Bona ruta has de fe més kilòmetres y llevors , estarás amb forma jeje.
    Richy1956
    una bonita caminata y para una buena causa. Saludos
    MPuet
    Ruta muy apropiada patrocinada por el Consell Comarcal del Solsones , para todas las edades
    jascpadilla
  • Ruta 6: Solsona- Font Salada.

Sortim de la Plaça del Camp, Cap a Tradema, trenquem per un petit camí, i baixem cap al Pont de la Canal. Ens endinsem al bosc, pujem cap a Cal Sastre, després travessem el bosc i arribem a la Bauma de la Font Salada. Pu...

Avuí, dilluns de Pasqua he realitzat aquesta ruta. Crec que és la mateixa que és va dur a terme en la primera caminada,...
    Joan i Dolors

Photo ofA Solsona - ENS MOVEM PER LES DONES II (2019) - Riu Negre - Font del Molí dels Capellans - Casa del Ots des de Solsona Photo ofA Solsona - ENS MOVEM PER LES DONES II (2019) - Riu Negre - Font del Molí dels Capellans - Casa del Ots des de Solsona Photo ofA Solsona - ENS MOVEM PER LES DONES II (2019) - Riu Negre - Font del Molí dels Capellans - Casa del Ots des de Solsona

A Solsona - ENS MOVEM PER LES DONES II (2019) NOTA de premsa del 2019 a https://www.naciodigital.cat/naciosolsona/noticia/29093/agenda-actes-activitats-al-solsones SOLSONA: A SOLSONA ENS MOVEM PER LES DONES II. Camin...

Molt agradable i facil ruta pels voltans de Solsona
    jascpadilla
    Molt bona caminada, hi ha indrets molt bonics. Fàcil de fer per qualsevol època de l'any. Gràcies
    dofepe
    Photo ofEns movem per les dones 2023: Solsona - Font Salada - La Torregassa - Sant Bernat - Solsona Photo ofEns movem per les dones 2023: Solsona - Font Salada - La Torregassa - Sant Bernat - Solsona Photo ofEns movem per les dones 2023: Solsona - Font Salada - La Torregassa - Sant Bernat - Solsona

A Solsona "Ens movem per les dones". Aquest és el lema amb què l'Associació de Dones del Solsonès convida la població a la sisena caminada popular amb què el diumenge 12 s'afegeix als actes del Dia internacional de le...

Una caminada perfecta. Anat molt bé pogué seguir la ruta amb wikiloc, sols he trobat a faltar la indicació (Waypoint) en...
    Joan i Dolors
    Photo ofSolsona - Mare de la Font i tornada per la Creu Blanca Photo ofSolsona - Mare de la Font i tornada per la Creu Blanca Photo ofSolsona - Mare de la Font i tornada per la Creu Blanca

Comensem la caminada per AV. Paisos Catalans, per anar a buscar el Barranc de Pallarés i seguir direcció riu amunt fins a la Mare de la Font, tot seguit anirem pel cami que va Cal Pallares per arribar a la cruïlla del ca...

Es buena idea ir conociendo los alrededores de las poblaciones, en este caso de Solsona; esos detalles, esa curiosidad q...
    Caminatasalas8
    Una caminada molt amena i per disfruta...
    dofepe
    Photo ofSolsona - Serrat del Castellvell - Solsona Photo ofSolsona - Serrat del Castellvell - Solsona Photo ofSolsona - Serrat del Castellvell - Solsona

El Castellvell de Solsona és una referència per a la nostra ciutat, i un dels destins més habituals de les caminades que es fan, plenament justificades per poder gaudir de les bones vistes que ens ofereix. Així es com...

Ideal per a famílies (sense carros)
    josep.ricartmerce
    Photo ofSolsona - La Mare de la Font - Cal Pallargues - La Font del Corb - Solsona Photo ofSolsona - La Mare de la Font - Cal Pallargues - La Font del Corb - Solsona Photo ofSolsona - La Mare de la Font - Cal Pallargues - La Font del Corb - Solsona

Caminada de manteniment, de sis quarts, pel Vinyet de la partida de Sant Pere Màrtir. Hem pogut gaudir de la tardor que comença a despuntar, de les fonts que encara ragent, de la vinya Sabatera, de la vinya nova de ca...

Molt bona caminada pels voltants de Solsona, hi han infinitat de detalls per admirar i gaudir-ne, cada cop que es passe ...
    Joan i Dolors
    Photo ofSolsona: Mare de la Font tornant per la Torre Caïm Photo ofSolsona: Mare de la Font tornant per la Torre Caïm Photo ofSolsona: Mare de la Font tornant per la Torre Caïm

El camí de l'aigua. Les generoses precipitacions de les darreres setmanes ens han deixat el Vinyet de Solsona a punt de solfa. I mai més ben dit, perquè a més de poder admirar paisatges primaverals, verds i florits, h...

• Ruta 1: Castellvell

La nostra ruta comença a la Plaça del Camp, i segueix cap al carrer principal de Solsona, el passeig del carrer Castell, seguim caminant i trobarem una pujada que ens portarà a les Masies de la Vinyet, un cop siguem allà...

Photo ofSolsona 2024 - 7A CAMINADA 'ENS MOVEM PER LES DONES' - Ruta llarga 10 Km Photo ofSolsona 2024 - 7A CAMINADA 'ENS MOVEM PER LES DONES' - Ruta llarga 10 Km Photo ofSolsona 2024 - 7A CAMINADA 'ENS MOVEM PER LES DONES' - Ruta llarga 10 Km

L'Associació de Dones del Solsonès organitza el diumenge 10 de març de 2024 una nova edició de la caminada que sensibilitza la població per commemorar cada any el Dia internacional de les dones. Hi ha l'opció de fer u...

Nosaltres també vam fer la caminada, molt ben organitzada i de bon fer. Content de poder saludar a persones que feia mol...
    Joan i Dolors
  • Ruta 7 (urbana i inclusiva)

Aquesta ruta forma part del projecte que estem duent a terme en el "Projecte Solsona obre camins". Aquesta és la ruta inclusiva del projecte, és a dir, que està pensada perquè la puguin realitzar persones amb mobilitat r...

• RUTA 3 - DEPURADORA DE SOLSONA

Sortim de la Plaça del Camp de Solsona i ens dirigim cap a L’Institut Francesc Ribalta, on podeu veure una carrer, el carrer de l’estudiant Després trenquem cap a la dreta on segueix la carretera, deixem la carretera i a...

Photo ofSolsona - Mare de la Font - Creu Blanca - Solsona Photo ofSolsona - Mare de la Font - Creu Blanca - Solsona Photo ofSolsona - Mare de la Font - Creu Blanca - Solsona

Caminada dominical curta per passejar i fer petar la xerrada. Hem anat cap a la Mare de la Font pel camí de la ribera, i hem tornat pel camí de la Creu Blanca, una ruta que malgrat que hem fet moltes vegades, hi conti...

Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona

Passejada per anar a buscar l’home dels Nassos en la que hem acabat trobant un camí que no havíem fet mai, i posats a posar-li un nom li direm el camí de l'home dels Nassos. De fet és un camí que ja havíem investigat ...

Photo ofSolsona - Partida de Santa Llúcia - Solsona Photo ofSolsona - Partida de Santa Llúcia - Solsona Photo ofSolsona - Partida de Santa Llúcia - Solsona

Quan arriba el fred es una bona oportunitat per caminar i conèixer el sud del termenat de Solsona, més plana i solejada. Es com fer un petit passeig per la Segarra, incloent algun dels aromes característics d'aquesta com...