Solsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona

Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona Photo ofSolsona - camí de l’home dels Nassos - Solsona

December 31, 2020
December 2020

near Solsona, Catalunya (España)

Passejada per anar a buscar l’home dels Nassos en la que hem acabat trobant un camí que no havíem fet mai, i posats a posar-li un nom li direm el camí de l'home dels Nassos.

De fet és un camí que ja havíem investigat i que havíem denominat el camí de la República. Aquesta vagada hem insistit i hem pogut comprovar que el camí de la República no era tant difícil, complicant i costerut com semblava, al contrari, és més pla i de bon fer del que semblava.

Per tant acomiadem aquest any amb un "Salut i República" ben convincent i ple d'esperança.

Salut i república!

Un tros de casa al costat del Tros

Roure del Tros

Torrent de cal Torroner

Cruïlla de corriols

Camí obag del Castellvell

Roureda de font de la Mina