The Best Walking Trails in Sant Martí Sarroca, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Martí Sarroca (Camí equipat) 16-08-2015 Photo of Cursarroca 2014 (Caminada), 09-11-14 Photo of Sant Martí Sarroca, La Guardia, L´Artiga, Sant Martí, 30-12-12
    Photo ofSant Martí Sarroca (Camí equipat) 16-08-2015 Photo ofSant Martí Sarroca (Camí equipat) 16-08-2015 Photo ofSant Martí Sarroca (Camí equipat) 16-08-2015

Si veniu desde Vilafranca, un cop arriveu a Sant Martí el tercer semàfor a l´esquerra direcció al Castell, quan travesseu el pont a la corva llarga d´esquerres a la meitat gireu a la dreta a uns 10 metres torneu a girar ...

Ruta interessant, en que en Miquel hi ha posat força informació. En algún punt ha resultat difícil de seguir , suposo qu...
    sabategalofre
    Comentar que aprop de l'avenc de la Pastera hi ha un punt que es pot baixar a la riera amb unes cordes instal.lades (fàc...
    parrot1964
    Photo ofCursarroca 2014 (Caminada), 09-11-14 Photo ofCursarroca 2014 (Caminada), 09-11-14 Photo ofCursarroca 2014 (Caminada), 09-11-14

4ª Cursa i caminada, nosaltres com cada any em tornat a fer-la en familia, ruta molt maca, amb molt bona organització com sempre, amb 2 avituallaments, tant líquid com sólids, cal comentar-vos, que la Caminada cada any c...

Photo ofSant Martí, L´artiga, La Guardia, Can Valles, Ermita de Sant Joan de Lledó, 29.07.2015 Photo ofSant Martí, L´artiga, La Guardia, Can Valles, Ermita de Sant Joan de Lledó, 29.07.2015 Photo ofSant Martí, L´artiga, La Guardia, Can Valles, Ermita de Sant Joan de Lledó, 29.07.2015

Sortida desde Les Valls, pujém cap a L´artiga, baixém i agafém pista dreta de la Guardia dirección a Can Grau, abàns d´arribar girém a la dreta i passem entre vinyes, agafém corriol de baixada passem per sobre el pont de...

La realice en sentido contrario y la encontré más cómoda que en el sentido que estaba descrita.
    arthur70ac

Photo ofEl Castell - L'Església de Santa María - de Sant Martí Sarroca (Penedés)..... Photo ofEl Castell - L'Església de Santa María - de Sant Martí Sarroca (Penedés)..... Photo ofEl Castell - L'Església de Santa María - de Sant Martí Sarroca (Penedés).....

Ruta circular desde Sant Martí Sarroca pasando por el Castell, ¿Que nos encontramos en él ? : a - Recepción. Espacio de degustación y tienda. b - Museo municipal. 1- Las cocinas del castillo. 2- Monumento funerario íb...

Un paseo precioso, el castillo pequeño, pero ameno. Muchas cosas que ver, muchas figuras y utensilios antiguos, camino f...
    Yolanda Redondo Ruizaguirre
  • Cursarroca 2013 Caminada

1955f

Cada any que passa millor en organització, col·laboradors, crec que aviat serà una de les curses de referència tant la caminada com la cursa que us puc dir que totes dues son espectaculars. Us convidem a fer aquesta rut...

• Sant Martí Sarroca cami equipat

per arribar al punt de sortida hem de sortir de la carretera k va al castell de sant marti i kuan emfilem la pujada el primer revolt hi ha una pista k ens porta a l.artiga i la font de la salut arribem a un pont k traves...

Photo ofSortida fins a Can Grau per corriols, 03.11.2013 Photo ofSortida fins a Can Grau per corriols, 03.11.2013 Photo ofSortida fins a Can Grau per corriols, 03.11.2013

Sortida desde Les Valls direcció a L´Ermita de Sant Joan Lledó, baixém direcció a Can Vallès, travessem per el mig d´aquesta masia seguím pista forestal i a uns 25 metres girém a la dreta i comencem a agafar senderóns, f...

• Cursarroca 2012, 11-NOV-12

Sortida desde el devant de la sala polivalent, i començem a pujar per el antic camí de pujada al castell, rodejém i baixém fins les valls, comencem pujada cap els diposits nous d´aigua, al baixar un 50 mts fem cap a la d...

• Sant marti sarroca foc

Hem anat el marc el nairo i jo a mirar el petit foc k hi ha hagut per la zona de font de maiol la zona del circuit es el tercer foc en poc temps i per la mateixa zona hi deu haber algu interessat en cremar akesta zona ve...