Sant Marti Sarroca-Font de La Salut, L Artiga 23-09-12

Photo ofSant Marti Sarroca-Font de La Salut, L Artiga 23-09-12 Photo ofSant Marti Sarroca-Font de La Salut, L Artiga 23-09-12 Photo ofSant Marti Sarroca-Font de La Salut, L Artiga 23-09-12

September 24, 2012
September 2012

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Sortida desde, el carrer de Les Valls, agafèm el camí de L´Artiga i pujém a la font de la Salut, seguím per tot el camí de Les Valls un cop trobém la cadena seguím el camí cap a la dreta i començem la pujada, trobarem una antiga masía en runes i començarem a pujar perun senderó molt bonic on ens deixarà a camí dels antics diposits de Sant Martí i on hi ha la bassa per els helicopters, seguím cap a la dreta i anem baixant per el devant del Caastells, les vistes son molt maques, a mitga pista girèm cap a l´esquerra agafant un altre caminet amb força alsines i pi, començarèm la baixada de L´Artiga i tornarèm al punt d´inici.
Es pot fer amb familia tranquilament.

PictographFountain Altitude 949 ft

FONT DE LA SALUT

Font amb aixeta. La riera de Pontons forma al seu pas per Sant Martí un magnífic congost, amb nombroses balmes i parets verticals. En alguns trams, el congost arriba a tenir alçades superiors als cinquanta metres. En aquest indret, es troben la balma de Can Vallès, la Font de la Salut, la Cova Rodona, la cova Foradada i la cova del Castell entre d'altres.