Snowshoe

The Best Snowshoe Trails in Castellar de N'Hug, Catalonia (Spain)

Photo of Coll de la Creueta – Barraques de Rus – Collada de Tortes – Pla de Baguet Photo of La Creueta [100 Cims FEEC] - Coll de la Creueta - [IBP 40 HKG] - [11.02.2023] Photo of Costa Pubilla o Pla de Pujalts [100 Cims FEEC]-Pedra Picada-L'Emperadora-Roc de Llamp-Ermita St.Joan [IBP107HKG]-[26.11.2021]
    Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus – Collada de Tortes – Pla de Baguet Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus – Collada de Tortes – Pla de Baguet Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus – Collada de Tortes – Pla de Baguet

Bona sortida des del coll de la Creueta amb raquetes de neu, en el transcurs de la qual, ens hem trobat amb uns bons gruixos de neu mig glaçada, que ens ha permès anar seguint la pista cap a les barraques de Rus i poster...

Vam seguir part de la ruta amb algunes variacions. Vam pujar al cim del Tossal de Rus. Fàcil, assequible i amb bones vis...
    Pitcollonsiamunt
    Photo ofLa Creueta [100 Cims FEEC] - Coll de la Creueta - [IBP 40 HKG] - [11.02.2023] Photo ofLa Creueta [100 Cims FEEC] - Coll de la Creueta - [IBP 40 HKG] - [11.02.2023] Photo ofLa Creueta [100 Cims FEEC] - Coll de la Creueta - [IBP 40 HKG] - [11.02.2023]

RUTA GRABADA CON GARMIN ETREX 30X Y VERIFICADA CON BASECAMP : DISTANCIA TOTAL ................. 2’5 kms. TIEMPOS REALES: TIEMPO TRANSCURRIDO ...... 01:29:59 TIEMPO EN MOVIMIENTO ..... 00:55:56 TIEMPO DETENIDO .......

Hem fet avui aquesta ruta fàcil I maca. Tal com expliques, primer hem seguit el filat del pastor elèctric i hem trobat u...
    Jordi Sifas
    Ruta curta, pero un altre 💯 cims a les cames, gràcies per compartir, com sempre molt bé, salut I muntanya
    paquilian68
    Photo ofCosta Pubilla o Pla de Pujalts [100 Cims FEEC]-Pedra Picada-L'Emperadora-Roc de Llamp-Ermita St.Joan [IBP107HKG]-[26.11.2021] Photo ofCosta Pubilla o Pla de Pujalts [100 Cims FEEC]-Pedra Picada-L'Emperadora-Roc de Llamp-Ermita St.Joan [IBP107HKG]-[26.11.2021] Photo ofCosta Pubilla o Pla de Pujalts [100 Cims FEEC]-Pedra Picada-L'Emperadora-Roc de Llamp-Ermita St.Joan [IBP107HKG]-[26.11.2021]

RUTA GRABADA CON GARMIN ETREX 30X Y VERIFICADA CON BASECAMP : DISTANCIA TOTAL ................. 15'9 kms. TIEMPOS REALES: TIEMPO TRANSCURRIDO ...... 10:22:18 TIEMPO EN MOVIMIENTO ..... 05:43:12 TIEMPO DETENIDO ...

Ruta fàcil i molt maca, sobretot la part final on agafes un camí pel mitg del bosc.
    luckymarc

Photo ofColl de la Creueta – Pleta Roja – Cap de la Creueta Photo ofColl de la Creueta – Pleta Roja – Cap de la Creueta Photo ofColl de la Creueta – Pleta Roja – Cap de la Creueta

Esplèndida matinal de raquetes de neu (en un dia fred i molt encapotat però amb moltes ullades de sol), amb uns bons gruixos de neu pols, que ens han permès gaudir plenament d’aquest recorregut, que hem començat al coll ...

Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus Photo ofColl de la Creueta – Barraques de Rus

Caminada amb raquetes de neu, amb sortida des del coll de la Creueta, per seguir el camí del pla de Rus fins a les barraques de Rus, amb uns molt bons gruixos de neu, però també amb molt de fred i un vent gelat que ens h...

• Coll Creueta Tossal de Rus

Snowshoe

Caminada amb raquetes des el coll de la Creueta fins el Tossal de Rus El Coll de la Creueta (1888 m) es a la carretera que va desde La Molina fins Castellar de N'Hug. Hi trobareu un lloc ben ample per aparcar. Fa uns...

Photo of180120 Coll de la Creueta - Cim del Pla de Baguet Photo of180120 Coll de la Creueta - Cim del Pla de Baguet Photo of180120 Coll de la Creueta - Cim del Pla de Baguet

Bonica i senzilla caminada pels cims que envolten el Coll de la Creueta en direcció al Puigllançada, alternant trams de pista amb altres de corriol o sense camí. Zona molt agradables i amb fantàstiques vistes sobre el Pu...

Molt fàcil i maca. Gràcies!
    Trekking Lover
    Ruta sencilla en un paraje hermoso. Fácil acceso por carrtera. Vistas impresionantes.
    xavialegria
    Photo ofCastellar de N'Hug-circular Tosa de Rus Photo ofCastellar de N'Hug-circular Tosa de Rus Photo ofCastellar de N'Hug-circular Tosa de Rus

Ruta circular realizada con Raquetas con buena nieve, subimos dos Turons dejando el camino principal para poder hacer la ruta circular, ascendemos a la Tosa de Rus por su parte posterior para luego descender al Pla de Ru...

Photo of[TC161] Coll de la Creueta – Pla de Rus Photo of[TC161] Coll de la Creueta – Pla de Rus Photo of[TC161] Coll de la Creueta – Pla de Rus

Entretinguda ruta circular amb raquetes de neu des del Coll de la Creueta, al sud de la Baixa Cerdanya gironina. L'itinerari ens permet tenir vistes de 360º, alhora que trobem diversos racons singulars: - Coma de l'H...

Photo ofPuigllançada des del coll de la Creueta Photo ofPuigllançada des del coll de la Creueta Photo ofPuigllançada des del coll de la Creueta

Iniciem la ruta al coll de la Creueta. Cal buscar la data ideal perque no sempre hi ha neu a la zona. Nosaltres hi varem anar el dia posterior a una nevada considerable i no ens varem treure les raquetes de neu en tot el...

Photo ofPic Tossal del Rus des de el Coll de la Creueta Photo ofPic Tossal del Rus des de el Coll de la Creueta Photo ofPic Tossal del Rus des de el Coll de la Creueta

una bonica sortida matinal de poques horetes cap un pic no massa conegut com es el Tossal del Rus. El dia no es clar i hi han molts nuvols. es una zona que molt sovint fa força vent. sortim del Coll de la Creueta a on ...

Photo ofCOSTA PUBILLA (Per Castella de N'Hug) Photo ofCOSTA PUBILLA (Per Castella de N'Hug) Photo ofCOSTA PUBILLA (Per Castella de N'Hug)

La Serra del Montgrony té una altitud bastant modesta per això aquest itinerari cal fer-lo preferentment després d'una forta nevada a la zona.Es tracta d'un recorregut per carena, molt panoràmic i fàcil de resseguir. La ...

Photo ofLa Creueta - Puigllançada - 10 de Febrer 2017 Photo ofLa Creueta - Puigllançada - 10 de Febrer 2017 Photo ofLa Creueta - Puigllançada - 10 de Febrer 2017

Escapada hivernal de divendres de Febrer a fer el Puigllançada des del coll de la Creueta amb raquetes i esquí de muntanya, amb en Jordi Ra i Willie. Seguim per la pista fins a les barraques de Rus i el peu del Puigllanç...

• CADÍ Coll de la Creueta - Alabaus

Snowshoe

Raquetada seguint la pista del Puigllançada, però sense fer el cim, per acabar a la zona d'Alabaus. La gran nevada caiguda els dies anteriors, van fer que hi hagués molta neu per tot arreu, havent d'obrir camí continuam...

• Costa Pubilla (100 cim) amb raquetes

Snowshoe
    Photo ofCosta Pubilla (100 cim) amb raquetes Photo ofCosta Pubilla (100 cim) amb raquetes Photo ofCosta Pubilla (100 cim) amb raquetes

Costa Pubilla amb raquetes (des de Castellar de n'Hug) 11 febr 2017 10:29 am -17:15

Hem anat aquet dissdapte i ha sigut molt bonic. La sortida es llarga si es posen les raquetes des de l'inici. Considero ...
    PIPOLINDOBCN
    Una ruta molt bonica quan hi ha força neu. Gràcies pel track