eBike

The Best eBike Trails in Santa Eugènia de Ter, Catalonia (Spain)

Photo of Girona Sant Martí de la Mota per corriols. Photo of Girona, Biert, Collet de Can Gelada, Sant Maurici del Calç, Camós, Palol de Revardit. Photo of Girona Sant Medir pels boscos de Tailà amb indicacions.
    Photo ofGirona Sant Martí de la Mota per corriols. Photo ofGirona Sant Martí de la Mota per corriols. Photo ofGirona Sant Martí de la Mota per corriols.

Feta el 21/02/22 amb bon sol. Pujada fins a Sant Martí de la Mota per corriols i camins poc transitats amb alguna dificultat tècnica però un 95% sobre la bici. Si es té tècnica i potència es pot fer tot sobre la bi...

Photo ofGirona Sant Medir pels boscos de Tailà amb indicacions. Photo ofGirona Sant Medir pels boscos de Tailà amb indicacions. Photo ofGirona Sant Medir pels boscos de Tailà amb indicacions.

Feta el 12/09/22 amb bon sol i força xafogor. Bonica i entretinguda ruta de BTT a prop de Girona. Totalment factible amb bicicleta muscular. Camins i corriols i carreteres secundàries en general molt fàcils de fer e...

Gràcies per haver-la compartit, agraïm la varietat entre pistes, corriol i carreteretes, i alhora detallades amb riguros...
    Gabainta
    Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc. Photo ofRuta 3 Gironès; Girona, Quart, Sant Mateu de Montnegre i Sant Cristòfol del Bosc.

Feta el 27/01/22 amb bon sol. Ruta que es pot iniciar des de la Creuta o des de Quart molt més curta, però començant ja en pujada si comences a Quart. Sortim pel Carrilet fins a Quart escalfant les cames per començ...

Es bo tenir un bon repertori de rutes per l'entorn de Girona per no avorrir les habituals. Gràcies per compartir-la.
    Gabainta

Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges. Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges. Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges.

Feta el 01/05/23 amb bon sol i xafogor després de xàfecs nocturns. Ruta fàcil per carretera i pistes bones per no trobar tolls d'aigua després dels xàfecs nocturns. Després de travessar Girona i Sarrià de Ter per c...

Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà. Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà. Photo ofGirona, Celrà, Juià, Sant Martí Vell i Pedrinyà.

Feta el 17/12/21 amb bon sol. Ruta fàcil i turística per les rodalies de Celrà. Hi ha algún corriol no gaire difícil i el més difícil es l'arribada i la sortida a la Ermita de Sant Joan de l'Erm o de Salerm. Si no ...

Photo ofRuta del Ter - Etapa 3 de 3 - Girona - l'Estartit Photo ofRuta del Ter - Etapa 3 de 3 - Girona - l'Estartit Photo ofRuta del Ter - Etapa 3 de 3 - Girona - l'Estartit

Aquesta etapa és la més curta i fàcil de tota la Ruta del Ter. Sortim de Girona creuant el pont de Fontajau i per un passeig seguim la riba esquerra del Ter. A l'alcada de Sarrià de Ter fem un tram no massa llarg per car...

Ruta ideal, si s'eviten les hores de calor, per gaudir de l'entorn del riu Ter.
    Pere LR
  • Boscos de Taialà

Feta el 20/08/22 amb bon sol. Millor fer-la al inrevés. No cal anar molt lluny per gaudir d'una pedalada per l'ombra dels boscos en un dia molt assolellat. Ruta pels boscos de Tailà per descobrir camins i pedalar te...

Photo ofGirona-Montcal-Adri-Ginestar-Girona Photo ofGirona-Montcal-Adri-Ginestar-Girona Photo ofGirona-Montcal-Adri-Ginestar-Girona

Sortim de Girona per Taialà direcció a Sant Medir passant per camins i corriols. Quan arribem a la carretera de Sant Medir agafem un corriol i anem a trobar el torrent Rimau. Després d'una estona de camí i carretera trob...

Photo ofGirona-Mata (vies verdes tren pinxo) Photo ofGirona-Mata (vies verdes tren pinxo) Photo ofGirona-Mata (vies verdes tren pinxo)

Avui he fet la primera sortida e la nova ebike, he de dir que les sensacions han sigut molt bones. He fet una part de les vies verdes del tren pinxo inagurada fa poc, aquesta ruta va de Girona a Serinyà uns 40 km. Jo he ...