Girona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges.

Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges. Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges. Photo ofGirona, Sant Julià de Ramis i Els Sants Metges.

2 hours one minute
May 1, 2023
May 2023

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Feta el 01/05/23 amb bon sol i xafogor després de xàfecs nocturns.

Ruta fàcil per carretera i pistes bones per no trobar tolls d'aigua després dels xàfecs nocturns.

Després de travessar Girona i Sarrià de Ter per carrils bici arribem a Sant Julià de Ramis per fer la pujada fins al poblat ibèric de Kerunda i veure l'ermita dels Sants Metges.

Al costat de l'ermita hi ha el bar de Can Bota que obre els caps de setmana a la tarda i deu tenir unes postes de sol espectaculars.

Continuem per veure el cementiri i el veinat dels Metges i baixem fins trobar la pista del Congost.

Travessem la pista i seguint les ribes del Ter per una pista fàcil i maca tornem a la pista del Congost per tornar fins al punt de sortida.

Ruta fàcil i maca per fer una mica d'exercici.