The Best Hiking Trails in Santa Eugènia de Ter, Catalonia (Spain)

Photo of ENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA. Photo of DE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral Photo of GR-210 (Ruta del Ter) Etapa-8 Girona - Sobrànigues
    Photo ofENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA. Photo ofENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA. Photo ofENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA.

Sortim de Girona per Fontajau i ens dirigim en línia recta cap a la Residència del Puig d'en Roca pel Carrer de la Sopa fins que s'acaba i girem a l'esquerra pel Carrer de Sant Medir. El deixem al cap de pocs metres puja...

Em segueix sorprenent els racons xulos que hi ha pels voltant de Girona. Havia fet parts d'aquesta ruta però no coneixía...
    Joan Cordonet
    Photo ofDE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral Photo ofDE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral Photo ofDE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral

Sortim de Girona pel pont de Fontajau i just quan s'acaba el pont, baixem a l'esquerra per un camí que ens porta a un corriol (amb marques per bicis i vianants), que ens porta fins la Font de la Teula passant per un peti...

Camí molt maco i fàcil de seguir
    fpgirona
    1923f
    Photo ofPALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI Photo ofPALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI Photo ofPALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI

Sortim de Girona per la Via Verda del Carrilet en direcció a Sant Feliu. Després de La Creueta, girem a l'esquerra, travessem un camp i la mateixa pista ens porta a travessar l'Onyar per continuar tot seguit fins arribar...

He qualificat aquesta ruta com a fàcil de seguir, considerant que es necessari seguir-la mitjançant el GPS del mòbil. Ma...
    Shaagar

Photo ofSta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs Photo ofSta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs Photo ofSta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs

Ruta circular, es pot fer sencera o parcialment, mes llarga o més curta. Totalment planera, apta per a grans i petits, ideal per portar a passejar la mascota.

Photo ofENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts Photo ofENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts Photo ofENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts

Volta fàcil pels voltants de Girona en que comencem pel turó del Fort dels Caputxins baixant pel costat del Polvorí fins la Font d'en Fita per pujar tot seguit a la Muntanya de la O per la Font de les Curculles. Baixem ...

Ruta interessant i assequible. Transcorre alternant espais urbans i espais naturals.
    etipujol
  • Girona nocturna

Visita nocturna a la ciutat de Girona Ruta circular des de Santa Eugènia de Ter passant per: - Pont de Sant Feliu (1.4 km) - Catedral de Girona (1.6 km) - Església del Carme (1.9 km) - Pont de les Peixateries Velles (2....

Photo ofLa Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter- Photo ofLa Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter- Photo ofLa Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter-

Una ruta senzilla i maca seguint a Rianell ., Només un petit problema ..no em trobat cap pasera sobre el Ter als àrids prop Bescanó..i em seguit per el mateix costat de riu per l' illa la pillastra ..i més tard seguint u...

• Ruta per el centre de Girona

Ruta pasant per llocs com el riu Onyar, la catedral etc. Avui hem quedat la Angèlica, la Jabo, la Wissal i l'Hawa del 1 A de BAT per anar a fer la ruta de 10 KM. Hem quedat la Hawa i la Jabo al portal de casa de la Hawa...

Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET.

Sortim de Girona travessant el Pont de Fontajau en direcció cap a Fontajau girant a l'esquerra un cop acabat el pont i estem al davant de la rotonda. D'aquesta forma comencem el Camí Ral que passa pel davant de la Nestlè...

Tot perfecte menys una cosa..no vaig trovar cap passeres per trabesa el riu ... inclús o vaig demanar amb gent .. suposo...
    CARLES PUJOLAR
    Genial!! Molt ben explicat!! Gràcies 👍
    SillayMochila
    Photo ofENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA. Photo ofENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA. Photo ofENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA.

Excursió fàcil i de bon fer que comença al mig de Girona i ens porta cap a la Vall de Sant Daniel on passem per la Font del Bisbe per girar cap a la Muntanya de la O davant del pàrquing d'un restaurant. Pugem fins la Mun...

Molt xula. Contents d'aquest ruta. Repetirem
    monicavt74
    Es un tram Curt però a l’entorn val la pena
    marthapv
    Photo ofENTORNS DE GIRONA: CAMÍ PEDRET-CAMPDORÀ DE DALT, CAMPDORÀ I RIBES DEL TER. Photo ofENTORNS DE GIRONA: CAMÍ PEDRET-CAMPDORÀ DE DALT, CAMPDORÀ I RIBES DEL TER. Photo ofENTORNS DE GIRONA: CAMÍ PEDRET-CAMPDORÀ DE DALT, CAMPDORÀ I RIBES DEL TER.

Ruta fàcil que comencem sortint de Girona per Pedret seguint el passeig fins que trobem a la dreta el pas per sota les vies que ens porta a connectar amb el camí que puja fins a Campdorà de Dalt. Quan sortim a la carrete...

Ruta interessant i assequible. Fàcil de seguir i que dóna la possibilitat de conèixer el nou tram de via verda entre el ...
    etipujol
    Photo ofCAMINS DELS ENTORNS DE GIRONA: FERRADURA, DE LA CORDA, DE CAN VENDA, DEL MAS DE LA TORRE, DE L'ARGILERA I DE CAMPDORÀ-PEDRET. Photo ofCAMINS DELS ENTORNS DE GIRONA: FERRADURA, DE LA CORDA, DE CAN VENDA, DEL MAS DE LA TORRE, DE L'ARGILERA I DE CAMPDORÀ-PEDRET. Photo ofCAMINS DELS ENTORNS DE GIRONA: FERRADURA, DE LA CORDA, DE CAN VENDA, DEL MAS DE LA TORRE, DE L'ARGILERA I DE CAMPDORÀ-PEDRET.

Enllacem camins sense allunyar-nos massa de Girona. sortim pel Camí de la Ferradura, pugem a Torre Gironella i baixem per l'altre costat trobant al davant nostre el Camí de la Corda (que ja no hi és perquè només la varen...

Un ritme altíssim...!!
    Josep del Rio Garriga
    Photo ofELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC. Photo ofELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC. Photo ofELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC.

Sortim de Girona i enfilem fins a tocar del Pirulí passant per sota fins trobar el camí que ens baixa fins els antics edificis del Polvorí, els passem pel costat i baixem fins la pista que porta a la Font dels Lleons, a ...

2083f
    Photo ofCASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS. Photo ofCASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS. Photo ofCASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS.

Pujada al Castell de Sant Miquel que hem fet a base de combinar diferents camins, intentant que fos una mica diferent al clàssic, més llarg, divertit i lligant pujades i baixades continues per corriols i pistes menys tra...

Photo ofMARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils Photo ofMARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils Photo ofMARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils

Avui ens hem afegit a la Marxa per la Llibertat convocada per l'ANC que ha transcorregut per llocs en els qual mai no havíem caminat i no creiem que ho poguem tornar a fer: l'autopista AP-7, la A-2 i finalment, per la ca...

Hola Rianel. Felicitats per pujar aquesta ruta de la llibertat. Jo ahir em vaig afegir a la que venia d'Igualada i vaig ...
    Magí Alsina

Una caminada suau amb un parell de gossos del grup dels perroflautes (molts són fora de vacances) fins al salt del Timbarro on els gossos han pogut gaudir d'una bona capbussada. És una caminada molt suau i sense gens de...