Photo ofGirona, Biert, Collet de Can Gelada, Sant Maurici del Calç, Camós, Palol de Revardit. Photo ofGirona, Biert, Collet de Can Gelada, Sant Maurici del Calç, Camós, Palol de Revardit. Photo ofGirona, Biert, Collet de Can Gelada, Sant Maurici del Calç, Camós, Palol de Revardit.

October 12, 2022
October 2022

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Feta el 12/10/22 amb bon sol.

Ruta fàcil tècnicament però entretinguda i amb bones vistes i visites de varies ermites poc frequentades.

Ruta feta en dia festiu per trobar poc trànsit de vehicles i de ciclistes. Amb tot hem trobat força ciclistes sols i en grup que pujaven al Rocacorba. A dalt no es devia cabre.

Hem sortit de Girona i directes fins a Biert per carreteres asfaltades i poc transitades.
Des de l'encreuament per pujar al Rocacorba per pista, passant el Collet de Can Gelada punt més alt de la ruta, fins a la carretera per pujar a Rocacorba tot es una pista bona amb algunes baixades i pujades fortes i amb la visita de l'ermita de Sant Martí de Biert.

Tornem a fer un tram de carretera fins al pont on comença una pista bona que ens pujara fins a la ben recuperada ermita de Sant Maurici del Calç.

Tornem a la carretera i anem cap a Camós on pujem a Sant Vicenç i desprès a Santa Maria de Camós tot per carreteres i pistes bones.

Anem cap a Palol de Revardit. Després de travessar Palol de Revardit pel Castell i l'ermita de Sant Miquel continuem fins a La Banyeta per carretera per agafar la via verda de Girona a Banyoles i tornar fins al punt de sortida.