The Best Walking Trails in Gurb, Catalonia (Spain)

Photo of La Creu de Gurb circular per la Costa del Plans Photo of Sant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015 Photo of (Gurb) Bosc encantat + Ermita Sant Roc
    Photo ofLa Creu de Gurb circular per la Costa del Plans Photo ofLa Creu de Gurb circular per la Costa del Plans Photo ofLa Creu de Gurb circular per la Costa del Plans

Turó de la Creu de Gurb per la Costa del Plans Deixem el cotxe a la zona d’aparcament enmig de la bifurcació de pistes. Iniciem la caminada per la pista de l’esquerra no pavimentada en direcció a la propera casa dels ...

Bona sortida matinal
    edufer__
    Molt guai! Gràcies per compartir.
    Tània!
    👍👍
    parap
    Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015 Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015 Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015

Ruta circular a la Creu de Gurb des de la bonica església de Sant Andreu de Gurb. Iniciem la ruta i just començar travessem el Bosc Encantat on els nens estaran distrets una bona estona. Resseguim el torrent del Puig fi...

Buena ruta,para una matinal! Gracias por compartir.
    Bitxus!!!!
    La ruta ha estat feta per canalla de 4, 6 i 7 anys i el bosc encantat i la font son uns espais molt bonics
    ratillaman
    Photo of(Gurb) Bosc encantat + Ermita Sant Roc Photo of(Gurb) Bosc encantat + Ermita Sant Roc Photo of(Gurb) Bosc encantat + Ermita Sant Roc

GENERAL: Ruta circular sortint del bosc encantat (Gurb) i l'ermita de Sant Roc. La sortida es apte per tots els públics. No hi ha cap punt difícil. La ruta es va fer amb un nen de 3 anys i un nadó amb motxilla. ...

Un passeig escaient per fer amb nens petits.
    kapirey
    Photo ofTuró de la Creu de Gurb circular dia d'any nou 2015 Photo ofTuró de la Creu de Gurb circular dia d'any nou 2015 Photo ofTuró de la Creu de Gurb circular dia d'any nou 2015

La nostra estimada Creu de Gurb que mai ens cansem de pujar-la per les seves infinites variants. Si a més, ho fem en família i el primer dia de l'any, i acompanyats del bon temps, ja no es pot demanar res més. Comenc...

Gran ruta!
    ratillaman
    Una ruta per fer en família propera a la ciutat. El dia, immillorable!
    Caroline2

• CASTELL DE VILAGELANS des de Vic

Passejada un matí del dissabte de confinament. No té cap dificultat tècnica, només cal anar amb compte al creuar la carretera de Vic a Manlleu dos cops. Cal portar aigüa doncs no hi ha fonts. Sortim de la rotonda que ...

• Castell de Gurb

Des de Sant Andreu de Gurb, i tornada per una pinassa geganta, l'ermita de Sant Roc i el Bosc Encantat. La ruta alterna caminets molt bonics amb alguns trams de pista, que no es fan gaire pesats. Ha estat un dia de...

• Gurb el bosc encantat

Per arribar a aquest bosc encantat, hem agafat la C-17, direcció cap a Vic, i hem sortit a la sortida 62 en direcció a Sant Bartomeu de Grau, per la carretera BV-4601. Passat Gurb, trobarem un desviament a l’esquerre en ...

• 2021.11.06 - Bosc Encantat de Gurb

On: Ctra. BV-4601 de Gurb a Sant Bartomeu del Grau (Sant Andreu de Gurb) Des de Barcelona: C17 direcció Vic, sortida 62 cap a Sant Bartomeu de Grau Aparcament: Gratuit. Església de Sant Andreu de Gurb Visita: Gratuita...

Muy buena opción para ir con los peques
    mjzazo
  • Gurb - Creu de Gurb (100cims)

Placido paseo del día de todos Los Santos, muy concurrido por familias con niños que sobre todo visitan el Bosc Encantat, curioso entorno donde se pueden ver imágenes de animales tallados en madera. Nada que destacar en ...

Photo ofVolta Per la Creu de Gurb i el Bosc Encantat Photo ofVolta Per la Creu de Gurb i el Bosc Encantat Photo ofVolta Per la Creu de Gurb i el Bosc Encantat

La Ruta comença a les pistes d'atletismepodem de Vic, i enfila cap a una pista forestal, que ens portarà cap a unes margues. Que anem seguint fins a arribar a un mini bosc allà tornarem a agafar la pista fins a topar amb...

Una Ruta perfecte per fer en família !!!!
    rocgurb
  • La creu de Gurb

La creu de Gurb és un dels reptes dels “100 cims” bastant sencill, amb l’única complexitat del sol erosionat pel pas dels excursionistes, que no en són pocs… No es pot fer amb cotxet però no presenta dificultats extraord...

• Turó de la Creu de Gurb

Excursió familiar fins a la Creu de Gurb, pujant pel Sud (pel camí dels 6 pins i Pla de la Farigola) i baixant per l'Est (Costa del Castell). IBP 44. Ho hem fet amb els hereus de casa (7 i 4 anys) en unes 3 hores i 15...

Photo ofPaseo por Gurb hasta la ermita de Palau. Photo ofPaseo por Gurb hasta la ermita de Palau. Photo ofPaseo por Gurb hasta la ermita de Palau.

La Ermita de Santa María de Palau es de estilo románico, barroco y de la época del siglo XII-XVIII. Está situada al norte del término municipal de Gurb i pertenece a la parroquia de Sant Esteve de Granollers de la Plana....

• El bosc encantat - Gurb

Iniciem des de la parròquia de St Andreu de Gurb i la fem en sentit horari cap a la creu i castell de Gurb passant per Sant Roc. Magnífiques vistes. Cap dificultat i els més menuts podran fer de grimpadors amb els esglao...

• Creu de Gurb - Bosc Encantat

Subida al Turó de la Creu de Gurb desde la Parroquia de Sant Andreu de Gurb. A la vuelta nos pasamos por el Bosc Encantat. Si vais con niños para hacer la ruta completa mejor subir primero a la cruz y luego como recompen...

Muy buena ruta! Es cierto que sube un poco,pero subimos con una niña de 6 años bien, haciendo pequeñas paraditas. Las vi...