Sant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015

Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015 Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015 Photo ofSant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb 30-12-2015

January 1, 2016
December 2015

•   4.7 2 Reviews

near Gurb, Catalunya (España)

Ruta circular a la Creu de Gurb des de la bonica església de Sant Andreu de Gurb.
Iniciem la ruta i just començar travessem el Bosc Encantat on els nens estaran distrets una bona estona. Resseguim el torrent del Puig fins a la seva font on ens desviem a la dreta sobre marga gris.
Continuem per pista un bon tros pujant suaument fins al Rec de Terrers on el camí, ja corriol, començarà al cap de poc a pujar de forma més pronunciada.
No pararem de pujar fins a un marcat coll a 800 metres d'altura.
A partir d'aquí, ja només ens quedaran uns escassos 50 metres de desnivell fins a la Creu.
A dalt, amb calma, fem una llarga parada per dinar i gaudir de les boniques vistes sobre la Plana de Vic.
Emprenem la baixada pel sud, ruta normal d'ascens evitant baixar pel dret i fent unes marcades ziga-zagues.
Just abans d'arribar a l'altura de la línia d'alta tensió, anem girant a l'esquerra seguint el camí transversal de la Creu.
Després d'una bona estona descendint per corriol primer i per pista després, arribarem al Pla de les Eugues i a la pista que en el darrer tram ens durà a Sant Andreu.

Bona ruta!

Bosc Encantat

Creu de Gurb

Pàrquing

Pla de les Eugues

Sant Andreu de Gurb

• Photo of ratillaman
    ratillaman Jan 4, 2016

La ruta ha estat feta per canalla de 4, 6 i 7 anys i el bosc encantat i la font son uns espais molt bonics

• Photo of Bitxus!!!!
    Bitxus!!!! Jan 8, 2022

Buena ruta,para una matinal!
    Gracias por compartir.

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Jan 8, 2022

Hola Bitxus,
    Gràcies a tu pel comentari i la valoració!