The Best Trails in Hatundere, İzmir (Turkey)

324 trails

(5)
  • HATUNDERE-DUMANLIDAĞ KULE

12.69mi
    3589f
    55| Rating 3.67

Doğa yürüyüşümüze, Menemen Hatundere köyünden başladık Köyün kuzeyindeki asfalt yolun bittiği yerden patikalara girerek Dumanlıdağ sırtlarına çıktık. Beşinci kilometreden sonra rüzgar santrallerini izleyerek Dumanlıdağ'...

Ulaşım için ben foça'dan 744 ile hatundere izban'a geldim ordanda 752'ye binip hatundere meydan durağında indim ve yürüy...
    Halil Çiftçi
    7.94mi
    2385f
    Photo ofHATUNDERE-HELVACIKÖY-KARAHASAN DAĞI Photo ofHATUNDERE-HELVACIKÖY-KARAHASAN DAĞI Photo ofHATUNDERE-HELVACIKÖY-KARAHASAN DAĞI

Parkura Hatundere köyünden başladık. Helvacıköy kasabına uğrayıp öğle molası için köfte ve sucuk aldıktan sonra Karahasan Dağı'na doğru geveni ve kayaları bol olan ama, keçi patikası bile olmayan bir yamaçtan Akbaba Ka...

11.39mi
    3320f
    Photo ofHatundere-Dumanlıdağ (Anemon Trekking) Photo ofHatundere-Dumanlıdağ (Anemon Trekking) Photo ofHatundere-Dumanlıdağ (Anemon Trekking)

Anemon Trekking Spor Kulübünün 20.02.2022 tarihinde gerçekleştirmiş olduğu etkinliğin parkur kaydıdır. Etkinliğin Ayrıntılarına ve Detaylarına http://anemontrekking.com/?p=846 adresinden ulaşabilirsiniz. Gerçekleş...

• 3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    3D Maps 3D Maps
  • HATUNDERE-ÇAL GÖLÜ

9.00mi
    2454f

Bu yürüyüşümüzde daha önce bir çok kez yürüdüğümüz Dumanlıdağ'daydık. Hatundere köyünden başladık, Dumanlıdağ rüzgar santrallerine çıktık. Oradan da Çal Gölü'ne yürüdük. Hava yağışsız, yürümeye elverişli olmasına rağmen...

8.51mi
    3012f
    47| Rating 5.0
    Photo ofHATUNDERE-DUMANLI DAĞ- ÇAL GÖLÜ-HATUNDERE Photo ofHATUNDERE-DUMANLI DAĞ- ÇAL GÖLÜ-HATUNDERE Photo ofHATUNDERE-DUMANLI DAĞ- ÇAL GÖLÜ-HATUNDERE

İzmir'den İZBAN trenlerini kullanarak Hatundere istasyonuna kadar gidiyoruz. Buradan da 752 nolu besleme hattı otobüsü ile Hatundere köyüne geçiyoruz. (Bazen de özel araçla geliriz.) Kahvaltımızı yaptıktan sonra, Hatunde...

Parkur çok güzel fotoğraflık çok manzara var
    mustafa dede
  • Hatundere - Antik geçit

7.16mi
    1568f

Araçla hareket ettikten sonra,son anda bu rotaya karar verdik.İyiki yapmışız. Su miktarı ancak bu kadar dengeli olabilirdi. Görsel şölen,ama dereyi ne zaman ihtiyaç hissetsek rahatlıkla geçiş imkanı.....

• Menemen Hatundere Dumanlıdağ

9.28mi
    3333f

Dumanlıdağa çıkarken yangın kulesinin altında ki dik rotadan çıktık inerken Sarıkaya tarafından indik. Hatundere’ye yaklaşırken zaman zaman çalılıklar da kaybolduk. Patika devam etmiyorsa zorlamayın. Mutlaka doğru patika...

8.46mi
    2365f
    Photo ofHatundere Manastır mevkii yürüyüşü |Dağa Kaçtım Photo ofHatundere Manastır mevkii yürüyüşü |Dağa Kaçtım Photo ofHatundere Manastır mevkii yürüyüşü |Dağa Kaçtım

Arabaları köyün güney-doğu çıkışında yer alan bir köprübaşının yakınlarında bıraktık. Köprüden dere yatağını ve ilk çeşmeyi geçtikten sonra doğuya ve Dumanlı Dağ’a doğru yönelen bir toprak yola saptık. Mor renkli eşek di...

• Hatundere - Dumanlıdağ - Hatundere 05.02.2017

Alpine Climbing
    10.91mi
    3543f
    Photo ofHatundere - Dumanlıdağ - Hatundere 05.02.2017 Photo ofHatundere - Dumanlıdağ - Hatundere 05.02.2017 Photo ofHatundere - Dumanlıdağ - Hatundere 05.02.2017

Arkas Dağcılık Hatundere - Dumanlıdağ faaliyeti; çok azı belli patikalarda, çoğunluğu rehberin sporcu grubuna göre kendi belirleyeceği patikalardan oluşan yürüyüş rotasıdır. Nadiren de olsa iklim şartlarına göre içilebil...

• Dumanlı Dağ Zirve

Alpine Climbing
    11.78mi
    3258f

Yolda 4-5 çeşme var, ikisinden su akıyor, yazın su olmuyormuş en az iki litre su ile gidilmesi lazım Cok güzel bir parkur zirve altından Foça ve Aliağa'yı görerek ilerliyorsunuz. Zirvesinden Nif Zirve, Mahmut Dağı Zirve...

• Hatundere - Dumanlı Dağ

4.32mi
    2110f

Molada kaydı sonlandırıp telefonu kapatmak zorunda kaldım.devaminda 150-200 metre kadar daha irtifa aldık,RES'lerden batıya yönelip Harundereye indik.Toplam mesafe 17-18 km kadar oldu.

• Dumanlıdağ-Hatundere

6.68mi
    1345f

Dumanlıdağ-Hatundere yürüyüşümüze "Gezenbilir-İZMİR" Gurubumuz ile Hatundere köyü kahvesinde yaptığımız Kahvaltı,çay keyfininden sonra,saat 09:30 başladık,14.45 de bitirdik.Gurubumuza yeni katılan ve ve ilk kez yürüyen a...

8.85mi
    2346f
    Photo ofBubi Taner'in Hatundere - Dumanlı Dağı Rotası Photo ofBubi Taner'in Hatundere - Dumanlı Dağı Rotası Photo ofBubi Taner'in Hatundere - Dumanlı Dağı Rotası

Yolculuğumuz Nergiz İZBAN istasyonundan Aliağa trenine binerek başladı. Hatundere Durağında indikten sonra otobüsle Hatundere köyüne geçerek rota başlangıcına geldik ve köy kahvesinde güzel bir çay içerek güne başladık.....

• Hatundere dumalidag Sarıkaya

10.25mi
    3340f

Yürümesi çok zor olan bir rota , rota takip edecekse muhakkak yanınıza güç kaynağı alın. Rota da bir çok yerde patika ya da işaret yok bire bir rotanın üzerinde yürümeniz gerekiyor

• Hatundere - Dumanlı Dağ

9.64mi
    2851f

Hatundere - Dumanlı Dağ rotası. Çok büyük bölümü patika. Bitki örtüsü maki çalılık. Zor bir rota. Yol boyunca yeterince çeşme var.

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.