The Best Trails in Gausac, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

• Mas Vilalte

A short pretty walk through the forests behind Mas Vilalte. You don't have to follow exactly this path but it will take you up a bit and then down to the clearance where the "rainbow nature people" live, then up again to...

• Batere Loop

Excellent walk starting from below the old Batere mine accommodation. Steady climb to the Col, up to the ridge, then out around the pasture to the watchtower. Wilds horses, raspberries in late August.

Photo ofPuig de l'Estella [100 Cims FEEC] - Torre, Minas y Refugio de Batera - [IBP 62 HKG] - [29.10.2021] Photo ofPuig de l'Estella [100 Cims FEEC] - Torre, Minas y Refugio de Batera - [IBP 62 HKG] - [29.10.2021] Photo ofPuig de l'Estella [100 Cims FEEC] - Torre, Minas y Refugio de Batera - [IBP 62 HKG] - [29.10.2021]

RUTA GRABADA CON GARMIN ETREX 30X Y VERIFICADA CON BASECAMP : DISTANCIA TOTAL .................. 9,5 kms. TIEMPOS REALES: TIEMPO TRANSCURRIDO ...... 03:23:59 TIEMPO EN MOVIMIENTO ..... 02:48:20 TIEMPO DETENIDO .....

Gràcies per compartir-la. Ha estat una sortida genial, amb condicions com les que ens hem trobat encara la fan més maca:...
    ospirineu
    Felicitats !! No hi falta res. L'hem fet avuí amb més temps però el track, fantàstic.
    Pepcaldesm
    Ruta fàcil i molt bonica. Detallada i ben explicada.
    BJM_CIM

Photo ofCOLL DE LA DESCARGA:Col de la Cirere-Puig St Pierre-Puig de l'Estella (100 cims)-Puig d'el Boulet-Torre de Batera-Sarrat Font F. Photo ofCOLL DE LA DESCARGA:Col de la Cirere-Puig St Pierre-Puig de l'Estella (100 cims)-Puig d'el Boulet-Torre de Batera-Sarrat Font F. Photo ofCOLL DE LA DESCARGA:Col de la Cirere-Puig St Pierre-Puig de l'Estella (100 cims)-Puig d'el Boulet-Torre de Batera-Sarrat Font F.

RUTA GRABADA CON GARMIN OREGON 650 TIEMPOS REALES DE RUTA DISTANCIA TOTAL: 11’7 km TIEMPO TOTAL RUTA: 5 h: 40 m: 11 s TIEMPO EN MOVIMIENTO: 3 h: 42 m: 42 s TIEMPO DETENIDOS: 1 h: 57 m: 29 s MEDIA EN MOVIMIENTO: 2'0...

Estupenda y sorprendente circular sobre todo por las vistas (Pig Neulos, Roc comptador, Bassegoda, Rocacorba, ComanegraM...
    margalida
    Grans vistes, gran lloc, gran ruta.
    serrallonga1640
    Hola Hemos hecho tu ruta. Ruta muy recomendable con una panoramica espectacular, desde el macizo del Canigó hasta el mar...
    Paco (100 cims)

Caminada de la Colla Camins i Cims , Una llarga caminada que ens ha permés de coneixer bona part de la meitat Nord del Massís del Canigó Agafem la direcció d'Arles sur Tech , i pujem cap Corsaví , continuem pujant fin...

Moltes gràcie pel track. Perfecte!
    Joan Mora Bosch
    Photo ofPuig de Pèl de Ca, Puig de St. Pierre, Puig de l'Estella. Photo ofPuig de Pèl de Ca, Puig de St. Pierre, Puig de l'Estella. Photo ofPuig de Pèl de Ca, Puig de St. Pierre, Puig de l'Estella.

Anem en cotxe fins a Corsavy, per pujar en direcció a Batère, i deixem el cotxe al Coll de la Descarga. Seguim la pista asfaltada fins a Batère, i des d'allà seguim l'itinerari: Batère, mina a l'aire lliure, Col de la C...

Merci per compartir. Ruta molt xula amb panoràmiques impressionants.
    Gaudim de la muntanya fent vivacs.
    Tres pics situats als contraforts orientals del Massís del Canigó, és el que hem pujat avui des d’Arles-Sur-Tech. Unes v...
    peremagria
    Photo ofAscens al Pic de Gallinassa- la Colla dels Divendres Photo ofAscens al Pic de Gallinassa- la Colla dels Divendres Photo ofAscens al Pic de Gallinassa- la Colla dels Divendres

Avui en aquest repte d'anar assolint els 100 cims escampats arreu del país , en Francesc ens ha proposat una ruta molt agradable pels dosmils més mediterranis del Pirineu. Anem al Massís del Canigó, per pujar les muntany...

Hem allargat la ruta fins el Puig de l'Estella que no tenia. Despres hem vist que la Torre de Batera la teniem a tocar i...
    Antoni Martin
    Photo of271 - Puig de l'Estella - Mines de Batera - Corsavy - Conflent - 100 cims FEEC Photo of271 - Puig de l'Estella - Mines de Batera - Corsavy - Conflent - 100 cims FEEC Photo of271 - Puig de l'Estella - Mines de Batera - Corsavy - Conflent - 100 cims FEEC

Ruta en que farem el cim del Puig d'Estella, inclòs a la llista de 100 cims de la FEEC i visitarem les mines abandonades de Batera. APROXIMACIÓ: Des de Prats de Molló seguim la carretera de Perpinyà i poc abans d'Arlé...

Première partie superbe et vues magnifiques :) Retour plus difficile car on ne retrouve plus les chemins.
    warnantf
    Photo ofPic de Gallinassa (2461mts - Vallespir) i Puig de l'Estella (1778mts - Roselló) Photo ofPic de Gallinassa (2461mts - Vallespir) i Puig de l'Estella (1778mts - Roselló) Photo ofPic de Gallinassa (2461mts - Vallespir) i Puig de l'Estella (1778mts - Roselló)

Bonica ruta per assolir el Pic de Gallinassa i el Puig de l'Estella. EXPLICACIÓ DE LA RUTA: Sortim des de el Refugi de Batera, per una pista. Seguim la pista, i trobem unes runes. Passem les runes i deixem la pista,...

Gilgabarró com sempre ens encanta seguir les teves rutes, i aquesta no ens ha defraudat, ja que ens agradar enllaçar cim...
    marigcainhoa
    Photo ofPuig de l'Estella 1.778 m - 100 cims Photo ofPuig de l'Estella 1.778 m - 100 cims Photo ofPuig de l'Estella 1.778 m - 100 cims

Creiem que l'humil cim del puig de l'Estella està al llistat dels 100 cims per dues raons: la primera, les seves bones vistes vers el massís del Canigó doncs des del puig de l'Estella veurem el Canigó per la cara del Bar...

• Volta al Canigó en quatre etapes

En aquesta ruta per etapes, quatre en el nostre cas, gaudim d'una gran diversitat de paisatges. Des de valls frondosos a cims pedregosos, o des de planures obertes a estrets senders. Aquí trobarem una gran varietat d'eco...

Gran ruta i molt ben detallada, gràcies Rodamón!!
    Enric Ureña
  • Puig de Estella

En esta salida ascendemos al Puig de la Estella, formó parte de los vértices para calcular el meridiano verde, que pasa por Dunkerque, Paris y Ocata (Provincia de Barcelona),y así poder calcular la longitud del metro, pa...

• Pic de Gallinassa (100 cim)

Nota prèvia.- He qualificat la ruta de senderisme moderat, tan sols per la distància i el desnivell a superar, doncs no és un passeig, però per res més, ja que el recorregut no presenta cap dificultat tècnica Itinerar...

Photo ofPUIG DE L, ESTELLA , DESDE EL REFUGI DE LA BATERE: 30 DE ABRIL 2019: Photo ofPUIG DE L, ESTELLA , DESDE EL REFUGI DE LA BATERE: 30 DE ABRIL 2019: Photo ofPUIG DE L, ESTELLA , DESDE EL REFUGI DE LA BATERE: 30 DE ABRIL 2019:

REFUGI DE LA BATERE, COLL DE LA CIRERA, PUIG DE L, ESTELLA , TORE DE LA BATERE, COLL DE LA DESCARGA I REFUGI DE LA BATERA:30 DE ABRIL 2019:

Gràcies pel track, un cim amb gust de Matagalls.
    Οδυσσέας Παπανδρέου
    Un cop a la torra de batera es millor tornar per una antigue pista per sobre la pista marcada per el teack
    ecasaponsa28@gmail.com
    Photo ofTREN MINER DE FORMENTERA ( MASSÌS DEL CANIGÓ ). Photo ofTREN MINER DE FORMENTERA ( MASSÌS DEL CANIGÓ ). Photo ofTREN MINER DE FORMENTERA ( MASSÌS DEL CANIGÓ ).

Itinerari: Coll de la Descarga, Betera, Collet de Pei, Mines de la Pinosa, Rapalum, Via de l’antic tren miner de Formentera, Coll de Formentera, Estació de Formentera, Coll Bufador, Torre de Betera i Coll de la Descar...

• Tour del Canigó

El Tour del Canigó, es una travessa per etapes que dona la volta al massís del Canigó, pasant pels refugis de Vetera a Llevant, Cortalets al Nord, Marialles a ponent, pasant pel cim del Canigó de 2.784mts, Sant Guillem a...

Increïble ruta! Ha sigut una experiència inoblidable, la he fet sol i no hi ha perill de quedar-se sense aigua. La gent...