Photo ofCanigó des de les mines de Batera, pujant pel Roc Negre, portella de Leca i retorn per la portella de Valmanya Photo ofCanigó des de les mines de Batera, pujant pel Roc Negre, portella de Leca i retorn per la portella de Valmanya Photo ofCanigó des de les mines de Batera, pujant pel Roc Negre, portella de Leca i retorn per la portella de Valmanya

July 26, 2020
July 2020

near Gausac, Occitanie (France)

Canigó per les mines de Batera.
Mines de la Batera, coll de la Cirera, Puig de Pel de Ca, Pic Gallinassa, Puig del Roc Negre, Portella de Leca, Gorgs de Cadi, Xemeneia del Canigo, Pic del Canigo, Baixar Xemeneia, Portella de Valmanya, Cabana del Pinatell, ref. de l'Estanyol, Coll de la Cirera, Batere.
És una sortida exigent per la llargada i el desnivell. Cal estar preparat per fer alguna grimpada a la cresta del Roc Negre i, sobretot, a la xemeneia del Canigo.

Cap més dificultat que estar acostumat a fer pedregams i carenes.

Pràcticament ja som dalt a punt d'abordar la xemeneia

Per baixar, hi ha marques blaves però no hi ha camí. Apart del cansament, cap problema.

des d'aquí hi ha 3,5km fins al coll de la cirera i 5,5km fins al refugi de Betera. Poc més endavant d'aquí, haurem de tornar a pujar, uns 300m de desnivell, per arribar al coll.

A partir d'aquí,, baixadeta fins el cotxe, que ho tenim a tocar.