The Best Mountain Bike Trails in Roses, Catalonia (Spain)

Photo of 08.09.12 Roses - Cala Culip Photo of 26.06.10 Roses - Far Cala Nans Photo of 2018-01-15 Rosas, Cadaqués, Faro Cap de Creus, Tudela, Taballera, Por de la Selva, Rosas. IBP. 141
  • ROSES-AIGUAMOLLS DEL EMPORDA

RUTA IDEAL PER FER EN FAMILIA.PASSEM PER DINS EL PARC DELS AIGUAMOLLS. IDEAL FOR ROAD WITH THE FAMILY. INSIDE THE PARK OF AIGUAMOLLS IBP:14 DC*

ok
    franty
    Ruta relax. Gràcies
    anamdamu
  • 08.09.12 Roses - Cala Culip

Cala Culip es una cala profunda de fondo rocoso y paisaje geológico de unas aguas azules y transparentes. El pla de Tudela es un espacio natural de primer orden, dotado de una singular configuración geológica, con estru...

Tres beau parcours mais attention car beaucoup d epines et nouw avonw creves 2 fois et donc pas pu ci ir lee parcours!(v...
    cori50169
    VTT bultaco brico r
    ANTOINE Arts Concept
    El cabo de creus es muy bonito pero la ruta es un 50% carretera y del 50% BTT no hay mas que pistas anchas. Echo a falta...
    ialberol
  • 26.06.10 Roses - Far Cala Nans

El far de Cala Nans data de l'any 1852 i es troba situat al límit sud del municipi. Antigament hi vivia un faroner que anava i venia de Cadaqués a peu. Actualment, el far segueix en funcionament gràcies a un sistema de p...

Una ruta genial!!
    Lllamas
    buena ruta
    j.vandenboom1
    Una ruta bonissima!!!! trialeres molt divertides i el far impressionant!!!!
    dragokim
    Photo of2018-01-15 Rosas, Cadaqués, Faro Cap de Creus, Tudela, Taballera, Por de la Selva, Rosas. IBP. 141 Photo of2018-01-15 Rosas, Cadaqués, Faro Cap de Creus, Tudela, Taballera, Por de la Selva, Rosas. IBP. 141 Photo of2018-01-15 Rosas, Cadaqués, Faro Cap de Creus, Tudela, Taballera, Por de la Selva, Rosas. IBP. 141

FECHA: 2018-01-15 KM: 76 TIEMPO DE PEDALEO: 7h. 10´ MEDIA: 10.61 Km/h RECORRIDO: Rosas, Cadaqués, Faro Cap de Creus, Tudela, Taballera, Por de la Selva, Rosas. PARTICIPANTES: Hamza, Padilla, Manel, Ortega, José, ...

Ruta con muy buenas vistas.
    Inma_catalan Catalan Gordillo
    Una consulta: veo que cuando llega a Punta Falconera subes a coger la pista en lugar de seguir por el GR92direccion a Mo...
    jcarles

• 04.09.11 Roses - Valveralla

Valveralla és una població situada a la vora del Fluvià, amb 72 h empadronats l’any 2005. Hi passa el rec del Molí, i a ponent, la riera de Caudet o de Ventalló. Forma un nucli habitat compacte, de carrers estrets, on de...

Ruta totalment planera i de fàcil nivell. Paissatge bonic
    tussell
    Ruta molt maca que creua els aiguamolls de l'Empordà. Apta per a qualsevol nivell.
    guillemfdez
    Pendent de fer-la.
  • Volta Cap de Creus 2016 - bttmania.org

Photo ofVolta Cap de Creus 2016 - bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2016 - bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2016 - bttmania.org

Sortida circular des de Roses (Alt Empordà) que tradicionalment fem a la primavera i que ja ha arribat a la 8ª edició. Paisatgísticament és una passada i el tipus de terreny molt variat i distret. Difícil pel desnivell a...

Des passages pas possible pour des Vtt. Il faut porter plusieurs fois les vélos. Mais parcours très interessant et paysa...
    phisu
    Com molt bé diu l'autor .... molt recomanable !!!! Gràcies per compartir-la !!
    Pepino4
  • 31.10.09 Roses - St. Quirze

1909f

El Convento de San Quirze de Colera (Convent de San Quirze) es un monasterio benedictino cuyos orígenes se remontan a finales del S/VIII En 935 la Iglesia fue consagrada a los santos Quirico, Andrés y Benito . La vida mo...

Ruta preciosa con unas vistas increíbles,todo bastante llano menos la única subida que hay que es bastante exigente,por ...
    himo
    A really enjoyable ride with excellent scenery along the way. Quite a stiff climb from the monastry but followed by an e...
    phil1800
    Paratge natural d'interès nacional de l'Albera, s'ha de visitar.
  • ROSES - CADAQUÉS - ROSES

Ruta molt interesant, que transcorre tota per pistes, amb una part important d'asfalt. De La Pelosa fins a Cadaqués, és una fantástica pista, amb una lleugera pendent a la zona de Jòncols, peró que arriba a Cadaquès d...

Magnífica volta! Moltes gràcies.
    Carlina d'Alp
    Photo ofBtt - Roses - Cadaquès - Portlligat- Port de la Selva- Roses. 08-01-2011. Fet 8 Photo ofBtt - Roses - Cadaquès - Portlligat- Port de la Selva- Roses. 08-01-2011. Fet 8 Photo ofBtt - Roses - Cadaquès - Portlligat- Port de la Selva- Roses. 08-01-2011. Fet 8

Sortida en Btt. 8 – Gener – 2011. Primera sortida de l’any en btt. de 68 Km. i 1.648 metres de desnivell +. Ruta molt desitjada que realment ha complert en escreix amb les expectatives que teníem dipositades. Recorregut ...

Moltes gràcies per la ruta, ha estat molt fàcil seguir-la, no obstant hi hem afegit algun tram més. Per cert; l'hem fet ...
    xpyral
    Molt bona ruta on veus un paisatges meravellosos, totalment recomenable.
    Oscar Tena (Teneitor)
    Buena salida en bici. Buenisimas vistas y lugares preciosos.
    drugueras
  • Volta Cap de Creus 2018 bttmania.org

Photo ofVolta Cap de Creus 2018 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2018 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2018 bttmania.org

Nova edició de la ja tradicional Volta al Cap de Creus. Aquest 2018 un pel més curta de quilometratge i també més intensa i tècnica amb la incorporació de novetats entre les que destaquen el Camí Vell del Cap de Creus...

• 25.08.12 Roses - St. Sebastià

La ermita data del 1641 y consta de una nave con planta de cruz latina, absis semicircular y campanario. El origen de esta se halla en una leyenda local según la cual la imagen del santo fue encontrada por un pastor y de...

Bajada a cadaques bonita pero muy trialera con muchísima piedra suelta y desnivel,la vuelta desde cadaques mucha carrete...
    himo
  • Volta al Cap de Creus (2013)

Vuelta al "Cap de Creus" en 2 etapas. Etapa 01: Roses-Llançà bordeando la costa, pasando por Cala Montjoi, Cadaquès, el Faro de Cap de Creus, el antiguo club Med. ahora Paraje Tudela, Cala Tavallera, Selva de Mar, Llanç...

• Volta Cap de Creus 2019 bttmania.org

Photo ofVolta Cap de Creus 2019 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2019 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2019 bttmania.org

Edició 2019 de la tradicional Volta al Cap de Creus. Ha estat uns 6km més curta de quilometratge però mantenint un d.a. similar i conservant tota la intensitat i tècnica d'anys anteriors amb la incorporació de novetat...

• Volta Cap de Creus 2017 bttmania.org

Photo ofVolta Cap de Creus 2017 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2017 bttmania.org Photo ofVolta Cap de Creus 2017 bttmania.org

Ruta all mountain amb trams tècnics distribuïts al llarg dels 64km de la sortida. 55% corriols i trialeres 30% pista 15% asfalt Tradicional volta al Cap de Creus sortint de Roses i passant per tot tipus de corriols i...

• Cap de Creus 2014

Sortida a la comarca de l’Alt Empordà i a un dels paisatges mes emblemàtics, el Cap de Creus. Sortim de Roses cap a la Muntanyeta, mes endavant passem per unes vinyes plantades de fa pocs anys. Continuem pujant cap el Pu...

No se si será por la expectativa que llevaba pero no me ha gustado mucho, a parte de algunas vistas extraordinarias de l...
    legolderec
    Cap de Creus...Bellesa extraordinaria. Em toca descobrir la Garrotxa :)
  • Volta al Cap de Creus

Salimos de Roses por el paseo en direccion al puerto siguiendo la carretera que va en direccion a las calas y ya donde acaban los chalets cojemos el camino de Ronda , no es 100% ciclable pero como estamos frescos se hace...

Molt xula la ruta. Ja l'havíem fet fa 5 anys. Avui hem variat algun tram. Molt guapaaaaa. Sort que no ens ha fet gaire s...
    quimividal
  • Roses - Port de la Selva - Cadaqués - Roses

Photo ofRoses - Port de la Selva - Cadaqués - Roses Photo ofRoses - Port de la Selva - Cadaqués - Roses Photo ofRoses - Port de la Selva - Cadaqués - Roses

Ruta circular amb sortida i arribada a Roses. Sortida direccio Can Berta fins enllaçar amb la carreterade Roses a Perafita. Girar a mà esquerra per pista fins Puig d'en Grau, fantàstiques vistes del Golf de Roses. Bai...

Me ha gustado mucho, sobre todo el recorrido de Port de la Selva a Cadaques, ruta interesante y recomendable. El último...
    Alberto Urreta
    Ruta increïble!! Gràcies per compartir... Afegeixo que al sortir de la riera de Cadaqués per pujar cap a Perafita, l'ini...
    reginsman
    Molt bona ruta, en general molts bons paissatges, camins i la baixada a Cadaques brutal! La pujada de les aigues s'ha d'...
    Gerardmtb
  • 02.10.10 Roses - Pantà de Boadella

El pantà de Boadella és un embassament que pertany al riu la Muga, creat per una presa situada al municipi de Darnius, que s'estén pels termes de Sant Llorenç de la Muga, Terrades i Maçanet de Cabrenys, a la comarca de l...

very nice route to boadella with a bar/restaurant i ride him every year gracias nomic
    j.vandenboom1
    Photo ofTRANSPYR 2011. Etapa 1.  Roses - Camprodon  (IBP 225AB) Photo ofTRANSPYR 2011. Etapa 1.  Roses - Camprodon  (IBP 225AB) Photo ofTRANSPYR 2011. Etapa 1.  Roses - Camprodon  (IBP 225AB)

LA NOVATADA Comencem amb bones sensacions, pero la pujada forta +800m desnivell estaba de Oix a Camprodon. La temperatura pujant era de 35 graus, jo era un sortidor. Bicicleta Specialized Stumpjumper 29 comp, bloq...