eBike

The Best eBike Trails in Roses, Catalonia (Spain)

Photo of Roses - Parc Natural Cap de Creus - Cap Norfeu - Punta Falconera - Roses Photo of Roses - Cadaqués (Parc Natural de Cap de Creus - Cap Norfeu) Photo of Pedalada al parc Natural de Cap de Creus
    Photo ofRoses - Parc Natural Cap de Creus - Cap Norfeu - Punta Falconera - Roses Photo ofRoses - Parc Natural Cap de Creus - Cap Norfeu - Punta Falconera - Roses Photo ofRoses - Parc Natural Cap de Creus - Cap Norfeu - Punta Falconera - Roses

Circular des de Roses per gaudir de l'entorn del Cap de Creus, Cap Norfeu i punta Falconera. Sortida des del passeig marítim de Roses direcció a la carretera de Montjoi. Fem primera aturada, per visitar el dolmén de la ...

Bona ruta combinada. Millor per fer a l'estiu i gaudir de les platgetes que trobes al camí, encara que les vistes, l'ent...
    carles-empordà
    Una ruta molt maca :) i com sempre les fotos ....
    Very adventurous!
    XinoXanu
    Photo ofRoses - Cadaqués (Parc Natural de Cap de Creus - Cap Norfeu) Photo ofRoses - Cadaqués (Parc Natural de Cap de Creus - Cap Norfeu) Photo ofRoses - Cadaqués (Parc Natural de Cap de Creus - Cap Norfeu)

Sortida des de Roses per l'antiga carretera de Roses a Cadaqués (direcció a Jóncols) fem aturada per admirar el dólmen de la Creu d'en Cobertella i el Menhir de Mas Marès, seguim pista per l'antiga carretera de les escom...

De les millors rutes que he fet en e-bike, moltes gràcies!
    RogerNi
    Genial! Moltes gràcies
    JORDI S E
    Très beau panoramas
    Jean baptiste Maldent
    Photo ofPedalada al parc Natural de Cap de Creus Photo ofPedalada al parc Natural de Cap de Creus Photo ofPedalada al parc Natural de Cap de Creus

Sortida des de Roses per carretera vella a Cadaqués, enfilem pel pla de les Gates i Puig Alt deixant a la falda esquerra el Mas dels Arbres, girem a la dreta per pista direcció Cap Norfeu i després de les restes de Sant ...

Maravella en majúscules
    pilar.ortegahermosilla
    Photo ofRoses - El Port de la selva - Selva de Mar - Roses Photo ofRoses - El Port de la selva - Selva de Mar - Roses Photo ofRoses - El Port de la selva - Selva de Mar - Roses

Sortida des del passeig marítim davant dels espigons entre les platges de la Punta i Nova, seguim litoral fins punta Falconera, per interior sortim a l'alçada de la cala Murtra - Rostella per enllaçar amb la carretera ve...

Quina maravella !

• Roses -Cadaques -Roses

La ruta es facil y con muchas vistas de Roses a Cadaques por el Camí de Ronda , a la vuelta hay muchas subidas con piedras sueltas que hacen bastante dificil subir montado , a parte de este tramo , es asequible y con una...

• Ruta Marató del Cap de Creus

Ruta circular sortint de Roses. Ja només de sortir s'enfila amunt, estovant les cames. Es comença rodant per asfalt per passar a pista ampla en perfecte estat, en pujada constant, fins arribar a un punt que comença a bai...

Photo ofCap de Creus: ruta circular de Roses a Cadaqués Photo ofCap de Creus: ruta circular de Roses a Cadaqués Photo ofCap de Creus: ruta circular de Roses a Cadaqués

Ruta circular entre Roses i Cadaqués amb magnífiques vistes que transcorre tota per pistes i una part amb asfalt. Sortim del pàrquing de la Ciutadella i tot vora mar fins a l'Almadraba on agafem la pista que ens portarà ...

• Roses - Cadaqués - Roses

Sortim de Roses per la Ctra. de cala Montjoi fins a desviar-nos a l'esquerra per la pista que porta al Pla de Gates, anem a sortir a la Ctra. del Pení que seguim pocs metres per desviar-nos a la dreta cap al Mas Romanyac...

• 12.09.21 Roses-Tour Madeloc

Torre de vigilancia de tierra y mar construida a finales del siglo XIII por orden del rey Jaime II de Mallorca

• Les coteaux de ROSAS

Merci à mon coach Rudy pour cette boucle magnifique à une cadence bien soutenu 🥵 vivement l'arrivée 🤪.

• RETENUE DE BOADELLA

La retenue d'eau de Boadella est bien triste par justement manque d'eau, Autrement belle boucle 🚴 modéré mais le kilométrage et la cadence soutenue la rende difficile 🥵.

Ruta de Roses a el Llançà passant per: - Aguait de Vilaüt (7.2 km) - Pont Da Vinci (9.6 km) - Basílica de Santa Maria (14.4 km) - Sant Romà de Delfià (29.0 km) - Font Vilamaniscle Pixats (34.2 km) - Coll de la Serra (35....