eBike

The Best eBike Trails in Tortellà, Catalonia (Spain)

Photo of Tortellà - Orri - Coll de Faja - Sant Andreu de Guitarriu - Sant Grau d’Entreperes - Sadernes - Pont del Llierca - Tortellà Photo of Tortellà, Coll de Faja, Sadernes Photo of Tortellà Enduro: Santa Bàrbara de Pruneres i La Calma

Feta el 24/06/2.021 amb bon temps. Ruta com la 25763455 pero amb bicicletes elèctriques i algunes modificacions, sensa tantes visites i evitant el clot d'infern abans de Tortellà. Espectacular volta per l'Alta Garr...

Ruta excelent. Pujada al sustinguda però terreny fàcil. Baixada una mica més tècnica però de bon fer.Paisatge garrotxí t...
    dolbus
    Photo ofTortellà Enduro: Santa Bàrbara de Pruneres i La Calma Photo ofTortellà Enduro: Santa Bàrbara de Pruneres i La Calma Photo ofTortellà Enduro: Santa Bàrbara de Pruneres i La Calma

Gran ruta endurera amb 2 bones baixades, passos tècnics de roques i pedres, però alternat amb trams molt disfrutons i força floweros. Les 2 pujades tenen algun tram a peu degut a parts de corriol amb pedres i roques...I ...

• -SADERNES-TALAIXA -OIX

RUTA QUE SURT DE LA ZONA DE TORTELLÀ EN DIRECCIÓ SADERNES CAP A TALAIXÀ ,PISTA QUE ES CONVERTEIX EN CORRIOL DE PEDRES NO CICLABLE, BAIXA PER PISTA FINA A OIX, PUJEM DESPRES PER PITA I BAIXADA DE PEDRES PER CORRIOLMOLT DI...

• Tortellà - D'Orri - Sadernes

Sortida de Tortellà, 15 km de pujada la majoría per pistes asfaltades fins la Creu Faja i despres baixada direcció a Sadernes per acabar per carretera fins a Tortellà.

• TORTELLA-CAMI DELS VALENCIANS

Sortim de Tortella a-nem cap a la Pedrera del Carig, i agafem el Cami dels Valencians, (pujada molt tecnica ) Arribem a la creu de la Ripola encreuament de camins. nos probem , de agafar el de la dreta. Segu...

Photo ofTortella-Coll de Faja-Cami dels valencians 001 Photo ofTortella-Coll de Faja-Cami dels valencians 001 Photo ofTortella-Coll de Faja-Cami dels valencians 001

Sortida per l'Alta Garrotxa per pistes principals menys el tram del camí dels Valencians que hem improvisat a última hora, vist que hi ha massa tram emporlanat en el recorregut. El camí dels Valencians és un tram entr...

Photo ofTortellà-monteia-cova de l´orri-mas orri-tortella Photo ofTortellà-monteia-cova de l´orri-mas orri-tortella Photo ofTortellà-monteia-cova de l´orri-mas orri-tortella

ruta molt pistera, nomes posare dificil, perque varem volguer investigar a on ens portaba la pista que surt de la cova de l´orri en direccio al mas orri, pero ens varem equivocar i aquesta s´ens va convertir en un corrio...

• Tortellà-Coll de Faja-Tortellà

Ruta 99% ciclable una pujada, una baixada. Sortirem de Tortellà en direcció el pont de Sadernes , seguirem el riu fins arribar a la pujada de Can Pantinet, passarem prop de Sant Grau d'entreperes sinó l'heu vist es inte...