Photo ofRuta per l'Alta Garrotxa: Tortellà - Coll de Faja - Sant Andreu de Gitarriu - Sadernes - Tortellá Photo ofRuta per l'Alta Garrotxa: Tortellà - Coll de Faja - Sant Andreu de Gitarriu - Sadernes - Tortellá Photo ofRuta per l'Alta Garrotxa: Tortellà - Coll de Faja - Sant Andreu de Gitarriu - Sadernes - Tortellá

November 8, 2022
November 2022

near Tortellà, Catalunya (España)

Sortim de Tortellà, passem per l'Orri i arribem a Monteia, son 8 km de pujada per asfalt, a partir d'aquí es continua per pista amb alguns trams emporlanats fins arribar al Coll de Faja. Ara iniciem la baixada fins a Sant Andreu de Gitarriu i a tocar de la casa del Serradell girem a l'esquerra en bona baixada, fent un desviament per anar a veure el single de Bistoltes i mes endavant un segon desviament per anar a Sant Grau d'Entreperes, un cop retornats a la pista principal arribem a la carretera de Sadernes que seguim uns 600 m fins agafar un corriol a l'esquerra que cal fer a peu (10 m) per agafar la pista a sota que ens portarà a trobar la carretera de Tortellà i ara per asfalt farem els 2,5 km fins el nostra destí.