The Best Mountain Bike Trails in Tortellà, Catalonia (Spain)

Photo of Tortellà-St Miquel de Monteia-St Andreu de Gitarriu-St Grau d'Entreperes-Tortellà Photo of Tortellà-Lliurona-Sadernes Photo of Tortellà-Lliurona-Sadernes-Tortellà
    Photo ofTortellà-St Miquel de Monteia-St Andreu de Gitarriu-St Grau d'Entreperes-Tortellà Photo ofTortellà-St Miquel de Monteia-St Andreu de Gitarriu-St Grau d'Entreperes-Tortellà Photo ofTortellà-St Miquel de Monteia-St Andreu de Gitarriu-St Grau d'Entreperes-Tortellà

De bon matí surto de Tortellà en direcció a Sales de Llierca. Agafo el trencant a mà esquerra que puja en direcció a l’Orri i Monteia. La pujada és per pista en bon estat i algun tros cimentat però es va fent bé. Just ab...

Una sortida magnífica. El nivel de dificultat técnica no és gaire elevat (excepte al tram final entre el pont del Llierc...
    pacoberta
  • Tortellà-Lliurona-Sadernes

(22-12-2012) Sortida per l'alta Garrotxa, amb sortida i arribada a Tortellà, passant per Lliurona, Gitarriu i Sadernes. Sortim des del cementiri de Tortellà per la carretera que va a Sales de Llierca, però passem la c...

Una ruta preciosa, de les que jo en dic IMPRESCINDIBLE. Molt.
    1965enric
  • Tortellà-Lliurona-Sadernes-Tortellà

Photo ofTortellà-Lliurona-Sadernes-Tortellà Photo ofTortellà-Lliurona-Sadernes-Tortellà Photo ofTortellà-Lliurona-Sadernes-Tortellà

Sortim de Tortellà en direcció a Sales de Llierca passant pel costat del cementiri. Seguim amunt i l’encreuament per anar a Ca l’Orri nosaltres agafem a la dreta i després de baixar una mica fins al trencant que va a Can...

• Tortellà-Lliurona-Monteia-Tortellà

(02-11-2013) Sortim de davant del cementiri de Tortellà i agafem direcció cap Sales de Llierca, passem per davant de Sant Martí de Sales i sortim a la pista de can Bosc. Una mica abans d'arribar a can Bosc, trobem un ...

• TORTELLA-GUITARRIU-TORTELLA

Ruta circular que iniciem a Tortella amb direcció a Guitarriu i tornada per Sadernes. Una pedalada turística per l´Alta Garrotxa per gaudir de unes vistes espectaculars que et deixen bocabadat. Tota la volta es per pista...

Avui he fet aquesta ruta. De la pujada de 15km, els primers 8km (1h), són per asfalt. Els altres 7km terra i formigó, am...
    Jordi Canillo
    Gracias por el track. Lo he disfrutado en familia. La subida se hace algo larga pero compensa el paisaje y sobre todo la...
    jose96
  • TORTELLÁ - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE

Photo ofTORTELLÁ - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE Photo ofTORTELLÁ - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE Photo ofTORTELLÁ - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE

Una bona pujada des de Sales de LLierca. Paisatges maravellosos i una Ermita la de Sant Miquel , molt cuidada i molt peculiar. Ha valgut molt la pena de pujar fins aquest lloc . En aquesta època l'Alta garrotxa també ...

Ruta molt maca i de bon fer si no fos per la super pujada, (tot a nan amb bici elèctrica ) els que ja tenim una certa ed...
    ricardmasoliver
    Photo ofTortellà - Coll de Faja - St Andreu Guitarriu - Tortellà Photo ofTortellà - Coll de Faja - St Andreu Guitarriu - Tortellà Photo ofTortellà - Coll de Faja - St Andreu Guitarriu - Tortellà

Sortim de Tortellà tot seguint la GIV-5236 a ens desviem pel Camí de Tortellà a Bassegoda que ens portarà fins al Coll de Faja, tot passant per Monteia, Solell de la Mariana, la font de la Vorada i el Teix del Torrent de...

Molt bona ruta!
    defebe.
    Hem fet aquesta ruta. L’hem pogut seguir perfectament. Hem tingut un bon dia, molt recomanable.
    Pilar Bolós
    Photo ofTortella -Lliurona -Cova del Bisbe -Sadernes -Tortella Photo ofTortella -Lliurona -Cova del Bisbe -Sadernes -Tortella Photo ofTortella -Lliurona -Cova del Bisbe -Sadernes -Tortella

Tortella- Can Bosch- Lliurona- Coll de Faja- Cova del Bisbe- Sadernes- Tortellà Per anar a la Cova del Bisbe anem fins a Can Lliure i allà hem de deixar les bicis i caminar uns 20 minuts de baixada per molt de ped...

Espectacular!
    Alfons_Hosta
    Photo ofL'Orri-Coll de Bassegoda-Corral de Principi-Les Agulles Photo ofL'Orri-Coll de Bassegoda-Corral de Principi-Les Agulles Photo ofL'Orri-Coll de Bassegoda-Corral de Principi-Les Agulles

Sortim de Tortellà, agafem la carretera de Sales de Llierca, enfilem per la pista que puja cal a l'Orri , enfilem cap a Creu de Faja ,abans d'arribari agafem la pista direccío Albanyà, passem per sota de Can Polí, i Can ...

Ruta increible per l´Alta Garrotxa ¡¡¡¡
    Joan Verges
  • Tortellà Alta Garrotxa. PM IBP. 251

Photo ofTortellà Alta Garrotxa.  PM IBP. 251 Photo ofTortellà Alta Garrotxa.  PM IBP. 251 Photo ofTortellà Alta Garrotxa.  PM IBP. 251

FECHA: 09/12/13 KM:78.5 TIEMPO DE PEDALEO:12h 37´ MEDIA: 6,216 Km/h RECORRIDO: PARTICIPANTES:Ortega, Manel, Jose, Andrés. DESARROLLO: Si el mismo día en que hice esta ruta tuviera que haberle hecho un comentari...

Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols Photo ofTortellà  Oix  Talaixa  Sadernes Per pistes i corriols

Una ruta exigent per pistes, corriols i algun pentit tram de carretera, del qual el 90% del recorregut es ciclable. Sortim de Tortella en direccio al pont de Llierca. Abanç ens llancem pel corriol de baixada molt tècnic,...

Una ruta amb uns paisatges impressionants, amb trams bastant exigents i amb corriols divertits. Sens dubte 100% recomana...
    Sugrimat
    Photo ofTORTELLA - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE - TORTELLA Photo ofTORTELLA - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE - TORTELLA Photo ofTORTELLA - SANT MIQUEL DE COMA DE ROURE - TORTELLA

EXTRAORDINARIA RUTA, EXTRETA D'UN TRAK DE L'AMIC RAMON JUANOLA, TOTA FETA PER PISTES DE MUNTANYA, I AMB UNA CONSIDERABLE PUJADA FINS A COMA DE ROURE, LES VISTES PANORAMIQUES NO TENEN PERDUA, SOBRE TOT EN AQUESTA EPOCA DE...

Photo ofbtt - tortellà - mare de déu del mont- tortellà, fet 7 Photo ofbtt - tortellà - mare de déu del mont- tortellà, fet 7 Photo ofbtt - tortellà - mare de déu del mont- tortellà, fet 7

27-Març-2010. Magnifica sortida en Btt. 56 km i 1700 metres de desnivell. Ciclable al 98 %. Moderada per alguns i bufà i fer ampolles per en Pere Mercader. Comencem a pedalar a 2/4 de 9 des de Tortellà. Passem per el Ca...

• Sadernes, Treu Petit, corriol a Monteia

Photo ofSadernes, Treu Petit, corriol a Monteia Photo ofSadernes, Treu Petit, corriol a Monteia Photo ofSadernes, Treu Petit, corriol a Monteia

Sortim des de Tortellà i anem fins a Sadernes, just abans d'arribar pugem per la pista de Creu de Faja passant per les runes de Cufí, seguim amunt i just abans d'arribar al Serradell ens desviem a l'esquerra per una pist...

• Btt - Volta Alta Garrotxa. Fet 8. 23-11-2013

Photo ofBtt - Volta Alta Garrotxa. Fet 8. 23-11-2013 Photo ofBtt - Volta Alta Garrotxa. Fet 8. 23-11-2013 Photo ofBtt - Volta Alta Garrotxa. Fet 8. 23-11-2013

Btt – Exigent ruta en Btt de 57,5 km i 1.929 metres de desnivell + amb inclusió del Puig de Bassegoda (1.373,5 m.). 6 hores en moviment i 1,43 hores aturats. Hem sortit a 2/4 de 9 mati del poble de Tortellà, els termòme...

Ruta molt recomanable i molt ben explicada, per no tenir problemes al fer.la, a més pel terreny que hi ha es pot fer dur...
    Anioliona
    Photo ofTortella-Coma Roure-Lliurona-Guitarriu-Sant Grau-Tortella Photo ofTortella-Coma Roure-Lliurona-Guitarriu-Sant Grau-Tortella Photo ofTortella-Coma Roure-Lliurona-Guitarriu-Sant Grau-Tortella

Ruta Alta Garrotxa: Sortim d Tortellà direcció Sales de Llierca, enfilem Sant Miquel Coma de Roure, esmorça el prat de Sant Miquel i gaudir d’una panoràmica diferent de Santuari Mare de Deu del Mont, Planegem per un co...