Tortellà, valencians, Calma, baixada per corriol, pujar fins S.Miquel de Coma de Roura i tornada per Sales de Llierca

Experts only
March 12, 2023
March 2023

near Tortellà, Catalunya (España)

Ruta molt, molt i molt salvatge (de "área técnica Banyoles"). La baixada, una estona després de la Calma, té alguns passos a peu (l'arribada a dalt també es a peu l'últim tall). Un cop a baix, després de travessar la riera (avui seca), m'he trobat una pujada per fer a peu, que té cadenes per poder pujar (ja es pot imaginar com ha sigut la pujada amb la bici i tot sol). Resumint, una ruta amb vistes i corriols espectaculars, peró que si te molesta fer trams a peu, millor ni te la miris. A mí m'ha agradat, peró si la torno a fer, potser canviaré la pujada complicada (quasi 300m de desnivell amb uns 500 ó 600 de distancia). Amb tot i aixo, millor fer-la amb companyía, que per passar per els llocs complicats sempre va bé una ajudeta. Amb 34kms surten 1710m. de desnivell. Posu sólo expertos, no perque jo ho sigui, sinó perque si ets molt expert, segur que es fa menys talls a peu.