eBike

The Best eBike Trails in Porqueres, Catalonia (Spain)

Photo of Les Estunes - Banyoles - Cal Rajoler - Biert - Adri - St. Martí de la Mota - Palol de Revardit - Camós - Mata Photo of Ruta al voltant de Serinyá sortint de Porqueres. Photo of Banyoles-Rocacorba-Baixada trialera
    Photo ofRuta al voltant de Serinyá sortint de Porqueres. Photo ofRuta al voltant de Serinyá sortint de Porqueres. Photo ofRuta al voltant de Serinyá sortint de Porqueres.

Es passa pes S.Fruitos d'Ossinyá, Sagrada Cor i crec que aprop de Briolf. Les baixades son força interesants, amb corriols rapids, técnics, amb pendent i amb molta pendent. De pujades n'hi ha alguns talls que es fan per ...

Photo ofBanyoles-Rocacorba-Baixada trialera Photo ofBanyoles-Rocacorba-Baixada trialera Photo ofBanyoles-Rocacorba-Baixada trialera

Sortida bike per trobar el corriol trialer de baixada del Rocacorba. La pujada la vam fer per asfalt, segur que hi ha molts corriols per pujar.hi, però anàvem per feina, ja que no estàvem segurs d'encertar l'inici del...

• BANYOLES-ST MIQUEL DE CAMPMAJOR

RUta desde el coto direcciò can ginestar i corriol fins st miquel, camì del pi st josep pero trenquem per creuar el riu ser i agafar corriol amagat i baixem a cal illa, despres serinyà i martis i baixada del mirador del ...

2021f
    Photo ofPistes i corriols per Camós i Palol de Revardit. Photo ofPistes i corriols per Camós i Palol de Revardit. Photo ofPistes i corriols per Camós i Palol de Revardit.

Sortida de la Puda, asfalt i pista fins passat el mas de Campolier, corriols pel bosc i pista per arribar a tram asfaltat d'uns cent metres, a la dreta corriol molt amagat, però molt ciclable que et porta fins a la font ...

Photo ofBanyoles -Puig Clará -Puig Gitanes -Banyoles Photo ofBanyoles -Puig Clará -Puig Gitanes -Banyoles Photo ofBanyoles -Puig Clará -Puig Gitanes -Banyoles

Sortim de Santa Maria de Porqueres a tocar el Llac Prenem pista i a-nem a trobar el Puig Clará Arribem i trobem un magnific mirador de tot el Llac Continuem cap a el turó de ca N´ordis i d´aqui pugem al Puig Gi...

Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles) Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles) Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles)

" Baixan de la font del gat, una noia una noia, baixant de la font del gat uns corriols de P.M. hem trobat!!" La veritat és que és una sortida fantàstica, tant pels corriols, pel terreny i pel grau de dificultat, semb...

Photo ofLago Bañolas- Volcanes de la Garrotxa- Lago Bañolas Photo ofLago Bañolas- Volcanes de la Garrotxa- Lago Bañolas Photo ofLago Bañolas- Volcanes de la Garrotxa- Lago Bañolas

Ruta difícil con la agradable compañía de Ferrán y Antonio, con mucha humedad y barro en esta época del año, muy bonita pero dura, algún paso en concreto no ciclable, sobran los últimos 8 kilómetros buscando un sitio don...