Baixan de la font del gat (Banyoles)

Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles) Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles) Photo ofBaixan de la font del gat (Banyoles)

April 6, 2022
April 2022

near Porqueres, Catalunya (España)

" Baixan de la font del gat, una noia una noia, baixant de la font del gat uns corriols de P.M. hem trobat!!"

La veritat és que és una sortida fantàstica, tant pels corriols, pel terreny i pel grau de dificultat, semblava feta a mida per nosaltres !!

La valoro com moderada, en primer lloc, per haver-la fet amb e bike, i també perquè hi ha molt pocs trams que t'has de desmuntar i el 3 o 4 que et trobes són de màxim 3 metres de llarg... si la vols fer amb una bici muscular, has d'estar molt bona forma, ho dic per les rampes de pujada.

És una sortida de les que és repeteixen.

Dificultat Física: 4

La Canova

Sant Bartomeu

Sant Cebrià de Pujarnol

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Jun 4, 2022

Tot lo que puja😥 sort que després es baixa😉, bons corriols tot i que avui amb el gps no le pogut seguir bé i he acabat fent algún corriol que no tocaba peró del tot entretingud.
    Gràcies per compartir la ruta...👍