Banyoles-Riudellots de la Creu-la Mota-Palol de Revardit-Banyoles.

November 9, 2022
November 2022

near Porqueres, Catalunya (España)

Sortida del Psg. Dalmau, volta a l'estany i petit tram passant per davant del gimnàs Triops fins a connectar amb carril bici que et deixa a la via Verda que et porta fins a Riudellots. Fins aquest punt comparteixes pocs trams amb els cotxes i es podria fer amb una bici de cicloturisme. A partir d'aquí corriol força costerut que et deixa a la carretera asfaltada cap a la Mota. Una mica més amunt de St. Martí de la Mota agafo un corriol a mà dreta amb forta pendent avall i molt divertit, però quan desemboca en una pista ampla, m'adono que no és la ruta que volia fer. El torno a recórrer cap amunt ( és amb forta pendent però molt ciclable) i reprenc la carretera asfaltada, però molt poc transitada, fins a trobar a mà dreta el trencant que duu fins a Palol. Té amplada de pista però amb trams de molta pedra solta, amb bona suspensió i tècnica es pot córrer bastant. De Palol de Revardit fins al punt de sortida s'alternen trams de pista i corriols en bon estat.