eBike

The Best eBike Trails in Olot, Catalonia (Spain)

Photo of Ruta del Carrilet 1 - Olot - Girona Photo of Ruta Carrilet: Olot - Parc de Pedra Tosca - Ermita de Sant Miquel de Pineda - Gorg de Can Poetí - Santa Eugènia de Ter - Girona Photo of Olot - Coll de Bas - Ermita de Sant Miquel de Pineda - Gorg de Can Poetí - Santa Eugènia de Ter
    Photo ofRuta del Carrilet 1 - Olot - Girona Photo ofRuta del Carrilet 1 - Olot - Girona Photo ofRuta del Carrilet 1 - Olot - Girona

La Ruta del Carrilet és una via exclusiva per a vianants i ciclistes que aprofita el recorregut de l'antic tren de via estreta que enllaçava Olot amb Girona. Aquest traçat de 57 quilòmetres travessa tres comarques i d...

Bona ruta
    jrialprat
    Bona rutaa per un bon matí amb bici😍
    Oscar Pijoan
    Una excursió que l’haig de fer!
    XinoXanu

• PORTELLA 2

Surtu d´olot per bicicarril fins a l´alçada dels hostalets de bas, aqui em desviu a l´esquerra per agafar la pista de la cau que em portara fins a coll d´uria, travesso la carretera de la salut per agafar la pista dels c...

Gràcies per compartir , provarem una estona
    toni moga
    Photo ofRuta del Carrilet I Olot-Girona. Via verda Photo ofRuta del Carrilet I Olot-Girona. Via verda Photo ofRuta del Carrilet I Olot-Girona. Via verda

Ruta de Olot a Santa Eugènia de Ter pasando por: - Fonts de Sant Roc (1.3 km) - Parc de Pedra Tosca (2.9 km) - Font de Sant Esteve (9.6 km) - Coll de Bas (12.8 km) - Ermita de Sant Miquel de Pineda (15.0 km) - Pont de Fe...

Photo ofVia verde Carrilet 1 Olot - Fontajau Girona Photo ofVia verde Carrilet 1 Olot - Fontajau Girona Photo ofVia verde Carrilet 1 Olot - Fontajau Girona

Fantástica ruta muy bien señalizada y con tierra compactada. Muy cómoda de realizar. Recomiendo hacer la entrada por Girona y no por Salt. Es mucho más bonita. Yo aparqué en polideportivo de Fontajou pues el Parquing es ...

Muy buena ruta y preciosas fotos! :)
    Alejandrob
  • Bosc del faig rodó

Un parell de trialeres xungues.

Una ruta molt poc frecuentada, excepte el tram de Font Pobre, la resta solitaria i molt bonica.
    Pere Gelis Torró
  • Olot - Girona (carrilet)

Avui he agafat el bus bici de teisa, que et porta la teva bicicleta en un remolc fins a Olot i un cop aquí agafes el carrilet fins a Girona, jo m, he despistat una mica i he anat per la vall d'en Bas, però un cop he torn...

Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA

Ultima etapa ara anirem a travesar tota la Fajeda d'en Jorda per remuntar la pujada de Fontpobre i arribar a la serra de Les medes per el volca de Fontpobre i Can Tià, anem direcció a Finestres despres del Puig de Sant J...

• Volcàns de la Garrotxa

Volta per la zona volcànica de la Garrotxa. Sortim d’Olot direcció a Santa Pau on ens endinsem dins la Fageda d’en Jordà, al sortir de la Fageda començem a pujar on anirem vorajant el volcà Puig de la Costa, el de Santa ...

• 2022-06-04 Faig Rodó-Finestres

Ens dirigim a Fontpobra per la Fageda d'en Jordà, un cop superada l'ascenció a Fontpobra i just a dalt el coll, seguim per la pista de l'esquerra per anar a trobar la carretera encimentada que mena a Ventós, la creuem i ...

Photo ofPIRINEXUS 1 de 4 / Olot - Prats de Molló Photo ofPIRINEXUS 1 de 4 / Olot - Prats de Molló Photo ofPIRINEXUS 1 de 4 / Olot - Prats de Molló

Avui hem començat el Pirinexus... amb pluja. Tot el dia hem tingut la pluja rondant per sobre nostre. A estones ens hem mullat, però veient les pluges que han caigut a d'altres llocs propers, pensem que podem estar conte...

1906f
    Photo ofOlot-BEGUDA-BAUMES DE CAIXURMA-CASTELLFOLLIT-OLOT Photo ofOlot-BEGUDA-BAUMES DE CAIXURMA-CASTELLFOLLIT-OLOT Photo ofOlot-BEGUDA-BAUMES DE CAIXURMA-CASTELLFOLLIT-OLOT

Sortim d´olot en direccio les trias, d´aqui cap a sant cosme, on ens desviem a l´alçada de l´alzamora, cap a beguda, i d´aqui ens comencem a enfilar, troços de pista i bastant corriol, totalment ciclable, arribem a l´erm...

• Aiguanegra i el 8 al Cos

Atravessem Olot, seguint el curs del riu Fluvià fins el polígon de le Mates on comencem la pujada al volcà Aiguanegra. Continuem de baixada cap els volcans Repàs i Rapassot per arribar al plà de les Funoses. Del plà de ...

• Olot - Sant Feliu de Guíxols

Olot - Sant Feliu de Guíxols seguint el traçat de l’antic carrilet molt interessant fer una circular, el primer dia fer Sant Feliu-Olot, i el segon Olot-Sant Feliu. En total son 200km, en el nostre cas fets amb e-bike, ...