PORTELLA 2

June 7, 2023
June 2023

near Olot, Catalunya (España)

Surtu d´olot per bicicarril fins a l´alçada dels hostalets de bas, aqui em desviu a l´esquerra per agafar la pista de la cau que em portara fins a coll d´uria, travesso la carretera de la salut per agafar la pista dels castanyers, aquesta s´enfila de debo i he d´anar sortejan els trencaigües per poguer anar pujant, vaig a sortilr a l´hostal del coll.Aqui agafo la pista que va de la devesa a falgars en direccio aquest ultim.Vaig seguint per asfalt fins a trobar el trencant que va fins a cabrera, que em queda a ma esquerra, segueixo uns metres i em desviu per la dreta on nomes de començar hi ha uns portellera de ferro, aqui hi ha un corriol que ens porta a la segona portellera, aquesta de fusta, un cop passada aquesta, jo diria que nomes es per gent amb molta tecnica, jo l´he fet caminant fins a trobar la cruilla que ens portara al salt de la coromina.
Aquesta cruilla esta molt marcada hi ha una fita, m´en vaig a la meva esquerra, faig un troç de molt bon fer sobre la bici, pero en el track veureu que queda tallat abans d´arribar al salt, es que he deixat la bici ,perque el cami s´habia fet impracticable.
Continuu a peu fins a trobar la balconada sota el salt de la coromina, avui que portem uns quan dies de plujes intenses esta espectacular, val la pena(crec jo) haber fet aquets troços a peu, Quina passada.
Torno enrera i agafo de nou la bici i ara ja nomes es seguir cami avall fins els hostalets, aquest ultim troç ja practicament tot ciclable, nomes baixant en algun punt concret.
En resum, molt bona sortida.

toni moga Jun 10, 2023

Bones Llorens , es mitg cicable la baixada fins sota el salt de la coromina ?

• Photo of guix's.mtb
    guix's.mtb Jun 10, 2023

De la Portella a la bifurcació, es poc ciclable, de la bifurcació a sota el salt es fa un troçet molt bé, però quan es complica millor deixar la bici i anar-hi a peu però és poc troç i de la bifurcació a baix als Hostalets pràcticament ciclable al 100% .
    Jo diria que el troç que es fa a peu, el compença, l'espectacle del salt, però clar això és molt subjectiu

toni moga Jun 10, 2023

Gràcies per compartir , provarem una estona

• Photo of guix's.mtb
    guix's.mtb Jun 10, 2023

Mirat la que han fet avui volcats "b" han fet molt semblant pero amb algunes modificacions , pregunta a pere maso a veure que tal?