OLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA

Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA Photo ofOLOT A GIRONA PER SERRA FINESTRES I ROCACORBA

July 14, 2020
July 2020

near Olot, Catalunya (España)

Ultima etapa ara anirem a travesar tota la Fajeda d'en Jorda per remuntar la pujada de Fontpobre i arribar a la serra de Les medes per el volca de Fontpobre i Can Tià, anem direcció a Finestres despres del Puig de Sant Jordi començara el caminet que travessa completament la serra de Finestres per una fabulosa fajeda de forta pendent a la direcció de santa pau, arrivarem a la pista Sant Aniol de Finestres Mieres i la seguirem fins passat el poblat iberic de palomera, anirem direcció al freixa per bona pista, ara ja anem direcció a Rocacorba, tenim pocas senyalitzacions en el cami, entre el collet de trentinya i el collet de Portell la pista te forta pujada i molta pedra extremament tecnica potser es millor pasar per el Montner tot i ser cami a peu, despres d'aquest tram la pista ja es bona fins arribar a l'asfaltada de Rocacorba, en el collet de Les antenes agafarem la baixada directe a Canet d'Adri pasant per el poble d'Adri i seguint per pistes arribarem al final de la Travessa a Girona