Bicycle Touring

The Best Bicycle Touring Trails in Sant Feliu de Guíxols, Catalonia (Spain)

• Sant Feliu de Guíxols - Girona

Bicycle Touring

Day 2 part 2, after waiting around one hour 45 for my brakes to be fixed, we flew to Girona, head wind but somehow went forever. A relief after the morning climbs

• pirinexus girona camprodon olot l'escala

Bicycle Touring
    Photo ofpirinexus girona camprodon olot l'escala Photo ofpirinexus girona camprodon olot l'escala Photo ofpirinexus girona camprodon olot l'escala

Salida y llegada desde el camping en Sant Feliu de Guixols,es una ruta casi toda por pistas de tierra compactada,algo de carretera con poco trafico y algunos tramos con piedras.Una vez se sale de Sant Feliu se coge la vi...

• Ruta 1: El carrilet

Bicycle Touring

CAT. Durant molts anys, la comarca va tenir dos petits trens que comunicaven la costa amb l’interior. L’un connectava Palamós amb Girona, passant per la Bisbal i l’altre connectava Sant Feliu de Guíxols amb Girona, passa...

Bonita ruta
    Raúl Martínez Delgado
  • Etapa 3: Sant Feliu de Guíxols BCN

Bicycle Touring

Desde San Feliu hasta Tossa se recorre una carretera con muy buenas vistas, en sube y baja pero que resulta muy agradable a primera hora de la mañana y sin apenas tráfico. A la salida de Blanes se ha de subir hasta la c...

• Sant Feliu de Guixols - Blanes

Bicycle Touring

31/10/2016, Despres d'haver esmorzat be, agafem bicis i enfilem direcció a Tosa de Mar per la bonica carretera de la costa, es plena de revolts i alguns puja i baixa, pero les vistes de la costa son un espectacle i el fe...

• Sant Feliu de Guixols - Platja el Castell

Bicycle Touring
    Photo ofSant Feliu de Guixols - Platja el Castell Photo ofSant Feliu de Guixols - Platja el Castell Photo ofSant Feliu de Guixols - Platja el Castell

Anada i tornada de Sant Feliu de Guíxols a la Platja del Castell de Palamós, passant per Sant Pol, platja llarga de Platja d'Aro, Cavall Bernat, Cala Rovira, Torre Valentina, Sant Antoni de Calonge, Palamós, La Fosca i a...

• Vies verdes de Girona De S Feliu a Ripoll

Bicycle Touring
    Photo ofVies verdes de Girona  De S Feliu a Ripoll Photo ofVies verdes de Girona  De S Feliu a Ripoll Photo ofVies verdes de Girona  De S Feliu a Ripoll

Vias verdes de Girona. Recorregut fet Juliol de 2007. Mariona I Tere Variat de excursió feta el Juliol de 2007 per la Mariona i la Tere. Aquest recorregut nomes inclou les vies verdes de Girona. VV Carrilet ...

Photo ofEl carrilet II - De Sant Feliu de Guíxols a Girona Photo ofEl carrilet II - De Sant Feliu de Guíxols a Girona Photo ofEl carrilet II - De Sant Feliu de Guíxols a Girona

Ruta de Sant Feliu de Guíxols a Girona pasando por: - Castell d'Aro (5.6 km) - Santa Cristina d'Aro (8.2 km) - Pont de Salenys (11.9 km) - Font Llagostera (19.6 km) - Parc del Carrilet (28.7 km) - Llambilles (34.1 km) - ...

• Ruta Carrilet Santa Cristina D'Aro

Bicycle Touring

2 participants- Primera ruta amb el meu fill de 8 anys per estrenar la bici. Vàrem fer la ruta del carrilet fins el restaurant de la Font Picant , de tornada passant per l'urbanització Golf Costa Brava i arribant a sant...

• S Feliu de Guixols - Cala Castells

Bicycle Touring

La ruta sale de Sant Feliu de Guixols por el Carrilet, se devia hacia Playa de Aro. Por la costa transcurre San Antonio de Calonge, Palamos, La Fosca y Cala Castells

• FONT PICANT

Bicycle Touring

L’itinerari proposat surt del Camping Sant Pol i arriba a la Font Picant. Es tracta d’un itinerari amb un gran encant que recorre una bona part de la via verda, passant per Castell d’Aro i Santa Cristina d’Aro.

Es podem millorar els darrers metres d'informació afegint-hi unes fotos
    Josep.arasa
  • V. V. del Carrilet Girona-Sant Feliu de Guixols

Bicycle Touring
    Photo ofV. V. del Carrilet Girona-Sant Feliu de Guixols Photo ofV. V. del Carrilet Girona-Sant Feliu de Guixols Photo ofV. V. del Carrilet Girona-Sant Feliu de Guixols

El área de Vías Verdes de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles os presenta el Camino Natural Vía Verde del Carrilet Girona - Sant Feliu de Guixols. Este carrilet fue, durante décadas, el medio de transporte prefer...

• Sant Feliu de Guíxols - Girona

Bicycle Touring

Inici: Sant Feliu de Guíxols Fi: Girona Ruta planera i fàcil en bici que va per l'antiga ruta del ferrocarril. En tot moment seguim les indicacions de pa via verda que va d'Olot a Sant Feliu de Guíxols passant per Girona...